Peugeot 807 to duży van należący do segmentu K. Pojazd zadebiutował w 2002 roku jako następca modelu 806. Była to druga generacja projektu „Eurovan”, który opracowywał FIAT razem z PSA. Bliźniaczymi modelami 807-ki były Citroen C8, Fiat Ulysse oraz Lancia Phedra.
Peugeot 807 uległo diametralnej zmianie względem poprzednika. 5-drzwiowe nadwozie zachowało przesuwane drzwi tylne, jednak w tym wydaniu były one sterowanie elektrycznie. Karoseria nabrała krągłości i bardziej eleganckich kształtów. W 2008 roku przeprowadzono drobne modyfikacje – powiększono logo oraz dodano chromowane wstawki w atrapie chłodnicy, zderzaku oraz listwach bocznych.
Wnętrze z kolei rozpieszczało komfortem i przestrzenią. W zależności od konfiguracji, 807-ka mogła pomieścić 6, 7 lub 8 osób. W przypadku zajęcia III rzędu siedzeń, pojemność bagażnika wynosiła 320 litrów, jednak gdy ograniczymy ilość pasażerów do dwóch rzędów, wtedy pojemność wzrasta do 830 litrów. Bardzo ciekawie rozwiązano stylistykę deski rozdzielczej – nad kierownicą znajdował się wyświetlacz który pokazywał tylko niezbędne rzeczy. Na specjalnym podwyższeniu znajdowała się gałka zmiany biegów, a w jej sąsiedztwie – przyciski do obsługi multimediów oraz klimatyzacji. Analogowe zegary znajdowały się w centralnej części deski rozdzielczej, jednak między nimi znalazł się jeszcze ekran komputera pokładowego/nawigacji.
Do napędu posłużyły 136- oraz 143-konna 2-litrówka, 158-konne 2.2 oraz 2.9-litrowe V6 o mocy 204 KM. Wśród jednostek wysokoprężnych HDi do wyboru był silnik 2.0 generujący 107, 120, 136 lub 163 KM oraz 2.2 dysponujący 128 KM. Moc kierowana była na przednie koła za pomocą 4- lub 6-biegowej skrzyni automatycznej bądź 5- lub 6-stopniowej przekładni manualnej.
W 2014 roku zakończono produkcję Peugeota 807, jednak nie doczekał się on oficjalnego następcy.