Pakiet stylistyczny dla „quasiterenówki” BMW X5 obejmuje nowy przedni zderzak ze zoptymalizowanymi wlotami powietrza, poszerzone nadkola, które przechodzą do wyprofilowanych listew progowych, oraz ospojlerowanie tyłu. Dach optycznie wydłużono spojlerem na górnej krawędzi tylnej szyby, a spod nowego zderzaka wychodzą cztery chromowane końcówki wydechu.
W nadkolach BMW X5 E70 zamontowano 22-calowe koła ze stopów lekkich Anniversary II z oponami w rozmiarze 295/30 ZR 22. Hamann Motorsport oferuje jednak możliwość wyboru z szerokiej oferty felg w rozmiarach 20-22 cali, a dla prawdziwych fascynatów przygotowano 23-calowe obręcze Edition Race z niskoprofilowymi oponami 315/25 ZR 23.
BMW X5 E70: zmiany mechaniczne
Oprócz modyfikacji stylistycznych tuner przygotował możliwość zwiększenia mocy wszystkich dostępnych jednostek napędowych BMW X5. Benzynowy silnik 6-cylindrowy 3,0si oferuje dzięki przeprogramowanej jednostce sterującej o 10 kW (14 KM) więcej mocy, czyli w sumie 205 kW (279 KM). Wartość maksymalnego momentu obrotowego podskoczyła o 15 Nm do 330 Nm. Moc benzynowego silnika 4,8i V8 zwiększyła się z 261 kW (355 KM) do 274 kW (373 KM). Wysokoprężną jednostkę 3,0 l wzmocniono z 173 kW (235 KM) do 195 kW (265 KM), a maksymalny moment obrotowy wzrósł do 600 Nm.
Mocniejszym silnikom BMW dostosowano zawieszenie. Nowe sprężyny i amortyzatory obniżyły prześwit o 40 mm z przodu i 30 mm z tyłu. We wnętrzu nie zabrakło atrakcyjnych akcesoriów i luksusowych materiałów. Oprócz wykończenia z karbonu, aluminium czy ręcznie szytej skóry można zamówić zestaw multimedialny z monitorem LCD, odtwarzaczem DVD czy konsolą do gier PlayStation.