Samochód otrzymał elementy aerodynamiczne z włókna węglowego (lakierowane na mat lub połysk w kontrastującym kolorze lub kolorze nadwozia). Nowe są zderzaki, tylny stały spojler i dyfuzor. Ponadto, by „Skrzydlak” prezentował się okazalej, poszerzono progi oraz tylne błotniki, tworząc tym samym więcej miejsca dla nowych kół (275/30 R20 z przodu i 295/25 R21 z tyłu), których rozstaw zwiększono o 20 mm.
Samochód został obniżony o 30 mm. Zawieszenie powstało we współpracy z firmą Bilstein i jest regulowane na wysokość po naciśnięciu przycisku. Kierowca może również wybrać (nawet podczas jazdy) siłę tłumienia amortyzatorów, osiągając większy komfort podróżowania lub bardziej sportowe ustawienia niż w normalnym SLS-ie. Opcjonalnie dla chętnych oferowane są sztywniejsze stabilizatory, zapewniające jeszcze precyzyjniejsze prowadzenie.