Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Przemek Wąworek / Auto Świat

Usterka czujnika wałka rozrządu

Wszystkie programy bez kłopotu wskazują winowajcę kontrolki, czyli czujnik wałka rozrządu (niestety, wszystkie po angielsku: P0010, czyli Camshaft Position Actuator Circuit). Po „usunięciu” usterki, czyli ponownym podpięciu kostki, bez kłopotu usuwamy błąd z pamięci komputera auta. W tym przypadku tani osprzęt zdaje egzamin.

Czego dowiesz się z systemu OBD? Czy samodzielna diagnoza auta jest możliwa? (slajd 10 z 16)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego