Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Przemek Wąworek / Auto Świat

Usterki układu dolotowego silnika

Jeśli ktoś liczy, że komputer naprawi auto za niego, potknie się na tak błahej usterce jak dziura w układzie dolotowym (silnik faluje w zakresie 2-3 tys. obr./min). Skanery interpretują problem jako P0503, czyli „Czujnik prędkości pojazdu A – okresowe braki sygnału w obwodzie/sygnał wejściowy niepożądanie za wysoki”. Diagnoza mało trafna.

Czego dowiesz się z systemu OBD? Czy samodzielna diagnoza auta jest możliwa? (slajd 15 z 16)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego