Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Przemek Wąworek / Auto Świat

Airbagi i ABS

Odłączyliśmy wtyk elektryczny w wyłączniku poduszki pasażera, następnie odłączyliśmy sterownik ABS-u. Niestety, zgodnie z przewidywaniami, uniwersalny prosty czytnik nie widzi usterek związanych z elementami innymi niż jednostka napędowa. Oryginalny interfejs Toyoty bezbłędnie rozpoznał problemy. Po naprawie kontrolki gasną same.

Czego dowiesz się z systemu OBD? Czy samodzielna diagnoza auta jest możliwa? (slajd 9 z 16)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego