CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.32100.004.171.98
Średnio4.540.004.292.07
Najdrożej4.750.004.482.19

10 najtrudniejszych w prowadzeniu samochodów świata

1 cze, 12:52
Udostępnij
0
Skomentuj

Mamy na myśli samochody seryjne i przeznaczone do użytku po publicznych drogach. Jak się okazuje nie zawsze są to wozy o dużej mocy, napędzie na tylne koła i sportowym charakterze, choć dzikie bestie królują w naszym rankingu.

Poleć
Udostępnij
0
gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 42/2017 już w sprzedaży, a w nim m.in. zapowiedź nowego Mercedesa Klasy A; pierwsze jazdy Seatem Arona i Volkswagenem Tiguanem Allspace; porównanie kombi klasy średniej z dieslami; testy Kii Stonic i BMW 520d; elektromobilność w Polsce - czy to się opłaca?; metody kradzieży nowych aut; test BMW serii 2 Active Tourer na dystansie 100 tys. km; przegląd używanych kombi za 10 tys. zł; starcie New Stratos z Porsche 911 R.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Materiały producenta / TopGarage

10 najtrudniejszych w prowadzeniu samochodów świata

Porsche 911 GT2

Konstrukcja modelu 911 z silnikiem umieszczonym za tylną osią zapewnia znakomite przyspieszenie, ale powoduje, że panowanie nad samochodem, szczególnie kiedy wychylamy się poza granice przyczepności, jest ekstremalnie trudne. Ale jest wersja 911, która w kategorii prowadzenia sięga szczytów i stanowi wyzwanie nawet dla najlepszych kierowców wyczynowych. To GT2 RS, które ma brutalnie dopompowany turbosprężarką silnik o mocy 620 KM i napęd na tylne koła. Monstrualnie szerokie tylne opony (325/30/19) bardzo mocno dociążone silnikiem zapewniają potężną przyczepność, ale kiedy ją tracą robi się gorąco. Koneserzy ekstremalnych wrażeń wiedzą, że lepiej wsiadać za kierownicę GT2 RS wypoczętym. W przeciwnym razie czas reakcji nawet profesjonalnego kierowcy może okazać się niewystarczający. Nie bez powodu ten samochód ma ksywę „widowmaker”.

10 najtrudniejszych w prowadzeniu samochodów świata (slajd 1 z 10)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Materiały producenta / TopGarage

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Materiały producenta / TopGarage

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Materiały producenta / TopGarage

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Materiały producenta / TopGarage

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Materiały producenta / TopGarage

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Materiały producenta / TopGarage

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Materiały producenta / TopGarage

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Materiały producenta / TopGarage

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Materiały producenta / TopGarage

Reklamy
Koniec bloku reklamowego