Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.354.494.281.98
Średnio4.684.824.562.14
Najdrożej4.965.084.792.29

LEXUS LS 500 F Sport –japońska limuzyna w podrasowanej wersji

11 kwi, 16:25
Udostępnij
0
Skomentuj

Po niedawnej premierze nowej generacji flagowej limuzyny Lexusa LS 500, marka kontynuuje ofensywę pokazując podrasowaną wersję F SPORT. Samochód na żywo będzie można obejrzeć podczas targów w Nowym Jorku.

Foto: Lexus / TopGarage - materiały producenta

Lexus LS 500 F Sport dostępny będzie w wersjach z silnikiem benzynowym oraz napędem hybrydowym. Podrasowana odmiana z zewnątrz wyróżnia się grillem, progami i pokrywą bagażnika oraz 20-calowymi felgami.

Foto: Lexus / TopGarage - materiały producenta

We wnętrzu znajdziemy kubełkowe fotele, sportowo ukształtowaną kierownicę oraz zegary ruchomym pierścieniem i możliwością konfiguracji wyświetlanych informacji. Dbałość o szczegóły ujawnia się w aluminiowych nakładkach na pedały oraz perforowanym lewarku biegów F SPORT.

Foto: Lexus / TopGarage - materiały producenta

W roku 2004 Lexus zaprezentował pierwszy zintegrowany system łączący m.in. funkcje układów ABS, TRC, VSC i EPS. A już w 2012 roku wprowadzono aktywny system sterowania czterema kołami LDH (Lexus Dynamic Handling), opracowany dla modelu GS. Trzeba przyznać, że w tej dziedzinie Lexus wiódł prym. Dopiero w tym roku BMW zdecydowało się na wprowadzenie w konkurencyjnej serii 5 systemu czterech skrętnych kół.

Nowy system VDIM w LS500 F Sport nadzoruje współpracę wszystkich podsystemów pojazdu – układu hamulcowego, kierowniczego, napędowego oraz zawieszenia – w celu poprawy przyczepności, stabilności i komfortu podróżowania.

Foto: Lexus / TopGarage - materiały producenta

LS 500 został zbudowany w oparciu o przedłużoną wersję platformy GA–L (Global Architecture for Luxury vehicles), opracowanej dla nowego coupé Lexus LC 500. Wyposażenie LS 500 F SPORT w 20-calowe koła z oponami 245/45i 275/40 oraz większe hamulce (6-tłoczkowe z przodu i 4-tłoczkowe z tyłu) pneumatyczne zawieszenie o sportowej charakterystyce pracy pozwala lepiej wykorzystać potencjał sztywnej platformy.

Foto: Lexus / TopGarage - materiały producenta

Dla modelu LS 500 Lexus zaprojektował zupełnie nowy, 3,5-litrowy silnik V6 twin-turbo o mocy 415 KM i 599 Nm, który współpracuje 10-biegową przekładnią automatyczną.

Foto: Lexus / TopGarage - materiały producenta

LS 500 przyspiesza od 0 do 100 km/h w ciągu 4,5 sekundy. Szybką reakcję silnika uzyskano między innymi dzięki zastosowaniu elektrycznie sterowanych zaworów upustowych sprężarek. LS 500h F SPORT wprowadza do sportowej formuły wysoką efektywność. Nowa jednostka napędowa Multi Stage Hybrid System łączy 3,5-litrowy, wolnossący, benzynowy silnik V6 pracujący w cyklu Atkinsona z dwoma elektrycznymi silnikami-generatorami i wykorzystuje lekki akumulator litowo-jonowy o niewielkich rozmiarach. Łączna moc układu to 354 KM. LS 500h może podróżować do 140 km/h z wyłączonym silnikiem spalinowym. Oprócz tego, system ten pozwala rozpędzić LS 500h z napędem na tylne koła od 0 do 100 km/h w 5,2 s.

Jeszcze nie zostały ujawnione ceny flagowego Lexusa w sportowej wersji.

Poleć
Udostępnij
0
gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 45/2017 już w sprzedaży, a w nim m.in. elektryczna ofensywa BMW; Citroen C4 Cactus po liftingu; porównanie kompaktowych kombi z dieslami; test Kii Stinger; wielki test żarówek; porady jak uzywać świateł; Mazda 6 z drugiej ręki; używane minivany za 35-40 tys. zł.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Lexus / TopGarage - materiały producenta

Lexus LS 500 F Sport

LEXUS LS 500 F Sport –japońska limuzyna w podrasowanej wersji (slajd 1 z 7)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Lexus / TopGarage - materiały producenta

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Lexus / TopGarage - materiały producenta

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Lexus / TopGarage - materiały producenta

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Lexus / TopGarage - materiały producenta

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Lexus / TopGarage - materiały producenta

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Lexus / TopGarage - materiały producenta

Reklamy
Koniec bloku reklamowego