Porsche 911 Carrera GTS – idealne na co dzień

10 sty, 11:40
Udostępnij
0
Skomentuj

Optymalny wariant dziewięćsetjedenastki na każdą okazję? Wersja GTS. Właśnie pokazano jej najnowsze wcielenie.

Możecie być fanami potężnego czteronapędowego Turbo S, ekstremalnego GT3 RS z jego torowym pochodzeniem i wrzeszczącym w niebogłosy wyczynowym bokserem, albo limitowanego 911 R, ale do codziennej jazdy i okazjonalnych wypadów na tor wersja GTS w Porsche 911 daje, naszym zdaniem, idealne połączenie mocy z użytecznością. Poprzednie wcielenie z wolnossącym silnikiem 3,8 o mocy 430 KM, manualną skrzynią, napędem na tył, powiększonym zbiornikiem paliwa i z nadwoziem coupé to wszystko, czego potrzebowaliśmy, by czerpać nieskażoną doładowaniem i automatyką przyjemność z jazdy.

W Porsche zdecydowali inaczej i wprowadzili właśnie jej następcę oznaczonego kodem 991.2 z turbodoładowanym bokserem o pojemności 3 l i mocy 450 KM i maksymalnym momencie obrotowym na poziomie 550 Nm. To o 30 KM i 50 Nm więcej od obecnej Carrery S oraz 20 KM i aż 110 Nm więcej od poprzedniej Carrery GTS (991). W języku drogowych korzyści w ulubionej przez nas wersji coupé z napędem na tył i ręczną przekładnią przekłada się to na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,1 s i niebagatelną prędkość maksymalną 312 KM.

Porsche 911 Carrera GTS Porsche 911 Carrera GTS Foto: Porsche / TopGarage - materiały producenta

GTS, wzorem poprzedników, bazuje na poszerzonym nadwoziu wersji Carrera 4 i ma obniżone o 1 cm zawieszenie. Seryjnie wyposażony jest w sportowy wydech, zawieszenie obniżone o 1 cm, pakiet Sports Chrono z dynamicznymi mocowaniami silnika oraz nieznacznie zmodyfikowanymi wlotami powietrza w zderzakach. Felgi o średnicy 20 cali z centralną nakrętką i sportowe siedzenia wyściełane Alcantarą uzupełniają tę kompletację.

Porsche 911 Carrera GTS Porsche 911 Carrera GTS Foto: Porsche / TopGarage - materiały producenta

Nowy model dostępny jest w nadwoziach coupé, cabrio oraz jako Targa, z napędem na tył i 4x4 (Targa tylko jako 4x4), a także ze skrzynią manualną lub PDK. Pojawienie się tego wariantu sprawia, że do dyspozycji jest teraz aż 19 kombinacji wersji nadwoziowych, silnikowych i napędowych, a przecież w przygotowaniu są jeszcze ekstremalne odmiany – GT3, GT3 RS i GT2.

Ceny Porsche 911 Carrera GTS startują w Polsce od 617 220 zł.

Poleć
Udostępnij
0
gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 42/2017 już w sprzedaży, a w nim m.in. zapowiedź nowego Mercedesa Klasy A; pierwsze jazdy Seatem Arona i Volkswagenem Tiguanem Allspace; porównanie kombi klasy średniej z dieslami; testy Kii Stonic i BMW 520d; elektromobilność w Polsce - czy to się opłaca?; metody kradzieży nowych aut; test BMW serii 2 Active Tourer na dystansie 100 tys. km; przegląd używanych kombi za 10 tys. zł; starcie New Stratos z Porsche 911 R.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej

Porsche 911 Carrera GTS – idealne na co dzień (slajd 1 z 25)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego