CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.32100.004.171.98
Średnio4.480.004.302.03
Najdrożej4.610.004.372.17

Ta reklama Audi wywołała wiele kontrowersji w Chinach. Czy słusznie?

20 lip, 13:47
Udostępnij
0
Skomentuj

Reklama przedstawia przyjęcie weselne. Nagle ceremonię przerywa mama pana młodego, która wykonuje inspekcję panny młodej. Tarmosi za uszy, zagląda do ust.

Historię kończy ujęcie jadącego Audi Q5 z tekstem „Ważne decyzje powinniśmy podejmować ostrożnie”.

Wiele osób w Chinach jest oburzonych faktem, że kobieta porównywana jest do używanego samochodu.

W tym wypadku chyba lepiej wziąc przykład z Włochów, którzy mają większy dystans o siebie. Tym bardziej, że przestawiona historia kończy się dobrze, a przecież powstało wiele reklam dworujących również z brzydkiej płyci. Dla nas bardziej liczy się dobry humor. Co sądzicie?

Poleć
Udostępnij
0
gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 42/2017 już w sprzedaży, a w nim m.in. zapowiedź nowego Mercedesa Klasy A; pierwsze jazdy Seatem Arona i Volkswagenem Tiguanem Allspace; porównanie kombi klasy średniej z dieslami; testy Kii Stonic i BMW 520d; elektromobilność w Polsce - czy to się opłaca?; metody kradzieży nowych aut; test BMW serii 2 Active Tourer na dystansie 100 tys. km; przegląd używanych kombi za 10 tys. zł; starcie New Stratos z Porsche 911 R.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Audi / TopGarage - materiały producenta

Audi Q5

Reklama przedstawia przyjęcie weselne. Nagle ceremonię przerywa mama pana młodego, która wykonuje inspekcję panny młodej. Tarmosi za uszy, zagląda do ust.

Historię kończy ujęcie jadącego Audi Q5 z tekstem „Ważne decyzje powinniśmy podejmować ostrożnie”.

Wiele osób w Chinach jest oburzonych faktem, że kobieta porównywana jest do używanego samochodu.

Mamy wrażenie, że niektórym przydałby się większy dystans do siebie. Tym bardziej, że przestawiona historia kończy się dobrze, a przecież powstało wiele reklam dworujących brzydkiej płyci. Dla nas bardziej liczy się dobry humor. Co sądzicie?

Ta reklama Audi wywołała wiele kontrowersji w Chinach. Czy słusznie? (slajd 1 z 1)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego