Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.354.494.281.99
Średnio4.684.824.552.14
Najdrożej4.925.084.792.29
Diesel do miasta? Lepiej nie!

Komentarze (35)

Napisz komentarz
No photo
No photo ~t.runo Użytkownik anonimowy
~t.runo
No photo ~t.runo Użytkownik anonimowy
do ~Arkan29:
No photo ~Arkan29 Użytkownik anonimowy
17 kwi 14 12:02 użytkownik ~Arkan29 napisał
A po jakiego chu.... ktoś, kto użytkuje auto w mieście rzuca się na silnik diesla a później ma pretensje. Silniki diesla służą przede wszystkim do pokonywania długich odległości i wtedy są najbardziej ekonomiczne. Jak ktoś chce jeździć w mieście to niech
Dlatego że człowiek o tym filtrze dowiaduje się nie przy zakupie, tylko jak zaczynają się problemy. Parę dni temu byłem w serwisie Forda, i słyszałem wykład o filtrze jakiego udzielił sprzedawca klientowi.Oczywiście przy zakupie tego nie powiedział, a teraz jak są kłopoty to mówił że trzeba wypalać w serwisie i zmieniać olej.Mi udało się kupić disla w 2009 r jeszcze bez filtra.
24 kwi 14 16:30 | ocena: 75%
Liczba głosów:12
75%
25%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~ag Użytkownik anonimowy
~ag :
No photo ~ag Użytkownik anonimowy
Volvo D5 - 7 lat (mam od nowości), 150.000 km z tego nie częściej niż co 3-4 miesiące jakaś trasa powyżej 50 km, reszta wyłącznie miasto, krótkie dystanse 5-20 km w korkach. Jeden raz, kilka lat temu zimą pojawił się komunikat dot. DPF, przegoniłem auto jakieś 50 km autostradą, koniec tematu. Auto nie jest zamulone, 230 km/h jedzie.
Tak więc kolejny z mitów, taki sam jak o ASB. Jeżdżę wyłącznie autami z ASB od prawie 20 lat, zgodnie z zaleceniami producentów nigdy nie wymieniam płynu (zwanego olejem) - zero problemów. Także z wymianą sprzęgła i dwumasy :-)
17 kwi 14 20:21 | ocena: 55%
Liczba głosów:22
55%
45%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~sopelo Użytkownik anonimowy
~sopelo :
No photo ~sopelo Użytkownik anonimowy
Więc naprawiamy swój samochód sami, wlewając do baku ropy i raz w miesiącu przymusowy wyjazd na dłuższą drogę. My za to mamy frajdę, bo mamy wycieczkę, a państwo ma więcej kasy, bo trzeba zatankować aby jechać no i części wiadomo też się zużywają, więc też ktoś na tym zarabia. A samochód jest wtedy automatycznie serwisowany i naprawiany przez nas klijentów bez udziału mechaników. A tak z innej beczki wolał bym zostać przy silnikach 8V lub 16V po co te nowe turbodoładowane benzyniaki, oprucz może lepszego przyśpieszenia i dla norm ekologicznych, może też mniej palą, ale są bardziej awaryjne, kiedy w tych starych mniej awaryjnych i tak wszędzie mogę przekroczyć dopuszczalną prędkość i mandat zapłacić.
26 kwi 14 07:13 | ocena: 50%
Liczba głosów:10
50%
50%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~norbi Użytkownik anonimowy
~norbi :
No photo ~norbi Użytkownik anonimowy
Jak mam kupować diesla do jazdy w trasę to wolę kupić auto z silnikiem benzynowym, bo różnica w spalaniu paliwa nie jest znacząca. Natomiast w mieście już jest to bardzo istotne. Chociaż jak będę zmieniał auto, mam jeszcze te bez dpfa całę szczeście, kupie już auto z silnikiem benzynowym, a eksplatacja ekonomiczna prawie taka sama, zwazywszy na to ze dwolitrowka w benzynie spali na pewno ponad 10l
19 kwi 14 14:19 | ocena: 56%
Liczba głosów:9
56%
44%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Arkan29 Użytkownik anonimowy
~Arkan29 :
No photo ~Arkan29 Użytkownik anonimowy
A po jakiego chu.... ktoś, kto użytkuje auto w mieście rzuca się na silnik diesla a później ma pretensje. Silniki diesla służą przede wszystkim do pokonywania długich odległości i wtedy są najbardziej ekonomiczne. Jak ktoś chce jeździć w mieście to niech kupi benzyniaka z małym silniczkiem i ma spokój. A dla tych co chcą być eco to proponuję hybrydę albo autko elektryczne.
17 kwi 14 12:02 | ocena: 55%
Liczba głosów:20
55%
45%
| odpowiedzi: 3
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~mirek Użytkownik anonimowy
~mirek :
No photo ~mirek Użytkownik anonimowy
wiadomo, że diesel w mieście sie nie sprawdza więc zostaje benzyna ew. lpg ale w dużych miastach mówi się coraz częściej o ograniczeniach w emisji co2 a co za tym idzie straszy się że centra będą tylko dla elektryków i hybryd. Stąd też ja zastanawiałem się nad benzyną, lpg, hybrydą i elektrykiem. Wyniki są takie: elektryk- póki co mały zasięg i brak infrastruktury, benzyna- spora emisja co2, lpg-troche mi się źle kojarzy. Zdecydowałem sie więc na hybryde i padło na aurisa. Zawsze staram się robić przemyślane zakupy i tym razem też tak było. To świetne silniki z gwarancją ze nic sie nie stanie...no i niech miasta wprowadzają zakazy dla paliwożerców.
31 paź 14 14:51 | ocena: 67%
Liczba głosów:6
33%
67%
| odpowiedzi: 2
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~~thomas Użytkownik anonimowy
~~thomas :
No photo ~~thomas Użytkownik anonimowy
zmienić technikę jazdy z dpf-em ,ja 120.000km po mieście przejechałem i nic się nie dzieje, nic nie zatyka filtr jest ok i jeżdżę dalej
17 kwi 14 16:24 | ocena: 71%
Liczba głosów:7
71%
29%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~k1 Użytkownik anonimowy
~k1
No photo ~k1 Użytkownik anonimowy
do ~Lama:
No photo ~Lama Użytkownik anonimowy
17 kwi 14 10:12 użytkownik ~Lama napisał
Comment removed due to violation of forum rules.
dokladnie. Niestety takie mamy czasy. Niby jest wolność, a ciągle sie nas do czegoś zmusza pod pozorem ekologii, itp
18 kwi 14 08:45 | ocena: 71%
Liczba głosów:7
71%
29%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~astraforum Użytkownik anonimowy
~astraforum :
No photo ~astraforum Użytkownik anonimowy
Co za nieobiektywny artukół. Posiadając taki filtr trzeba pilnować wypalań i tyle. Wiadomo można wyciąć i się nie przejmować problemem.
17 kwi 14 09:41 | ocena: 67%
Liczba głosów:6
67%
33%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~k1 Użytkownik anonimowy
~k1
No photo ~k1 Użytkownik anonimowy
do ~Arkan29:
No photo ~Arkan29 Użytkownik anonimowy
17 kwi 14 12:02 użytkownik ~Arkan29 napisał
A po jakiego chu.... ktoś, kto użytkuje auto w mieście rzuca się na silnik diesla a później ma pretensje. Silniki diesla służą przede wszystkim do pokonywania długich odległości i wtedy są najbardziej ekonomiczne. Jak ktoś chce jeździć w mieście to niech
A Ty powtarzasz te mity, że diesel jest na długie dystanse. Ten mit wynika tylko z tego, że w salonie Diesel jest droższy o ok. 10.000 zł i dlatego warto dużo jeździź. Dopiero filtr DPF spowodował, że Diesel jest uciążliwy w mieście. To własnie benzyna słabo się nadaje do miasta bo przez pierwsze kilometry strasznie dużo pali.
18 kwi 14 08:47 | ocena: 60%
Liczba głosów:20
40%
60%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Paffi82 Użytkownik anonimowy
~Paffi82 :
No photo ~Paffi82 Użytkownik anonimowy
Nie rozumiem w czym problem zeby od czasu do czasu pojezdzic po obwodnicy czy innym bezpiecznym miejscu z lekko wyzszymi predkosciami niz przepidowe np wieczorem
17 kwi 14 09:01 | ocena: 54%
Liczba głosów:13
54%
46%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Gość Użytkownik anonimowy
~Gość :
No photo ~Gość Użytkownik anonimowy
Nowe diesel to badziewie...
17 kwi 14 09:18 | ocena: 67%
Liczba głosów:6
67%
33%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~rYcio Użytkownik anonimowy
~rYcio :
No photo ~rYcio Użytkownik anonimowy
Podstawowa sprawa - jakiego oleju silnikowego używacie w autach z dpf. Sprawdzić należy instrukcje - nieprawidłowy olej silnikowy to jedna z najważniejszych przyczyn zapychania dpf. A poza tym - co za problem przejechać się raz na pewien czas obwodnica miasta. Mam 4 diesla...
24 cze 15 13:55 | ocena: 100%
Liczba głosów:5
100%
0%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~precz !!! Użytkownik anonimowy
~precz !!!
No photo ~precz !!! Użytkownik anonimowy
do ~ag:
No photo ~ag Użytkownik anonimowy
17 kwi 14 20:21 użytkownik ~ag napisał
Volvo D5 - 7 lat (mam od nowości), 150.000 km z tego nie częściej niż co 3-4 miesiące jakaś trasa powyżej 50 km, reszta wyłącznie miasto, krótkie dystanse 5-20 km w korkach. Jeden raz, kilka lat temu zimą pojawił się komunikat dot. DPF, przegoniłem auto j
230km/h a gdzie tyle jeździsz mam nadzieje ze w Niemczech gdzie nie ma ograniczenia na niektórych odcinkach bo jak w Polsce to nie chciałbym trafic na takiego idiote a takie zachowanie powinno być społecznie ostro napiętnowane -
20 cze 16 10:51 | ocena: 67%
Liczba głosów:3
67%
33%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Jarosław Użytkownik anonimowy
~Jarosław :
No photo ~Jarosław Użytkownik anonimowy
Jeździć normalnie bez zwracania uwagi na dpf, kontrolować co jakiś czas olej . Kiedy pojawią się problemy z dpf to wyrzucić świństwo i nadal używać samochodu normalnie dodatkowo od tej pory rzadziej kontrolować olej.
14 lip 16 19:18 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Ssssss Użytkownik anonimowy
~Ssssss :
No photo ~Ssssss Użytkownik anonimowy
Stare śmierdzące diesle to obciach, chlew i dramat dla zmysłów. Kup se człowieku benzynę i nie rób z siebie pajaca ze śmierdzącą d.u..p.ą.
26 gru 15 19:33 | ocena: 67%
Liczba głosów:3
67%
33%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Młooooodddddyyyy Użytkownik anonimowy
~Młooooodddddyyyy :
No photo ~Młooooodddddyyyy Użytkownik anonimowy
Filtr cząstek stałych , zastyka się , przez co silnik jest słabszy , potem trzeba ko przedkać jadąc szybciej
17 kwi 14 16:47 | ocena: 50%
Liczba głosów:4
50%
50%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~dsaq Użytkownik anonimowy
~dsaq :
No photo ~dsaq Użytkownik anonimowy
a po co wymieniac olej ja nie wymieniam i oszczedzam i tak auto kupia a napisze ze wymienilem.
4 mar 16 08:40 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
100%
0%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~joiy Użytkownik anonimowy
~joiy :
No photo ~joiy Użytkownik anonimowy
Poprostu raz na jakiś czas wystarczy przejechac sie obwodnicą lub autostradą
17 kwi 14 09:11 | ocena: 100%
Liczba głosów:4
0%
100%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~nnn Użytkownik anonimowy
~nnn :
No photo ~nnn Użytkownik anonimowy
diesel to ciagnik a nie samochod klekocze ze wstyd.
4 mar 16 08:36 | ocena: 75%
Liczba głosów:4
75%
25%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Stanisław Użytkownik anonimowy
~Stanisław
No photo ~Stanisław Użytkownik anonimowy
do ~neo:
No photo ~neo Użytkownik anonimowy
17 kwi 14 09:20 użytkownik ~neo napisał
a co z dieslami bez DPF- ów ??
A masz nowego diesla bez dpf?
17 kwi 14 13:07 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Krizan Użytkownik anonimowy
~Krizan :
No photo ~Krizan Użytkownik anonimowy
głupoty
15 kwi 14 21:05 | ocena: 100%
Liczba głosów:3
0%
100%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~felix Użytkownik anonimowy
~felix
No photo ~felix Użytkownik anonimowy
do ~Gość:
No photo ~Gość Użytkownik anonimowy
17 kwi 14 09:18 użytkownik ~Gość napisał
Nowe diesel to badziewie...
nowe benzyny jeszcze większe badziewie hehe
7 sie 18:24
Liczba głosów:0
0%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~DenyZ Użytkownik anonimowy
~DenyZ
No photo ~DenyZ Użytkownik anonimowy
do ~mirek:
No photo ~mirek Użytkownik anonimowy
31 paź 14 14:51 użytkownik ~mirek napisał
wiadomo, że diesel w mieście sie nie sprawdza więc zostaje benzyna ew. lpg ale w dużych miastach mówi się coraz częściej o ograniczeniach w emisji co2 a co za tym idzie straszy się że centra będą tylko dla elektryków i hybryd. Stąd też ja zastanawiałem si
W Dieslu już nie chodzi jedynie o emisje Co2 (nowoczesne jednostki emitują go i tak mniej niż benzyny!) ale trujące Nox- z tym Diesel ma problem
18 mar 11:32
Liczba głosów:0
0%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~MARCI Użytkownik anonimowy
~MARCI :
No photo ~MARCI Użytkownik anonimowy
Aj tam robicie problem z tym DPF-em. Mam diesla BMW serii 1 do miasta. Raz na 2-3 miesiące wybieram się na autostradę w celu wypalenia DPF-a. Jazda na 4 biegu, wymuszone wypalanie i 3 tys obrotów przez ok 15-20 minut.

12 lut 09:25
Liczba głosów:0
0%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Onet.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.