Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.394.714.291.92
Średnio4.524.754.422.02
Najdrożej4.644.784.492.08
Fiat Bravo kontra Peugeot 308 i Ford Focus - tanie, oszczędne, czy także trwałe?

Komentarze (82)

Napisz komentarz
No photo
No photo ~mars Użytkownik anonimowy
~mars :
No photo ~mars Użytkownik anonimowy
Bravo II 2011 rocznik. Diesel 1.9 120km, polecam. Na razie przeleciałem nim 150 tys. km.
Wymiana oleju co 30 000 i jest ok.
Na postoju silnik trochę głośny, ale to stara pancerna jednostka. W trasie spokojnie poleci 180km/h.
Przy 140km/h robi się głośno, ale nie jest źle :) Fajny kompromis pomiędzy autem miejskim a na trasy.
Spalanie w cyklu mieszanym 80% trasa, 20% miasto to jakieś 6-6,5l. Najniżej zszedłem do 4,7l, ale jechałem 90km/h.
Z drobnych mankamentów:
- mało schowków w środku
- cupholdery są za wąskie, puszka coli nie wejdzie do końca. Z kolei puszki np. od energetyka nie utrzymają bo te są za wąskie. W związku z czym przy hamowaniu napoje się wylewają. Może to błahostka, ale jak się sporo jeździ to jest upierdliwe.
- bardzo szerokie tylne słupki. Rekompensują to ogromne lusterka boczne :)
- zdarza się, że wyjeżdżając ze skrzyżowania w prawo, lewy słupek przedni idealnie zasłania pieszego na przejściu dla pieszych.

Generalnie polecam :)
6 lut 08:04 | ocena: 88%
Liczba głosów:52
88%
12%
| odpowiedzi: 6
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Robert Użytkownik anonimowy
~Robert :
No photo ~Robert Użytkownik anonimowy
Witam wszystkich miałem Fiata Bravo II z 2010 roku 1,4 t autko przeszło fabryczne przeróbki w salonie fiata w Łodzi Bilex i z fabrycznych 120 km uzyskano 210 km (zmienione zawieszenie na bardziej twarde i hamulce felgi na troszkę większe 18' ) autko spisywało się bardzo dobrze przejechałem nim blisko 80 tyś i nic się nie popsuło - paliło troszkę dużo ale przyjemność z jazdy była wielka.
Teraz jestem posiadaczem Toyota i w mojej ocenie nie jest to lider niezawodności ......
Pozdrawiam i gorąco polecam Fiata
6 lut 20:21 | ocena: 92%
Liczba głosów:24
92%
8%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~dziku Użytkownik anonimowy
~dziku :
No photo ~dziku Użytkownik anonimowy
peugeot, kupilem od 3 własciciela, mam 160000km i jestem zadowolony ,,,, nie ma roznicy czy 1, czy 2 włąsciciel,jesli auto jest okey, to bez roznicy kto i jak dlugo byl wlascicielem ... nie byl serwisowany w ASO, tylko prywatnie,,,,przejechalem sie,podjechalem na stacje diagnostyczna ,sciezka wyszla w porzadku :-) to kupilem ! i jestem zadowolony ! klepanie głupot ze tylko 1 własciciel dba o auto to idiotyzm ! to nie zalezy od ilosci wlascicieli tylko od ludzi uzytkujacych ! zanim kupilem to ogladalem od 1 włąsciciela,gosc przez tel opowiadal ze auto nie bylo czyszczone ok miesiaca ,,,,,jak zobaczylem to mi rece opadły,od nowosci go nie czyscil :-D ,brudas i kocmołuch :-D

przestancie klepac bzdury o tych 1 włascicielach :-) ,serio !!!!
6 lut 18:25 | ocena: 90%
Liczba głosów:10
90%
10%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Max Użytkownik anonimowy
~Max :
No photo ~Max Użytkownik anonimowy
Peugeot 308 1.6vti. Posiadam 3lata,rok 2008,kupilem od pierwszego wlasciciela z przebiegiem 72tys km, teraz jest 130tysja wymienilem tylko pompe wody za 170zl.+robocizna,wymieniam olej nie jak zaleca producent co 30tys.tylko co 15tys.akumulator jeszczr oryginalny 10lat.auto odkad posiadam parkowane na podwórku, zero rdzy. Jedno co jest uciążliwe to slabe ogrzewanie w zime, ale moze to przrz to ze po siadom klime manualna. Do predkosci 130 jest e miare cicho, pakowny, dużo miejsca jak na kompakt
6 lut 10:27 | ocena: 82%
Liczba głosów:17
82%
18%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Stańczyk Użytkownik anonimowy
~Stańczyk :
No photo ~Stańczyk Użytkownik anonimowy
Dlaczego zawsze testują samochody z silnikami Diesla, Czyżby spadało zainteresowanie ? Ja kilka lat temu miałem zamiar właśnie wejść w Diesle, ale wszyscy, których pytałem odradzali mi. I to ludzie jeżdżący Dieslami (powód - poniżej 20 tys km/ rok). Włącznie z właścicielem serwisu, który stwierdził, że Diesel to jemu się opłaci bo płaci tylko za części a robociznę ma za darmo. Z drugiej stronu od 21 lat jeżdżę tylko Peugeotami i na tej marce pozostanę. Części dostępne i nie specjalnie drogie (jeśli się nie serwisuje w ASO), spalanie zadawalające i nigdy nic mi się nie zepsuło - regularne przeglądy w zaprzyjaźnionym serwisie.
6 lut 10:30 | ocena: 76%
Liczba głosów:25
76%
24%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Olek Użytkownik anonimowy
~Olek :
No photo ~Olek Użytkownik anonimowy
Mam brawo z 2010 benzyna i powiem ze o nie sprzedam bo tani w serwisie , twardy silnik, nawet aku mam oryginał jeszcze. Przebieg 110tys i do 250 chce dochulac a potem elektryka albo fiata albo alfe .
Jak chcecie brawo to polecam benzynę i gaz i delikatna jazdę a wtety zawieszenie bez roboty wytrzyma 150-moje nie ma żadnych stukow ale jeżdżę bdelikatnie by kasy nie wyrzucać w bloto
6 lut 09:29 | ocena: 85%
Liczba głosów:27
85%
15%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~xtr Użytkownik anonimowy
~xtr
No photo ~xtr Użytkownik anonimowy
do ~Ja:
No photo ~Ja Użytkownik anonimowy
5 lut 17:14 użytkownik ~Ja napisał
Bravo II z lat 2010-11 za 20 tyś. zł? No tak da się, ale stąd się później biorą opowieści jakie to auta na literę F są złe. Za taką kasę z tego rocznika to można kupić podrasowany złom, a nie samochód w dobrym stanie. Z takim funduszem to bym raczej polec
Nawet pewne Bravo z 2007 w stanie jaki opisuje artykuł(dobrze wyposażone, pochodził od pierwszego właściciela, rozsądny przebieg i nie odbudowane z przystanku) będzie kosztować powyżej 20 tyś. Oczywiście można sobie kupić ulepa z Niemiec za 13 tyś. co kto lubi.
6 lut 08:23 | ocena: 96%
Liczba głosów:25
96%
4%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Miki Użytkownik anonimowy
~Miki :
No photo ~Miki Użytkownik anonimowy
Brawo przy tej konkurencji jest raczej chyba bezkonkurencyjne jest chyba najlepszym samochodem z tego zestawienia
6 lut 16:21 | ocena: 97%
Liczba głosów:36
97%
3%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~fsadfasdf Użytkownik anonimowy
~fsadfasdf :
No photo ~fsadfasdf Użytkownik anonimowy
Mam bravo 1.4 z 2012 roku. Przejechane 100 000 i wszystko jeszcze w oryginale, nawet tarcze, tłumik i... świece zapłonowe. Auto nie do zajechania.
6 lut 13:45 | ocena: 92%
Liczba głosów:26
92%
8%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Ted Użytkownik anonimowy
~Ted :
No photo ~Ted Użytkownik anonimowy
Jeśli 308 to tylko w wersji SW. Ta wersja bije pojemnością wnętrza konkurencje na głowę. Jest to zasługą zwiększonego o 10cm w porównaniu z kompaktem rozstawu osi. Zabieg, którego nikt z konkurentów nie stosuje. Jeżdżę modelem z 2011 po lifcie 1.6 e-HDI 112KM. rewelacyjne auto. Jedna uwaga, przy większych prędkościach trochę za głośny w środku.
6 lut 11:38 | ocena: 67%
Liczba głosów:6
67%
33%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Zed Użytkownik anonimowy
~Zed
No photo ~Zed Użytkownik anonimowy
do ~mars:
No photo ~mars Użytkownik anonimowy
6 lut 08:04 użytkownik ~mars napisał
Bravo II 2011 rocznik. Diesel 1.9 120km, polecam. Na razie przeleciałem nim 150 tys. km.
Wymiana oleju co 30 000 i jest ok.
Na postoju silnik trochę głośny, ale to stara pancerna jednostka. W trasie spokojnie poleci 180km/h.
Przy 140km/h robi się głośno,
Olej co 30 tys. km w dieslu to kiepski pomysł. Ja wymieniam u siebie co 10 tys. Koszt niewielki, a głowa spokojna. Juz po tych 10 tys filterk jest dobrze zawalony, a mój dieselek ma tylko 50 tys przebiegu.
6 lut 11:40 | ocena: 83%
Liczba głosów:12
83%
17%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Aneska Użytkownik anonimowy
~Aneska :
No photo ~Aneska Użytkownik anonimowy
Tylko Peugeot :) Mam 308 z 2008 roku, silnik diesla HDi 2.0, na liczniku już 260 000 a zużycia po aucie praktycznie nie widać! Drobne usterki z elektryką (np. w zimie), ale ogólnie auto szybkie, zrywne, ekonomiczne, wnętrze ładne i praktyczne (skóra) :) Xenony, nawigacja, szklany dach i pełno innych przyjaznych gadżetów - nowe auta się chowają ze wstydu :))) Sama sobie zazdroszczę takiej fury ;)
6 lut 17:43 | ocena: 56%
Liczba głosów:9
56%
44%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~On Użytkownik anonimowy
~On :
No photo ~On Użytkownik anonimowy
Fiat braci wyglada jak auto które dopiero co zadebiutowało na ulicy nadal robi wrażenie, te proporcje -Włosi wiedza jak to robić. Tylne lampy wyglądają jak ledowe . Piękne auto !
6 lut 17:10 | ocena: 79%
Liczba głosów:19
79%
21%
| odpowiedzi: 2
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~majster Użytkownik anonimowy
~majster :
No photo ~majster Użytkownik anonimowy
Ford ma okropne wnetrze, reszta jest ok. Silniki dobre, niskie koszty utrzymania. Bravo ok ale z deka ciasnawy. Wybor silnika to 1.6 Mjet albo 1.9 jtdm ale w wersji 8v 120 KM, unikac 150 KM. Peugeot najlepsay ale w wersji SW 2.0 HDI. w takiej konfiguracji nienma sobie rownych w tej klasie, przestrzen ,komfort, wyposazenie, dobra jakosc i silnik 2.0 HDI.
6 lut 07:59 | ocena: 57%
Liczba głosów:23
57%
43%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~arek Użytkownik anonimowy
~arek
No photo ~arek Użytkownik anonimowy
do ~Max:
No photo ~Max Użytkownik anonimowy
6 lut 10:27 użytkownik ~Max napisał
Peugeot 308 1.6vti. Posiadam 3lata,rok 2008,kupilem od pierwszego wlasciciela z przebiegiem 72tys km, teraz jest 130tysja wymienilem tylko pompe wody za 170zl.+robocizna,wymieniam olej nie jak zaleca producent co 30tys.tylko co 15tys.akumulator jeszczr or
słabo grzeje bo nagrzewnica sie przytkała szlamem, co jest znaną usterką 308 a przede wszystkim własnie wersji benzynowych VTi, która ja również posiadam i która ma 128k km przebiegu i nie sprawia żadnych problemów. Również wymieniałem pompę wody i nagrzewnicę właśnie. Auto pod chmurką tak samo, 2010 rok, zero rdzy, oryginalny wydech, niskie spalanie jak na benzynę. Auto Swiat gnoi te silniki, żeby nie było że TSi to jest tylko chłam.
6 lut 18:28 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~pl Użytkownik anonimowy
~pl
No photo ~pl Użytkownik anonimowy
do ~mars:
No photo ~mars Użytkownik anonimowy
6 lut 08:04 użytkownik ~mars napisał
Bravo II 2011 rocznik. Diesel 1.9 120km, polecam. Na razie przeleciałem nim 150 tys. km.
Wymiana oleju co 30 000 i jest ok.
Na postoju silnik trochę głośny, ale to stara pancerna jednostka. W trasie spokojnie poleci 180km/h.
Przy 140km/h robi się głośno,
Chcesz jeżdzić dalej to zmieniaj olej co 15 tyś km
6 lut 10:06 | ocena: 85%
Liczba głosów:13
85%
15%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~dziadunio Użytkownik anonimowy
~dziadunio :
No photo ~dziadunio Użytkownik anonimowy
Co do trwałości niektórych samochodów to radzę wybrać się na Saharę (od Tunezji do Maroka) i zobaczyć co tam na drogach pomyka. A pomyka sporo Peugeotów z przełomu lat 60/70 ubiegłego wieku, czyli niektóre mają po 50 lat. Mistrzostwem Świata był widok remontu głównego silnika (tak to się w Europie nazywa) pod wiatą, w wiertarce kawałek drewienka owiniętego papierem ściernym i szlif jak się patrzy.
No ale wtedy robili inne samochody.
6 lut 16:04 | ocena: 67%
Liczba głosów:3
33%
67%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Mi Użytkownik anonimowy
~Mi
No photo ~Mi Użytkownik anonimowy
do ~Ja:
No photo ~Ja Użytkownik anonimowy
5 lut 17:14 użytkownik ~Ja napisał
Bravo II z lat 2010-11 za 20 tyś. zł? No tak da się, ale stąd się później biorą opowieści jakie to auta na literę F są złe. Za taką kasę z tego rocznika to można kupić podrasowany złom, a nie samochód w dobrym stanie. Z takim funduszem to bym raczej polec
Prawda ja w tamtym roku kupiłem 2008 za 22 tyś. polecam fajne autko
5 lut 18:03 | ocena: 82%
Liczba głosów:11
82%
18%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~J. Użytkownik anonimowy
~J. :
No photo ~J. Użytkownik anonimowy
Foką HB MK2 1,6 PB z 2006 roku jeździłem 10 lat i gdyby nie maleńki bagażnik pewnie dalej bym jeździł (500+ nie daje rady się zmieścić ;) ). Tu wygrała skoda rapid LB (potwór ma 550 litrów bagażnika i oszczedniejszy silnik). Z większych problemów to tylko pompa wody zaczęła ciec przy 60kkm. Robiona z rozrządem. I tyle. Po 10 latach 130kkm na liczniku i stan techniczny bardzo dobry (minus za odpryski i obcierki parkingowe).
6 lut 21:04 | ocena: 75%
Liczba głosów:4
75%
25%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~xxxxx Użytkownik anonimowy
~xxxxx
No photo ~xxxxx Użytkownik anonimowy
do ~J23:
No photo ~J23 Użytkownik anonimowy
6 lut 14:52 użytkownik ~J23 napisał
TAKIEGO DIESLA TO JUZ BYM NIE KUPIL JEZELI KTOS WYMIENIA OLEJ CO 30 TYS I TRZYMA SIE PRODUCENTA CO ZALECA TO DALEKOOOOOO NIE ZAJEDZIE ..OLEJ W ON CO 10 TYS LUB MAX 15 TYS A CO Z FILTRAMI ...30 TYS TO I W BENZYNIE JEST DUZO TO JUZ NIE AUTO POWIEDZMY 150
a w TIRach olej wymienia się co 60-100 tys. km i jeżdżą po milion km. Panowie trzymajmy się instrukcji - tam jest 30-35 tys., ale jeśli warunki eksploatacji są trudne to wymieniać znacznie częściej. A trudne warunki to z technicznego na nasze to odwożenie pociechy do przedszkola na trasie 3 km. Jeden dzień odwożenia to 12 km, silnika stale niedogrzany i kilka rozruchów i nabicie 35 tys. trwa kilka lat.
6 lut 16:55 | ocena: 50%
Liczba głosów:2
50%
50%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Wujek Wacław Użytkownik anonimowy
~Wujek Wacław
No photo ~Wujek Wacław Użytkownik anonimowy
do ~danek:
No photo ~danek Użytkownik anonimowy
6 lut 16:36 użytkownik ~danek napisał
To samo dotyczy 1,4 Multiair.
Panowie, ale nie ma co się dziwić - te wersje jako nowe kosztowały majątek, więc mało kogo w Polsce było na nie stać...Wg mnie 120-konny 1.4 T-Jet to i tak dobry kompromis. Swoją drogą, szkoda że już nie produkują Bravo 2, bo chętnie kupiłbym taki nowy (w tamtych latach nie było mnie stać, więc kupiłem sporo tańszą Astrę G Classic). Nowe Tipo jest całkiem OK, ale to już nie to samo, co Bravo.
6 lut 23:23 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
100%
0%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~stan Użytkownik anonimowy
~stan :
No photo ~stan Użytkownik anonimowy
Z tych trzech tylko ford focus II po faceliftingu , silnik 1,6 tdci 90 KM jest długowieczny i bezawaryjny , wnętrze obszerne i super zawieszenie , małe spalanie 5 l/100 brak filtra cząstek stałych i dwumasy. Moc można podkręcić do 120 KM zmieniajac oprogramowanie za jedyne 500-700 zł.
6 lut 12:11 | ocena: 57%
Liczba głosów:23
43%
57%
| odpowiedzi: 2
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~LukaS Użytkownik anonimowy
~LukaS :
No photo ~LukaS Użytkownik anonimowy
Włoski kompakt nadrabia także kosztami serwisów tego nieszczęsnego diesla, który mimo dośc długich weekendowych przelotów ( około 200 km ciągiem ) i dynamicznej jazdy zapycha bardzo szybko filtr DPF. W moim Bravo przebieg autentyczny 110 kkm i filtr nadawał się tylko do wymiany. Cigle przybywało oleju aż podjąłem decyzję, że sprzedaję to auto. Masakra.
6 lut 07:58 | ocena: 68%
Liczba głosów:34
32%
68%
| odpowiedzi: 2
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Rrr Użytkownik anonimowy
~Rrr :
No photo ~Rrr Użytkownik anonimowy
Ford strasznie traci jakością wnętrza i dużym poziomem hałasu, Peugeot jest ogólnie tandetny a Fiacik cudo jak za te pieniądze, zaskakuje mimo słabej opinii marki
5 lut 19:02 | ocena: 57%
Liczba głosów:44
57%
43%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~b Użytkownik anonimowy
~b :
No photo ~b Użytkownik anonimowy
Focus z wielowahaczem i tym ukladem zawieszenia to najlepej sie prowadzace auto w klasie a reszta na belce z miekime ukladam to nie dla mnie.
6 lut 16:13 | ocena: 54%
Liczba głosów:13
54%
46%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Onet.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.