CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.314.564.161.99
Średnio4.504.684.352.07
Najdrożej4.694.894.572.24

Audi Q5 kontra BMW X3, Land Rover Discovery Sport i Mercedes GLC - który z tych modeli okazał się lepszy?

8 lip, 19:55
Udostępnij
0
Skomentuj

Nowe Audi Q5 chce wysłać konkurentów do defensywy. A że są to dystyngowani rywale, to starcie musi być emocjonujące – Mercedes ze świetnym dieslem, doświadczone BMW X3 i terenowy Land Rover Discovery to nie są pierwsze lepsze SUV-y...

... tylko wspaniałe, luksusowe samochody: dynamiczne, wygodne, praktyczne, pakowne i niewielu jest takich, którzy nie chcieliby mieć któregoś z tych modeli na własność. Wszystkie są okazałe, wyglądają imponująco i jeżeli tylko kogoś na to stać, trudno byłoby znaleźć argument przemawiający przeciw zakupowi luksusowego SUV-a. Tylko którego wybrać?

Na szczęście każdy z porównywanych samochodów został gruntownie przetestowany: zmierzyliśmy przyspieszenia, elastyczność, poziom hałasu, wymiary kabin, zużycie paliwa i sprawdziliśmy, co te auta potrafią na drodze. I już za chwilę, po przeczytaniu tego porównania, będzie dla Was jasne, który z tych SUV-ów może zostać Waszym samochodem marzeń, albo po prostu trafić do przydomowego garażu.

Audi Q5 2.0 TDI quattro

Łyżka dziegciu i morze zalet. Konkrety? W testowym egzemplarzu plastikowy panel przy włączniku świateł był luźno przymocowany i się ruszał. Najbardziej denerwowały jednak skrzypnięcia dochodzące z okolic słupka A oraz szyby czołowej. To zupełnie nietypowe dla Audi. Mimo to Q5 wygrywa porównanie, bowiem świetnie wypada w wielu kategoriach. O komfort dba tu opcjonalne pneumatyczne zawieszenie. Podobne rozwiązanie oferuje w tym gronie tylko Mercedes. Audi delikatnie filtruje mniejsze, jak i poważniejsze nierówności drogi.

Nowe Audi Q5 kontra BMW X3, Land Rover Discovery Sport i Mercedes GLC Nowe Audi Q5 kontra BMW X3, Land Rover Discovery Sport i Mercedes GLC Foto: Auto Bild

Przy wyższych prędkościach Q5 nie utwardza się jak GLC, potrafi nadal pracować w najbardziej komfortowym ustawieniu. Warto zamówić pneumatykę także wtedy, gdy chce się zjeżdżać z asfaltu, umożliwia ona bowiem zwiększenie prześwitu o 45 mm do prędkości 40 km/h. Wyśmienite wyciszenie wnętrza, znakomite sportowe fotele i mądrze pracujący adaptacyjny tempomat dokładają swoje cegiełki do rewelacyjnego komfortu jazdy. Jednocześnie Audi okazuje się równie zwinne, jak BMW. Karoseria Q5 jest bardzo sztywna, a bezpośredni, ale nie nerwowy układ kierowniczy pozwala precyzyjnie celować tym 2-tonowym kolosem w zakręty. Jazda Q5 dostarcza mnóstwo przyjemności.

Audi Q5 2.0 TDI quattro - plusy: świetne wyciszenie, rewelacyjny komfort resorowania, komunikatywny układ kierowniczy, najniższe spalanie.

Audi Q5 2.0 TDI quattro - minusy: dwusprzęgłowej skrzyni biegów zdarza się szarpać podczas ruszania, niedociągnięcia montażowe.

BMW X3 xDrive20d

Już od siedmiu lat X3 walczy z rywalami wśród SUV-ów klasy premium. Przekonuje do siebie klientów swoimi dynamicznymi właściwościami. Wyposażony w zmienny sportowy układ kierowniczy i adaptacyjne amortyzatory (oba elementy dostępne w opcji) egzemplarz testowy niezmiennie robił na nas wrażenie ostrym niczym brzytwa i zwinnym prowadzeniem. Układ kierowniczy błyskawicznie i bezpośrednio reaguje, co pozwala czerpać dużą frajdę na krętych bocznych drogach. Jednak na autostradzie taka charakterystyka okazuje się zbyt nerwowa.

Nowe Audi Q5 kontra BMW X3, Land Rover Discovery Sport i Mercedes GLC Nowe Audi Q5 kontra BMW X3, Land Rover Discovery Sport i Mercedes GLC Foto: Auto Bild

Mercedes i Audi pozwalają się lepiej odprężyć podczas jazdy na wprost. Czepiamy się? To zależy, jak długie trasy pokonuje kierowca. Pilnowanie, żeby nie drgnęła mu dłoń, bo w BMW wywołuje to natychmiastową zmianę kierunku jazdy, potrafi być naprawdę męczące na tle rywali. Adaptacyjne zawieszenie zapewnia dobry komfort amortyzacji nierówności, jednak nie łyka dziur tak delikatnie, jak pneumatyka w Q5 i GLC. Wciąż niepokonany pozostaje 8-stopniowy „automat”, który szczególnie w ustawieniu sportowym błyskawicznie dopasowuje właściwe przełożenie do sytuacji. Jednak pod względem jakości materiałów i dbałości o detale X3 musi uznać wyższość Q5 i GLC.

BMW X3 xDrive20d - plusy: jak na SUV-a bardzo zwinne zachowanie na zakrętach, lubiący obroty diesel, znakomita skrzynia automatyczna.

BMW X3 xDrive20d - minusy: wąska tylna część kabiny, standardowe fotele nie są tak wygodne, jak u rywali, ograniczony komfort amortyzacji.

Land Rover Discovery Sport TD4

Przydomka „Sport” nie powinno się w tym przypadku traktować zbyt dosłownie. W zaprezentowanym w 2015 r. Discovery Sporcie drzemie raczej duch Defendera. Podczas konstruowania położono mocny nacisk na typowe dla tej marki zdolności terenowe. Na panelu nad pokrętłem obsługi 9-stopniowego „automatu” ZF wybiera się tryby pracy systemu Terrain Response. Pozwala on dostosować nastawy podzespołów do rodzaju terenu, którym aktualnie jedziemy. Pierwszy bieg ma bardzo krótkie przełożenie, auto przeważnie rusza na „dwójce”. Takie rozwiązanie nie przeszkadza na co dzień, a na „jedynce” pojazd będzie miał ogromną siłę napędową.

Nowe Audi Q5 kontra BMW X3, Land Rover Discovery Sport i Mercedes GLC Nowe Audi Q5 kontra BMW X3, Land Rover Discovery Sport i Mercedes GLC Foto: Auto Bild

Pytanie, czy pozostałe cechy terenowe tego samochodu nie kolidują w czasie podróży po gładkim asfalcie. W porównaniu z konkurentami właściwości jezdne na twardej i równej nawierzchni są nieco ociężałe: układ kierowniczy jest mniej bezpośredni, system ESP wcześnie wkracza do akcji, automatyczna skrzynia biegów często reaguje dopiero po zawahaniu, a silnik ma najbardziej szorstkie brzmienie. Discovery jest też zdecydowanie najwolniejszym samochodem w zestawieniu: 10,5 s (Land Rover) i 7,7 s (Mercedes) do „setki” dzieli przepaść.

Land Rover Discovery Sport TD4 - plusy: dobre właściwości offroadowe jak na tę klasę auta, wygodne wsiadanie, dużo miejsca z tyłu, oryginalny styl.

Land Rover Discovery Sport TD4 - minusy: wcześnie i rygorystycznie działające ESP, mocne przechyły nadwozia na zakrętach, wahający się „automat”.

Mercedes GLC 250 d 4Matic

Najlepsze albo nic – tak brzmi aktualny slogan Mercedesa. W niektórych kategoriach produkowane od 2015 r. GLC rzeczywiście okazuje się lepsze od Q5. Jakość to jedna z nich. Mercedes jest starannie wykończony, wszystkie użyte materiały są szlachetne i robią dobre wrażenie. Pod tymi względami w Audi jest gorzej. Z tyłu GLC oferuje więcej miejsca niż Q5 i może też zabrać na pokład o 73 kg więcej niż Audi – ładowność wynosi bowiem aż 545 kg. Tym samym Mercedes wygrywa kategorię punktacyjną „nadwozie” i świetnie wypada także w dziale „napęd”.

Nowe Audi Q5 kontra BMW X3, Land Rover Discovery Sport i Mercedes GLC Nowe Audi Q5 kontra BMW X3, Land Rover Discovery Sport i Mercedes GLC Foto: Auto Bild

GLC ma bowiem więcej pary niż rywale – 500 Nm to o 70 Nm więcej niż w Land Roverze i o 100 Nm więcej niż w Audi i BMW. Jest to szczególnie wyczuwalne na autostradzie, na której GLC łatwiej nabiera pędu. Przy wysokich prędkościach okazuje się też ciche, a pneumatyczne zawieszenie pokazuje, na co je stać. Długie pofalowania asfaltu są łagodnie prasowane, 9-stopniowy „automat” utrzymuje niski poziom obrotów, a układ kierowniczy reaguje ze spokojem. Mercedesem przyjemnie się tak szybuje. Nie rozumiemy jednak tego, dlaczego powyżej 100 km/h zawieszenie nagle się usztywnia. Co prawda, nadal dość przyzwoicie filtruje fugi asfaltu, ale Q5 robi to jeszcze lepiej.

Mercedes GLC 250 d 4Matic - plusy: dużo miejsca, bardzo dobra jakość, komfortowe zawieszenie pneumatyczne, mocny napęd.

Mercedes GLC 250 d 4Matic - minusy: mercedes w zasadzie nie ma wad, jednak Audi sprawia wrażenie nieco bardziej aktywnego podczas jazdy.

Nowe Audi Q5 kontra BMW X3, Land Rover Discovery Sport i Mercedes GLC - wyniki pomiarów drogowych (oceniane)

Audi Mercedes BMW Land Rover
Przyspieszenie 0-50 km/h 2,7 s 2,5 s 2,7 s 3,4 s
Przyspieszenie 0-100 km/h 8,4 s 7,7 s 8,4 s 10,5 s
Przyspieszenie 0-130 km/h 14,4 s 12,8 s 14,5 s 18,2 s
Czas rozpędzania 60-100 km/h 4,8 s 4,4 s 4,9 s 6,0 s
Czas rozpędzania 80-120 km/h 6,6 s 5,6 s 6,6 s 8,2 s
Masa rzeczywista/ładowność 1968/472 kg 1955/545 kg 1871/494 kg 2001/504 kg
Rozdział masy (przód/tył) 53/47 proc. 55/45 proc. 50/50 proc. 58/42 proc.
Średnica zawracania (w lewo/w prawo) 11,6/11,8 m 11,8/11,6 m 12,0/11,9 m 11,9/11,6 m
Hamowanie ze 100 km/h (zimne) 36,8 m 37,0 m 38,3 m 36,4 m
Hamowanie ze  100 km/h (gorące) 35,6 m 36,1 m 37,7 m 35,8 m
Hałas w kabinie przy 50 km/h 55 dB (A) 55 dB (A) 55 dB (A) 56 dB (A)
Hałas w kabinie przy 100 km/h 62 dB (A) 62 dB (A) 63 dB (A) 65 dB (A)
Hałas w kabinie przy 130 km/h 66 dB (A) 67 dB (A) 67 dB (A) 69 dB (A)
Spalanie testowe 7,2 l/100 km 7,4 l/100 km 7,6 l/100 km 8,0 l/100 km
Zasięg 900 km 890 km 880 km 870 km

Nowe Audi Q5 kontra BMW X3, Land Rover Discovery Sport i Mercedes GLC - dane katalogowe (nieoceniane oprócz pojemności bagażników)

Q5 GLC X3 Discovery
Silnik: typ/cylindry/zawory diesel, turbo/R4/16 diesel, biturbo/R4/16 diesel, turbo/R4/16 diesel, turbo/R4/16
Ustawienie silnika wzdłużnie z przodu wzdłużnie z przodu wzdłużnie z przodu poprzecznie z przodu
Zasilanie/napęd rozrządu common rail/pasek common rail/łańcuch common rail/łańcuch common rail/łańcuch
Pojemność skokowa (cm3) 1968 2143 1995 1999
Moc maksymalna (KM/obr./min) 190/3800 204/3800 190/4000 180/4000
Maks. moment obrotowy (Nm/obr./min) 400/1750 500/1600 400/1750 430/1750
Prędkość maksymalna (km/h) 218 222 210 200
Skrzynia biegów aut. 7 (dwusprzęgłowa) aut. 9 aut. 8 aut. 9
Napęd 4x4 4x4 4x4 4x4
Hamulce (przód/tył) tw/t tw/t tw/tw tw/t
Pojemność bagażnika (l) 550-1550 550-1600 550-1600 541-1698
Pojemność zbiornika paliwa/płynu AdBlue (l) 65/24 66/27,5 65/- 70/13,7
Marka i model opon testowanego auta Michelin Latitude Sport 3 Michelin Latitude Sport 3 Michelin Primacy 3 ZP Continental SportContact 5
Rozmiar opon testowanego auta 255/45 R 20 235/55 R 19 245/45 R 19 i 275/40 R 19 235/55 R 19
Emisja CO2 (g/km) 132 129 136 139
Masa holowanej przyczepy z hamulcem/bez (kg) 2400/750 2500/750 2400/750 2500/750

Nowe Audi Q5 kontra BMW X3, Land Rover Discovery Sport i Mercedes GLC - wyposażenie standardowe i opcjonalne (oceniane)

Q5 GLC X3 Discovery
Wersja Q5 2.0 TDI quattro S-tronic GLC 250 d 4Matic X3 xDrive20d aut. 8 Discovery Sport TD4 HSE aut. 9
Airbagi czołowe, boczne i kurtyny powietrzne S S S S
Reflektory ksenonowe/LED S/5780 zł N/4883 zł 4387/12 399 zł 5350 zł/N
Klimatyzacja automatyczna 2-strefowa S S S S
Elektrycznie podgrzewane/składane lusterka S/1100 zł S/11 856 zł (pakiet) S/2462 zł S/1260 zł
Aktywne zawieszenie 9480 zł (pneumatyczne) 10 726 zł (pneumatyczne) 4 924 zł 5 000 zł
Elektrycznie sterowana klapa bagażnika 2 380 zł 2 540 zł 2 193 zł 2 310 zł
System multimedialny S S S S
Bluetooth/złącze USB S/S S/S S/S S/S
Nawigacja klasy premium 13 690 zł 16 654 zł 11 146 zł 14 350 zł
Podgrzewane fotele przód/tył 1760/1600 zł 1835/1835 zł 1656/1656 zł 1740/1740 zł
Czujnik deszczu/światła/skórzana tapicerka S/S/6320 zł (skóra/alcantara) S/S/8750 zł S/S/8460 zł 700 za obie opcje/8220 zł
Tempomat/adaptacyjny tempomat 1460/5050 zł S/11 856 zł (pakiet) S/5193 zł (pakiet) 1220/5610 zł
Czujniki parkowania p + t/kamera cofania 3790/2190 zł 5815 zł (pakiet za obie opcje) 3089/1880 zł 3660/1910 zł
System unikania kolizji/kluczyk zbliżeniowy S/7000 zł 11 856 zł (pakiet)/5589 zł 5193 (pakiet)/2641 zł S/2960 zł
Czujnik martwego pola (z czuj. ruchu poprz. przy cofaniu) 3 940 zł 11 856 zł (pakiet) 2 507 zł 2 520 zł
Asystent utrzymania pasa ruchu/skaner znaków drogowych 3400/1460 zł 11 856 zł (pakiet za obie opcje) 5193 zł (pakiet)/1432 zł S/1220 zł
Automat parkujący 5 110 zł 5815 zł (pakiet) 1 567 zł 3 440 zł
Lakier metalizowany/felgi w testowanym aucie 4330 zł/20 cali (11 660 zł) 4403 zł/19 cali (5645 zł) 3984 zł/19 cali (8729 zł) 3650 zł/19 cali (S)

Brakujące elementy wyposażenia dodaje się do ceny podstawowej testowanej wersji – cena po doposażeniu to cena punktowana.

Nowe Audi Q5 kontra BMW X3, Land Rover Discovery Sport i Mercedes GLC - wymiary kabin (oceniane)

Audi Q5 Mercedes GLC BMW X3 Land Rover Discovery Sport
Miejsce na nogi z przodu maks. (mm) 1145 1170 1130 1120
Szerokość wnętrza z przodu (mm) 1540 1510 1490 1525
Wysokość wnętrza  z przodu maks. (mm) 1050 1050 1015 1000
Zakres regulacji fotela (mm) 235 215 210 200
Indeks miejsca na nogi z tyłu* (mm) 725 745 755 790
Szerokość wnętrza z tyłu (mm) 1520 1490 1460 1510
Wysokość nad głową z tyłu (mm) 980 985 975 965
Wysokość siedziska z tyłu (mm) 360 380 335 370

*indeks miejsca na nogi z tyłu to odległość oparcia tylnej kanapy od fotela kierowcy po odsunięciu jego oparcia o metr od pedału hamulca.

Nowe Audi Q5 kontra BMW X3, Land Rover Discovery Sport i Mercedes GLC - ceny, przeglądy, utrata wartości, gwarancja (oceniane)

Q5 GLC X3 Discovery
Cena podstawowa 192 200 zł 216 000 zł 191 524 zł 231 700 zł
Utrata wartości (po 3 latach i 90 tys. km) 38,6 proc. 40,7 proc. 41,9 proc. 45,8 proc.
Gwarancja mechaniczna 3 lata 2 lata 2 lata 3 lata
Gwarancja perforacyjna 12 lat 30 lat 12 lat 10 lat
Przeglądy wg wskazań co 25 tys. km wg wskazań co 34 tys. km
Cena po doposażeniu 261 000 zł* 280 329 zł 248 419 zł** 279 940 zł

*cena Audi zawiera: sportowe fotele za 1610 zł, **cena zawiera zmienny sportowy układ kierowniczy za 1119 zł

Nowe Audi Q5 kontra BMW X3, Land Rover Discovery Sport i Mercedes GLC - punkty i klasyfikacja

Nadwozie Maks. pkt. Audi Mercedes BMW Land Rover
Przestronność z przodu 40 36 36 31 30
Przestronność z tyłu 30 23 24 23 26
Pojemność bagażnika 25 22 22 22 22
Ładowność 15 11 13 12 12
Widoczność 20 17 17 17 16
Fotele, pozycja kierowcy 30 28 27 25 25
Ergonomia obsługi 20 18 18 18 17
Jakość wykończenia 20 18 19 17 16
Suma punktów 200 173 176 165 164
Napęd i zawieszenie Maks. pkt. Audi Mercedes BMW Land Rover
Przyspieszenie 25 20 21 20 17
Elastyczność 25 22 23 22 21
Poziom hałasu 15 14 14 13 12
Skrzynia biegów 15 14 14 15 13
Zachowanie na drodze 30 27 26 27 24
Komfort jazdy 30 28 27 24 23
Układ kierowniczy 15 14 14 15 13
Średnica zawracania 5 4 4 3 4
Skuteczność hamulców 40 35 34 32 35
Suma punktów 200 178 177 171 162
Koszty Maks. pkt. Audi Mercedes BMW Land Rover
Cena po doposażeniu 50 18 14 20 14
Utrata wartości 15 15 14 14 13
Zużycie paliwa 30 22 21 20 18
Wyposażenie – komfort 30 25 25 25 25
Wyp. – bezpieczeństwo 30 26 26 26 26
Ubezpieczenia 10 5 4 5 4
Gwarancja 15 10 9 8 10
Przeglądy 20 12 15 12 20
Suma punktów 200 133 128 130 130
Wynik końcowy 600 484 481 466 456
Miejsce w teście  1. 2. 3. 4.

Nowe Audi Q5 kontra BMW X3, Land Rover Discovery Sport i Mercedes GLC - spalanie testowe kontra katalogowe zużycie paliwa

Foto: Auto Świat

Spodziewacie się superoszczędnych diesli? Nic z tego. To ciężkie samochody z napędem 4x4, a nadwozia o znacznym oporze powietrza z pewnością nie poprawiają ekonomiki jazdy. O ile jednak spalanie 7,2-8,0 l/100 km da się przełknąć, o tyle różnicę między spalaniem katalogowym a testowym – już niekoniecznie.

Nowe Audi Q5 kontra BMW X3, Land Rover Discovery Sport i Mercedes GLC - podsumowanie

Wobec zdolności terenowych Land Rovera model Discovery powinien startować w innej lidze. Jednak dziś SUV-ami jeździ się po asfalcie i w takich warunkach to Audi zwycięża. Mercedes też wypadł znakomicie, a wiekowe BMW nadal ma swoje zalety.

Jeżeli macie swoje zdanie na temat prezentowanych pojazdów, to jesteście w odpowiednim miejscu, aby je wyrazić publicznie. Zapraszamy do komentowania!

Poleć
Udostępnij
0

Polecamy także:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 42/2017 już w sprzedaży, a w nim m.in. zapowiedź nowego Mercedesa Klasy A; pierwsze jazdy Seatem Arona i Volkswagenem Tiguanem Allspace; porównanie kombi klasy średniej z dieslami; testy Kii Stonic i BMW 520d; elektromobilność w Polsce - czy to się opłaca?; metody kradzieży nowych aut; test BMW serii 2 Active Tourer na dystansie 100 tys. km; przegląd używanych kombi za 10 tys. zł; starcie New Stratos z Porsche 911 R.
Czy nowe Audi Q5 z dieslem to SUV Twoich marzeń?
Tak

10 %

Nie

90 %

Tak
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze (21)

No photo
No photo ~Boruta Użytkownik anonimowy
~Boruta :
No photo ~Boruta Użytkownik anonimowy
no cóż... radość z testu wykonanego przez niemieckich kolegów : audi, to taka prawie skoda, nieprawdaż panie redaktorze ? pańska flagowa marka. więc substytut niedoścignionej, legendarnej skody na szczęście dla pana wygrał. widać, że tekst był tłumaczony, niemieckie nr rejestracyjne, brak nawiązań i pańskich uwag i wtrąceń n/t wzorca-ideału, czyli skody kodiaq. panu zostały jak zwykle tabelki do porównania i tekst do przepisania... jeszcze, żeby się pan mógł tak kiedyś testowanym autem przejechać...
13 lip 10:43 | ocena: 91%
Liczba głosów:11
91%
9%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Piotrek Użytkownik anonimowy
~Piotrek :
No photo ~Piotrek Użytkownik anonimowy
Jak dla mnie Disco to trochę inna liga w porównaniu z reszta i jedyny samochód którego zdolności faktycznie pozwalają nazwać go SUV'em przez co traci dynamicznie do reszty. Niemiecka konkurencja to po prostu modne kombi na dużych kołach i napompowanych blotnikach. Jeśli ktoś kupuje SUVa dla tzw szpanu wybierze niemiecką konkurencję, jeśli zaś faktycznie potrzebuje auta które daje wolność jazdy po niemal dowolnej nawierzchni wybierze disco. Wówczas drobne różnice w starcie do setki czy trochę większe przechyly na zakrętach przestają grać tak dużą rolę a człowiek zaczyna dostrzegać rewelacyjny wręcz kompromis jaki zapewnia ten samochód pomiędzy jazda szosowa i umiejętnościami poza asfaltem.
9 lip 12:11 | ocena: 91%
Liczba głosów:11
91%
9%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Adam Użytkownik anonimowy
~Adam :
No photo ~Adam Użytkownik anonimowy
Znowu te nudne niemieckie fury choć Merc robi wrażenie. Land Rover trochę tu nie pasuje, ale gdzie jest Stelvio? Z motorem 2.2 TD Q4 bije osiągami nawet Mercedesa, zdecydowanie niższa masa i cena.. Może doczekamy się takiego testu, Pozdrawiam.
9 lip 17:45 | ocena: 91%
Liczba głosów:11
91%
9%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~benchi Użytkownik anonimowy
~benchi :
No photo ~benchi Użytkownik anonimowy
Wniosek z testu: wszystkie kategorie wygrał mercedes ale audi (z racji przynalezności do VAG) i tak jest lepsze!
13 lip 17:21 | ocena: 100%
Liczba głosów:6
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~gunitshakur1990 Użytkownik anonimowy
~gunitshakur1990 :
No photo ~gunitshakur1990 Użytkownik anonimowy
Gdzie jest stelvio? Chociaż moze to i dobrze bo byście alfe zrównali z błotem... Dla was kodiaq to najlepszy suv :)
9 lip 21:43 | ocena: 93%
Liczba głosów:15
93%
7%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Znudzony Użytkownik anonimowy
~Znudzony :
No photo ~Znudzony Użytkownik anonimowy
Jakie te testy wszystkie są już nudne! Ciągle tylko auta z silnikami diesla, a gdzie benzyny!?!?!
Jak normalny człowiek ma się "przyłożyć" do takiego porównania, gdzie wartości tych aut są nieosiągalne?!
Nie można zrobić normalnego porównania, testu z samochodami z benzynowymi silnikami i do tego w normalnych (czytaj ciut lepszych od podstawowych) wersjach, bez tych wszystkich wodotrysków, na kóre zdecyduje się 0,001% polaków?
apeluję o normalne testy dla polaków, a nie przedruki z AUTO BILD!
13 lip 13:21 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Jox Użytkownik anonimowy
~Jox :
No photo ~Jox Użytkownik anonimowy
Czyli Merc zdecydowanie wygrał - wzięliście droższą wersję i mniej punktów za cenę - haha , Ałudi sponsorowało ?
12 lip 21:49 | ocena: 88%
Liczba głosów:8
88%
13%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~jknjknkj Użytkownik anonimowy
~jknjknkj :
No photo ~jknjknkj Użytkownik anonimowy
q5 z wygladu średnie.
9 lip 08:19 | ocena: 69%
Liczba głosów:13
69%
31%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Jahu Użytkownik anonimowy
~Jahu :
No photo ~Jahu Użytkownik anonimowy
Ale tylko merc wygląda luksusowo audi trochę lepszy vw
9 lip 21:36 | ocena: 58%
Liczba głosów:12
58%
42%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Alfa sti looo Użytkownik anonimowy
~Alfa sti looo :
No photo ~Alfa sti looo Użytkownik anonimowy
Do Adam; mysle ze takiego testu Stelvio vs glc nigdy w AS nie zobaczymy bo niemieckie auta nie moga w tym DEportalu przegrac.a nawet gdyby sie pojawil to i tak merc wygralby zdobywajac cenne punkty w systemach bezpieczenstwa dostepnych za olbrzymia dopłatą tylko w majbogatszych wersjach...
13 lip 20:30 | ocena: 100%
Liczba głosów:3
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Auto Bild

Nowe Audi Q5 kontra BMW X3, Land Rover Discovery Sport i Mercedes GLC

Czy pas startowy to dobre miejsce na prezentację luksusowych SUV-ów? I to takich napędzanych czterocylindrowymi dieslami o rozsądnej mocy? Jak najbardziej. Bo te samochody z każdą kolejna generacją czynią ogromne postępy. Są coraz lepsze. A my wymagamy coraz więcej. Jesteście ciekawi, jaka będzie kolejność w finale tego porównania?

Audi Q5 kontra BMW X3, Land Rover Discovery Sport i Mercedes GLC - który z tych modeli okazał się lepszy? (slajd 1 z 22)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego