CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej3.504.353.961.66
Średnio4.404.584.211.84
Najdrożej4.654.894.482.12

Mitsubishi L200 - nowa jakość pikapa

8 lip 15 09:45
Udostępnij
0
Skomentuj

Mitsubishi poprawiło własności użytkowe L200, pojazd zdecydowanie zyskał też na jakości i wyposażeniu. We wnętrzu bardziej przypomina teraz dużego SUV-a niż stricte użytkowe auto

Mitsubishi L200 zadebiutowało w 1978 r. i od tego czasu na świecie sprzedano ponad 4 miliony jego czterech generacji. Prawie 440 tysięcy aut trafiło do Europy. Najnowsza odsłona L200 ma ugruntować sukces japońskiego pikapa.

Mitsubishi L200 zachowało ramową konstrukcję, która najlepiej sprawdza się w autach tego typu. Poprawiono jednak jej sztywność i odporność na skręcanie. To podniosło też jej trwałość, poziom bezpieczeństwa biernego i masę holowanych przyczep (do 3100 kg).

Rewolucja objęła także kabinę. Wnętrze jest teraz obszerniejsze, znacznie podwyższono też jakość materiałów wykończeniowych. Nowe fotele mają dłuższe siedziska i mocniejsze podparcie boczne.

Konstrukcja zawieszenia jest taka sama jak w poprzedniej generacji (sprężyny z przodu i resory z tyłu), ale zmieniono jego charakterystykę, co w istotny sposób poprawiło precyzję prowadzenia i zwiększyło komfort jazdy.

Wzbogacono też wyposażenie. Seryjnie otrzymacie 7 airbagów, dostępne są: układy ostrzegania o zmianie pasa ruchu i stabilizacji toru jazdy przyczepy, wspomaganie ruszania pod górę i kamera cofania.

Nowe Mitsubishi L200 to nam się podoba

Jakość materiałów zastosowanych do wykończenia kabiny. Ergonomia i poziom komfortu jazdy

Nowe Mitsubishi L200 to nam się nie podoba

Średnie spalanie przekracza wartość deklarowaną przez producenta.

Nowe Mitsubishi L200 - nasza opinia

Duża ładowność, masa przyczep i świetny układ napędu 4x4 sprawdzą się w ciężkiej pracy. Wygodna kabina i wzbogacone wyposażenie sprawią, że wyjazdy rekreacyjne będą jeszcze przyjemniejsze.

Poleć
Udostępnij
0

Polecamy także:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 33/2017 już w sprzedaży a w nim - Nowości Audi – Q6 i e-tron oraz nowe generacje A1, A3 i A4; McLaren 570S Spider – pierwsza jazda superkabrioletem; Dacia Dokker, Hyundai i40 kombi, Mercedes klasy E kombi, Renault Grend Scenic, Seat Ibiza, Skoda Kodiaq, VW Golf Variant i VW Tiguan – porównanie możliwości aut obciążonych wakacyjnym bagażem; Cisza w kabinie – wygłuszanie auta: jak, gdzie i ile kosztuje; Z drugiej ręki: Skoda Octavia I (1996-2010); Top 5: pikapy za 30-40 tys. zł. Zapraszamy do lektury
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Mitsubishi / Mitsubishi

Mitsubishi L200 - nowa jakość pikapa

Mitsubishi poprawiło własności użytkowe L200, pojazd zdecydowanie zyskał też na jakości

i wyposażeniu. We wnętrzu bardziej przypomina teraz dużego SUV-a niż stricte użytkowe auto.

Mitsubishi L200 - nowa jakość pikapa (slajd 1 z 8)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Mitsubishi / Mitsubishi

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Mitsubishi / Mitsubishi

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Mitsubishi / Mitsubishi

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Mitsubishi / Mitsubishi

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Mitsubishi / Mitsubishi

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Mitsubishi / Mitsubishi

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Mitsubishi / Mitsubishi

Reklamy
Koniec bloku reklamowego