CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.094.423.861.60
Średnio4.294.554.081.82
Najdrożej4.784.654.952.21

Renault Mégane GT Grandtour 160 dCi - kombi dla modnego taty z werwą

30 maja, 13:14
Udostępnij
0
Skomentuj

Renault Mégane GT Grandtour ciekawie wygląda, jest praktyczny i daje sporo przyjemności z jazdy. W wersji 160 dCi okazuje się też dynamiczny i oszczędny

Oto propozycja dla ojców, którzy myślą i o rodzinie, i o... sobie. Dlaczego? Ponieważ Mégane GT Grandtour 160 dCi przekonuje nie tylko dobrymi walorami użytkowymi i rozsądnym spalaniem, lecz także dynamiką oraz pewnym zachowaniem na drodze, nawet wtedy, gdy kierujący chce trochę popuścić wodze fantazji.

Renault Mégane GT Grandtour - nadwozie

Nie mamy nic do zarzucenia – to naprawdę nowocześnie wyglądające kompaktowe kombi z dość dużym wnętrzem oraz sporym kufrem (poj. 521-1504 l). Kubełkowe fotele są rewelacyjnie wyprofilowane, kierownica (obszyta skórą) świetnie leży w dłoniach. Dobrze wygląda też połączenie analogowych zegarów z dużym, centralnym cyfrowym wyświetlaczem – można np. zmieniać jego kolor. Zresztą możliwości konfigurowania Mégane’a GT jest naprawdę dużo, np. w ustawieniach Comfort jest autem przyjemnym w codziennej eksploatacji, natomiast w Sport – szybkim i sprężyście zestrojonym.

Renault Mégane GT Grandtour - silnik

Diesel 1.6 zabiera trochę frajdy z jazdy, ale moc 160 KM i maksymalny moment 380 Nm wystarczają, żeby jechać dynamicznie („setka” w niecałe 9 s). Poza tym można liczyć na rozsądne spalanie (średnie w teście 5,7 l/100 km), a także szybko zmieniającą biegi i dobrze dobierającą przełożenia skrzynię EDC.

Renault Mégane GT Grandtour - prowadzenie

Mégane GT ma seryjny system 4Control (tylne koła skrętne). Początkowo wydaje się, jakby tylna oś „dokręcała” zbyt intensywnie, ale z czasem przestaje to przeszkadzać, a zacieśnianie szybko pokonywanych zakrętów zaczyna sprawiać dużą frajdę.

Renault Mégane GT Grandtour - koszty

115 900 zł za usportowione kombi ze 160-konnym dieslem to niemało, ale ten samochód da się lubić, do tego jest bogato wyposażony.

Renault Mégane GT Grandtour - to nam się podoba

Atrakcyjny wygląd, dobre własności jezdne, bogate wyposażenie, świetne fotele.

Renault Mégane GT Grandtour - to nam się nie podoba

Dość mocno wystający tylny zderzak (utrudnia dostęp do bagażnika), cena zakupu.

Renault Mégane GT Grandtour - nasza opinia

Mégane GT Grandtour pozostawił po sobie dobre wrażenie. Jest praktyczny i działa na emocje. 160-konny diesel nieźle sprawdza się na co dzień, a układ jezdny z systemem 4Control daje sporo frajdy z jazdy.

Poleć
Udostępnij
0

Polecamy:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 25/2017 już w sprzedaży, a w nim m.in. następne generacje Skody Octavii, BMW serii 1 i Mercedesa Klasy A; Hyundai Kona - prezentacja; Volkswagen Arteon - pierwsza jazda; Seat Ibiza kontra Suzuki Swift; test Alfy Romeo Stelvio z dieslem; układ chłodzenia silnika - co się psuje; nowy sprzęt policji; hamulce postojowe - awarie i naprawy; carsharing - jak działa i ile kosztuje; Mercedes Klasy V z drugiej ręki; używane kombi klasy średniej; Rolls-Royce Ghost kontra BMW serii 7. W numerze poradnik wakacyjny "Samochodem po Europie".
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze

No photo
No photo ~Ja Użytkownik anonimowy
~Ja :
No photo ~Ja Użytkownik anonimowy
Dla bogatego taty z werwą.
30 maja 14:59 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Maniek Użytkownik anonimowy
~Maniek :
No photo ~Maniek Użytkownik anonimowy
Ladne auto ale spalanie w silniku 1,2 zdecydowanie zbyt wysokie.
12 cze 18:54
Liczba głosów:0
0%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~mr błąd Użytkownik anonimowy
~mr błąd
No photo ~mr błąd Użytkownik anonimowy
do ~A :
No photo ~A Użytkownik anonimowy
30 maja 16:07 użytkownik ~A napisał
Ja za swoją benzynę 1,6 130 kM w wersji BOSE dałem 86 tysięcy. I jestem super zadowolony. Wprawdzie to samochód 23 klasy w niżej niż Skoda Fabia ale też daje radę. I przynajmniej się nie psuje.
Albo benzynę 1.6 114 albo 1.2 TCe 130 albo 1.6 130 dCi
9 cze 13:43
Liczba głosów:0
0%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~ewi Użytkownik anonimowy
~ewi :
No photo ~ewi Użytkownik anonimowy
Megane się nie psuje chyba- jeszcze
Bogatego którego stać warsztat
1 cze 07:12 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
0%
100%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~A Użytkownik anonimowy
~A :
No photo ~A Użytkownik anonimowy
Ja za swoją benzynę 1,6 130 kM w wersji BOSE dałem 86 tysięcy. I jestem super zadowolony. Wprawdzie to samochód 23 klasy w niżej niż Skoda Fabia ale też daje radę. I przynajmniej się nie psuje.
30 maja 16:07 | ocena: 100%
Liczba głosów:6
100%
0%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat

Renault Mégane GT Grandtour 160 dCi - kombi dla modnego taty z werwą

Mégane GT Grandtour ciekawie wygląda, jest praktyczny i daje sporo przyjemności z jazdy. W wersji 160 dCi okazuje się też dynamiczny i oszczędny.

Renault Mégane GT Grandtour 160 dCi - kombi dla modnego taty z werwą (slajd 1 z 11)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego