Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.354.494.281.99
Średnio4.684.824.562.14
Najdrożej4.925.084.792.29

Japończyk ze Swindon - Honda Accord 1.8i (1993-97)

7 mar 16 15:20
Udostępnij
0
Skomentuj

Produkowana w Japonii od 1976 roku Honda Accord dopiero po siedemnastu latach, w 5. generacji, doczekał się wersji europejskiej. Powstawała w Wlk. Brytanii

W połowie lat 90. XX wieku Honda Accord była autem marzeń wielu kierowców. Pierwsze cztery generacje pojawiały się na polskim rynku sporadycznie, z importu indywidualnego, głównie z USA. Piąta była produkowana od 1993 roku w brytyjskim Swindon.

Było to bardzo drogie auto – Accord z silnikiem 2.0 kosztował w 1995 roku w podstawowej wersji 85 000 zł, a cena „wypasionej” potrafiła sięgać 100 000 zł. Po liftingu wprowadzono mniejszy silnik 1.8/115 KM oraz... obniżono cenę do ok. 54 000 zł.

Właśnie taką wersję „Auto Świat” przetestował w marcu 1996 roku. Zmiany nie były duże, lecz raczej kosmetyczne – nowe reflektory i grill plus lepsze materiały w kabinie.

I oczywiście nowy silnik. Mniejszą pojemność wprowadzono m.in. ze względów podatkowych – na wielu rynkach auta z silnikami poniżej 2 litrów były obłożone niższym podatkiem i miały mniejsze stawki ubezpieczeniowe. Testujący Hondę Accord chwalili nowy silnik za dynamiczne przyspieszanie i elastyczność na trasie.

Co ciekawe, w połowie lat 90. motor o mocy 115 KM był uznawany w limuzynie klasy średniej za mocny, mimo że na rozpędzenie Accorda do „setki” potrzebował 11,1 s, a maksymalna prędkość auta nie przekraczała 200 km/h. Testujący chwalili dobre, sprężyste zawieszenie, precyzyjną skrzynię biegów i skuteczne hamulce.

Zaletą było też to, że w podstawowej wersji Accord miał bogate wyposażenie standardowe (wspomaganie układu kierowniczego, centralny zamek, airbag kierowcy).

Honda Accord - prestiżowa do dziś

Piąta generacja Hondy Accord była w latach 90. XX wieku pożądanym, prestiżowym i drogim autem. Wersja 1.8/115 KM, mimo że najsłabsza, uchodziła za sportową. Zalety Accorda to trwałość i niezawodność. Kupno tego samochodu oznacza wydatek od 2000 do 5000 zł. Warto zainwestować!

Poleć
Udostępnij
0

Polecamy także:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 45/2017 już w sprzedaży, a w nim m.in. elektryczna ofensywa BMW; Citroen C4 Cactus po liftingu; porównanie kompaktowych kombi z dieslami; test Kii Stinger; wielki test żarówek; porady jak uzywać świateł; Mazda 6 z drugiej ręki; używane minivany za 35-40 tys. zł.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze

No photo
No photo ~asad Użytkownik anonimowy
~asad :
No photo ~asad Użytkownik anonimowy
polecam, moja ma juz 340tkm, i dalej jako nowa! gdyby nie korozja w zyciu bym sie z nia nie rozstal...
7 mar 16 23:00 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Artur Użytkownik anonimowy
~Artur :
No photo ~Artur Użytkownik anonimowy
Honda jak zawsze jest na najwyższy poziomie czy starsze czy też nowsze generacje zawsze im można ufać
7 mar 16 20:42 | ocena: 100%
Liczba głosów:3
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~https://www.viagrapascherfr.com/viagra-naturel-femme-nom/ Użytkownik anonimowy
~https://www.viagrapascherfr.com/viagra-naturel-femme-nom/ :
No photo ~https://www.viagrapascherfr.com/viagra-naturel-femme-nom/ Użytkownik anonimowy
This condition is pretty limited by the reproductive system and might have several causes such as a consequence of injury or abnormal the circulation of blood in the testicles. Core maca through the supplier energetix can be an herb that tests quite well for many males.
12 sie 01:32
Liczba głosów:0
0%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~waldy Użytkownik anonimowy
~waldy :
No photo ~waldy Użytkownik anonimowy
V generacja CD7 - COUPE 2,2 bez vtec-a 150KM. Złote auto. Silnik F22B5 zadbany jest wieczny. Wielowahacz z przodu i tyłu daje ekstra prowadzenie. Brakuje tylko 6 biegu na autostradach.
7 mar 16 21:12 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~MWAIV Użytkownik anonimowy
~MWAIV :
No photo ~MWAIV Użytkownik anonimowy
Chciałbym zwrócić uwagę że czwarte geny też były dostępne w Europie.
7 mar 16 17:55 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
0%
100%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~x54 Użytkownik anonimowy
~x54 :
No photo ~x54 Użytkownik anonimowy
To już lepiej poszukać wersji 2.2 VTEC - 150KM naprawdę daje radę, nawet z automatem. Co więcej, można też utrafić takie auto z rynku krajowego. Jednakże największym problemem wszystkich aut z Swindon to rdza, szczególnie lubiąca tylne nadkola. Jak jest już na zewnątrz, to w środku nie ma reparaturki do czego przyspawać. Niestety.
Mechanicznie nic do zarzucenia - silniki trwałe, skrzynie automatyczne również. Wnętrze odporne na lata eksploatacji. Koszty (poza układem hamulcowym w 2.2) w pełni akceptowalne, nawet w ASO.
7 mar 16 15:41 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Archiuwm / Auto Świat

Japończyk ze Swindon - Honda Accord 1.8i (1993-97)

Honda Accord 5. generacji, w europejskiej wersji, z fabryki w Swindon (Wlk. Brytania). Po liftingu zmieniono reflektory i grill.

Japończyk ze Swindon - Honda Accord 1.8i (1993-97) (slajd 1 z 5)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Archiuwm / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Archiuwm / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Archiuwm / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Archiuwm / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego