CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.32100.004.161.98
Średnio4.490.004.312.03
Najdrożej4.650.004.432.17

Volkswagen Golf po face liftingu: ceny od 66 990 zł

8 lut, 15:51
Udostępnij
0
Skomentuj

Golf „siódemka" po liftingu już w salonach. Podstawowa wersja 3-drzwiowa z silnikiem 1.0 TSI/85 KM kosztuje 66 990 zł.

Zmiany nie są rewolucyjne, zresztą nigdy w Golfie takie nie były – klienci, którzy kupują Golfa chcą, aby był on nowy, ale jednocześnie... podobny do poprzednika.

Delikatne zmiany stylistyczne wprowadzono z przodu auta (diodowe światła do jazdy dziennej) oraz w tylnej części (tylne lampy w technice LED).

W odświeżonej wersji oferowane są Golfy w odmianie hatchback (3- oraz 5-drzwiowe), Variant, czyli kombi, Alltrack – z napędem na 4 koła, GTD oraz sportowy R. Zapowiadane są też odmiany GTI, hybrydowe oraz elektryczne.

Golf oraz wersja Variant oferowane są w 3 wersjach wyposażenia: Trendline, Comfortline, Highline.

W podstawowej Trandline w seryjnym wyposażeniu jest m.in. system multimedialny Composition Colour z ekranem o przekątnej 6,5 cala, podwójne reflektory halogenowe ze światłami do jazdy dziennej, klimatyzacja, system rozpoznający zmęczenie kierowcy, ststem start-stop.

W drugim stopniu wyposażenia – Comfortline są: 16-calowe alufelgi, podłokietnik między przednimi siedzeniami, komputer pokładowy, kierownica obszyta skórą.

Najwyższa wersja Highline ma dodatkowo reflektory przeciwmgłowe z funkcją doświetlania zakrętów, sportowe fotele z przodu, aktywny tempomat.

W podstawowej wersji Trendline Golf po face liftingu oferowany jest z trzema rodzajami silników: 1,0 TSI/85 KM – cena 66 990 zł, 1,0 TSI/110 KM – cena 72 190 zł (ze skrzynią 7-stopniową DSG – 80 590 zł) oraz 1,6 TDI/90 KM – cena 78 190 zł.

W Comfortline dostępne są także silniki benzynowe 1,4 TSI/125 lub 150 KM oraz diesle 1,6 TDI/115 KM oraz 2,0 TDI/150 KM.

W wersji Highline niedostępne są silniki 1,0/85 KM.

Najdroższa wersja nowego 3-drzwiowego Golfa (silnik 2,0 TDI/150 KM, skrzynia DSG) kosztuje 110 790 zł.

Wersje 5-drzwiowe oferowane są w podobnych konfiguracjach silnikowych, są droższe o 1740 zł. Najtańsza kosztuje 68 730 zł (silnik 1,0/85 KM, skrzynia ręczna 5-biegowa), a najdroższa – 112 530 zł(silnik 2,0 TDI/150 KM, skrzynia DSG)

Wersje Variant, czyli kombi są droższe od 5-drzwiowych o 3660 zł. Najtańsze kombi kosztuje 72 390 zł (silnik 1,0/85 KM), a najdroższe wyceniono na 116 190 zł (silnik 2,0 TDI plus skrzynia DSG).

VW Golf Alltrack z napędem na 4 koła, podwyższonym zawieszeniem i 17-calowymi felgami ze stopów lekkich wyposażono w silnik 1,8 TSI/180 KM oraz skrzynię dwusprzęgłową DSG. Cena „terenowego" Golfa – 121 390 zł.

Znamy też cenę Golfa GTD z silnikiem 2,0 TDI/184 KM. Ta wersja ma sportowe zawieszenie, 17-calowe alufelgi, klimatyzację automatyczną Climatronic, reflektory w technice LED.

Lista opcji, za które trzeba dodatkowo zapłacić, jest bardzo długa, obejmuje kilkadziesiąt pozycji. Oto wybrane pozycje:

Podgrzewane przednie fotele, spryskiwacze reflektorów i podgrzewane dysze spryskiwaczy – 1170 zł

Lakier metalik – 2030 zł

Sportowe, skórzane i podgrzewane fotele z przodu – 9040 zł

Szklany dach panoramiczny – 3890 zł

Reflektory LED – 2200 zł

Kierownica podgrzewana – 550 zł

System monitorowania martwego pola – 1490 zł

Nawigacja satelitarna Discover Media – 4620 zł

Czujniki parkowania z przodu i z tyłu – 1060 zł

Obręcze aluminiowe 17-calowe – 1620 zł

Obręcze aluminiowe 18-calowe – 3680 zł

Czujnik deszczu – 520 zł

W galerii kilkanaście zdjęć VW Golfa po face liftingu

Poleć
Udostępnij
0

Polecamy także:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 42/2017 już w sprzedaży, a w nim m.in. zapowiedź nowego Mercedesa Klasy A; pierwsze jazdy Seatem Arona i Volkswagenem Tiguanem Allspace; porównanie kombi klasy średniej z dieslami; testy Kii Stonic i BMW 520d; elektromobilność w Polsce - czy to się opłaca?; metody kradzieży nowych aut; test BMW serii 2 Active Tourer na dystansie 100 tys. km; przegląd używanych kombi za 10 tys. zł; starcie New Stratos z Porsche 911 R.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze (31)

No photo
No photo ~driven22 Użytkownik anonimowy
~driven22 :
No photo ~driven22 Użytkownik anonimowy
Przód rzeczywiście jak modelu sprzed kilku lat. Właśnie szukałem czegoś do 80 tys. Golf Highline ma tyle nawalone tego błyszczącego plastiku na konsoli itd, że trzeba być naprawdę ślepym żeby to kupić. Bida z nędzą odpustowa.Radio wbudowane w konsole straszy - wygląda jak jakiś zabytek sprzed wielu, wielu lat. Masakra. Jeżdżę nową A5 i potrzebowałem auta dla żony. Tu rzeczywiście astra wygląda lepiej w wewnątrz jak i na zewnątrz. Silniki TSI znam - w mojej Octavii rozsypał się taki przy 70 tys.- rozrząd sobie przeskoczył. Chyba VW prześpi swoją szansę i może mieć niedługo spore problemy na rynku. Ale chyba w największym szoku byłem jak wsiadłem do Jetty- to dopiero tandetny, twardy plastik wszędzie. Nie wiedziałem, że jeszcze coś takiego produkują i nie wstydzą się wciskać klientom.
9 lut 15:27 | ocena: 78%
Liczba głosów:9
78%
22%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Boni Użytkownik anonimowy
~Boni
No photo ~Boni Użytkownik anonimowy
do ~Kamil :
No photo ~Kamil Użytkownik anonimowy
8 lut 20:30 użytkownik ~Kamil napisał
Nie wiem, kto przy zdrowych zmysłach wyda tyle pieniędzy za taką popierdółkę TSI. Niedługo te ich samochodziki będzie można kupić w biedronce tudzież aldiku. Wolałbym już w tych pieniądzach kupić jakiegoś Opla Astre lub nowego Tipo z dobrym silnikiem i wy
No to mamy miliony ludzi o niezdrowych zmysłach... Możesz marudzić a i tak ten golf sprzeda się w dużej ilości...
Najlepsze jest to, że najczęściej narzekają ci, którzy w ogóle nie mieli styczności z tym modelem, albo "widzieli go u sąsiada". A nowa Astra w czym jest lepsza od tego Golfa? Bo z tego co kojarzę, to w Oplu też są uturbione "popierdółki"...
PS - ja wydałem 150 tysięcy na popierdołkę 2.0TSI i całkiem ją sobie chwalę. Na razie w 3 lata pokonałem 80 tysięcy km i jakoś się to nie rozsypała i oleju nie żłopie jak można wyczytać z wróżb na forach. No ale po 2012 poprawili te silniki... Tylko ktoś, kto nie miał z tym styczności będzie ciągle powtarzał informacje sprzed 10 lat, gdy wyszły pierwsze wadliwe generacje...
9 lut 17:01 | ocena: 60%
Liczba głosów:10
60%
40%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~krotky Użytkownik anonimowy
~krotky :
No photo ~krotky Użytkownik anonimowy
Co wy tak marudzicie! Czy chociaż 10% z komentujących jeździł samochodem z silnikiem 1.0 TSI? Powiem więcej -jeżdżę takim służbowo, wlasnie 1.0 TSI przebieg już 170 tyś km i żadnej awarii do tej pory nie było (szefu kazał olej co 12 tyś km zmieniać tylko) i powiem jeszcze więcej -jeździ toto dosc żwawo:-) co ciekawe w domu zona ma 0.9 TCE i pyrka tym po miescie rocznie 40 tyś km (już ma prawie 100 tys) i to nie patrzy na turbine czy inne pierdoly, musi szybko dojechać o klienta na drugi koniec Warszawy i tak 5 razy dziennie i tez zero awarii... Nie rozumiem wiec skąd takie oburzenie do tej motoryzacji. Mnie sie jeździ dobrze. Bardzo.
9 lut 15:51 | ocena: 56%
Liczba głosów:9
56%
44%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~proton Użytkownik anonimowy
~proton
No photo ~proton Użytkownik anonimowy
do ~Kamil :
No photo ~Kamil Użytkownik anonimowy
8 lut 20:30 użytkownik ~Kamil napisał
Nie wiem, kto przy zdrowych zmysłach wyda tyle pieniędzy za taką popierdółkę TSI. Niedługo te ich samochodziki będzie można kupić w biedronce tudzież aldiku. Wolałbym już w tych pieniądzach kupić jakiegoś Opla Astre lub nowego Tipo z dobrym silnikiem i wy
To dlaczego po prostu nie kupisz sobie tej Astry tylko tu placzesz ? Skoro tak zle oceniasz ceny/jakosc VAG w jakim celu czytasz te artykluy i jeszcze wkladasz wysilek w da facto hejt ? Ze Ci sie chce. Cos Ci to daje ? Rozumialbym jakies rzeczowe info 'mialem model x przy przebiegu n rozsypal sie element z'. Moglaby to byc jakas sugestia dla potencjalnego nabywcy. Ale czemu maja sluzyc te wynaturzenia o biedronce ?
9 lut 08:15 | ocena: 64%
Liczba głosów:14
64%
36%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Kamil Użytkownik anonimowy
~Kamil :
No photo ~Kamil Użytkownik anonimowy
Nie wiem, kto przy zdrowych zmysłach wyda tyle pieniędzy za taką popierdółkę TSI. Niedługo te ich samochodziki będzie można kupić w biedronce tudzież aldiku. Wolałbym już w tych pieniądzach kupić jakiegoś Opla Astre lub nowego Tipo z dobrym silnikiem i wyposażeniem. Volkswagen jest dla tych, którzy nie widzą innych marek niż ta. Choćby go robili całego z plastiku, to i tak kupią.
8 lut 20:30 | ocena: 59%
Liczba głosów:17
59%
41%
| odpowiedzi: 3
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Czytelnik Użytkownik anonimowy
~Czytelnik :
No photo ~Czytelnik Użytkownik anonimowy
Śmiać mi sie chce z tych komentarzy :) jeździłem wieloma autami i golf w porównaniu z kosztami eksploatacji wygląda bardzo dobrze :) raz trafił mi sie golf w ktorego wkładałem w miesiąc w miesiąc ale kupiłem zajezdzony egzemplarz :) po ktorym kupiłem znowu golfa i zero problemów!!! Auto z pewnym przebiegiem i historią. Jak to sie mowi? Jak sie dba tak ma :) only GOLF!
9 lut 15:47 | ocena: 63%
Liczba głosów:8
63%
38%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~zawodowiec Użytkownik anonimowy
~zawodowiec :
No photo ~zawodowiec Użytkownik anonimowy
No i od poprzedniej wersji zrobiło sie az 10 % podwyzki- za co- za nic dosłownie! A przeciez mamy deflacje! najwyrazniej VW potrzebuje kasy na procesy z tyt. dieselgate! 72 tys za silniczek 110 KM? jest narynku nowy samochód innej marki-wygodny z silnikiem 115 KM za... 50 tys zł i ma 3 lata gwarancji!
9 lut 09:02 | ocena: 67%
Liczba głosów:12
67%
33%
| odpowiedzi: 2
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Kamil Użytkownik anonimowy
~Kamil :
No photo ~Kamil Użytkownik anonimowy
Zgadzam się z Wami, że mamy miliony ludzi o niezdrowych zmysłach. Pracuję na codzień z różnymi klientami i potwierdzam, że Polacy mają niezdrowo pod sufitem. Są pełni jadu i zawiści. Wracając do tematu motoryzacji, to macie rację - nie miałem osobiście nigdy Volkswagena i mieć nie będę. W moim najbliższym otoczeniu słyszałem sporo opowieści o das auto, mam kolegów mechaników i cieszą się, że wszyscy to kupują, bo dzięki temu mają co robić i biznes się kręci. Osobiście mam Opla Astrę i nigdy nie miałem tak niezawodnego auta. Jeździłem już fiatami, Mercedesami, Mitsubishi, Fordami, Renault, Peugeotem. Ale Astra wypada najlepiej. Więc sorry, ale nie kupię żadnego padła z Volkswagena. Kiedyś ta marka była dobra i nieszwodna. Teraz jest tylko przereklamowana. Za takie pieniądze, które miałbym wydać na folcwagena wolałbym kupić jakąś Toyote a nie VV.
9 lut 20:06 | ocena: 75%
Liczba głosów:4
25%
75%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~endriu Użytkownik anonimowy
~endriu :
No photo ~endriu Użytkownik anonimowy
Prawda jest taka ze najwiecej placza ci ktorzy kupuja stare zajezdzone niemieckie szroty z przebiegiem umownym 150-200 (tyle zazwyczaj jest na licznikach bo tak naiwny polak chce zeby bylo:) w rzeczewistosci przebiegu jest w najlepszym przypadku 2 razy wiecej i dlatego sa problemy;)
9 lut 11:51 | ocena: 67%
Liczba głosów:9
67%
33%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Danny Użytkownik anonimowy
~Danny
No photo ~Danny Użytkownik anonimowy
do ~proton:
No photo ~proton Użytkownik anonimowy
9 lut 08:15 użytkownik ~proton napisał
To dlaczego po prostu nie kupisz sobie tej Astry tylko tu placzesz ? Skoro tak zle oceniasz ceny/jakosc VAG w jakim celu czytasz te artykluy i jeszcze wkladasz wysilek w da facto hejt ? Ze Ci sie chce. Cos Ci to daje ? Rozumialbym jakies rzeczowe info 'mi
Dobrze napisałeś. Takich znaFców niestety wszędzie pełno. Swoje 3 grosze zawsze muszą dorzucić. Nigdy czegoś omawianego nie mieli ale wszystko o tym wiedzą.
Dla jasności nie bronię tutaj VW.
9 lut 08:41 | ocena: 71%
Liczba głosów:7
71%
29%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej