Wkrótce w salonach - rynkowe hity najbliższych miesięcy

2 sty, 16:55
Udostępnij
0
Skomentuj

Lżejsze nadwozia, rozbudowane multimedia i systemy asystujące – oto najbliższa przyszłość aut. O elektrycznych napędach mówi się dużo, ale na razie będą one jedynie marginesem rynku

SUV-y są ciężkie i nieekonomiczne, SUV-y są drogie, SUV-y są... najczęściej wybieranymi nowymi samochodami! No cóż, wyniki sprzedaży nie kłamią, a wyścig producentów rozkręca się w najlepsze. BMW miało nawet kiedyś ambicje, żeby w tym segmencie nadawać ton – gdy prezentowano pierwsze X5, Monachium twierdziło, że jest to SAV, a nie SUV, czyli Sport Activity Vehicle (w odróżnieniu do Sport Utility Vehicle). Wyjaśnienie wyimaginowanych różnic między autami było jeszcze bardziej pokrętne, nie ma więc potrzeby, żeby je tu przytaczać, zresztą BMW dość szybko się zorientowało, że popełniło faux pas i zaprzestało używania swojej terminologii.

Nie zmienia to jednak faktu, że samochody wyszły mu bardzo dobre. W zeszłym roku nadal w Polsce najpopularniejszym SUV--em BMW była produkowana od 2013 roku trzecia generacja X5 (1300 szt.), tyle że gdy dodamy wyniki sprzedaży niemal identycznych pod względem techniki X4 (946 szt.) i X3 (1020 szt.), to od razu będzie widać, która klasa tych pojazdów jest najchętniej kupowana. W przyszłym roku możemy się spodziewać następcy X3 (F25), produkowanego od 2010 roku.

Z punktu widzenia napędów przełomowa będzie premiera elektrycznej wersji, ale na nią trzeba poczekać do 2018 roku. Klasyczne napędowy przejdą jedynie retusze pod kątem efektywności, ale cudów nie należy się raczej spodziewać. Znacznie ciekawiej rysuje się nowy system obsługi pokładowych urządzeń i multimediów. BMW pracuje bowiem nad sterowaniem gestami – kierowca będzie je wykonywał w odległości nawet kilkudziesięciu centymetrów od dotykowego ekranu. Przed kierownicą mają być wyświetlane trójwymiarowe obrazy.

Informacje o innych nowościach, jakie trafią na rynek w najbliższych miesiącach znajdziecie w galerii.

Poleć
Udostępnij
0

Polecamy:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 42/2017 już w sprzedaży, a w nim m.in. zapowiedź nowego Mercedesa Klasy A; pierwsze jazdy Seatem Arona i Volkswagenem Tiguanem Allspace; porównanie kombi klasy średniej z dieslami; testy Kii Stonic i BMW 520d; elektromobilność w Polsce - czy to się opłaca?; metody kradzieży nowych aut; test BMW serii 2 Active Tourer na dystansie 100 tys. km; przegląd używanych kombi za 10 tys. zł; starcie New Stratos z Porsche 911 R.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze

No photo
No photo ~RT Użytkownik anonimowy
~RT :
No photo ~RT Użytkownik anonimowy
Unikam postów obrazujących moje zażenowanie poziomem artykułów, ale tym razem nie mogę się powstrzymać.
Zarówno w tytule, jaki i w samym artykule, mowa o nowościach, które mają trafić na rynek w tym roku. Z kolei galeria ukazuje w dużej części pojazdy, których premiera rynkowa nastąpi w przyszłym roku, lub jeszcze dalszym terminie (jeśli w ogóle nastąpi, patrz Alfa Romeo) . Tylko mi się wydaje, że coś tu nie gra?
4 sty 12:34 | ocena: 100%
Liczba głosów:9
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~antek szprycha Użytkownik anonimowy
~antek szprycha :
No photo ~antek szprycha Użytkownik anonimowy
Nie rozumiem co ludzie widzą w wieśwagenach. Auta bez polotu i rowniez technologia mocno podkoloryzowana
6 sty 10:42 | ocena: 83%
Liczba głosów:6
83%
17%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~jorgen Użytkownik anonimowy
~jorgen :
No photo ~jorgen Użytkownik anonimowy
Audi A 6 tą atrapą wlotu przebiło nawet peugeota 308 poprzedniej generacji!
3 sty 12:47 | ocena: 100%
Liczba głosów:3
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Cb66nsunRa1 Użytkownik anonimowy
~Cb66nsunRa1 :
No photo ~Cb66nsunRa1 Użytkownik anonimowy
Jau hab ich. Hab einfach ein HowTo von ubuntu.com verfolgt. Derzeit habe ich keinerlei Vepmondungsrriblebe oder Abbrüche. Ich nutze WPA zur verschlüsselung und damit laufen auch 720p Videos.
8 kwi 12:44
Liczba głosów:0
0%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~pawel Użytkownik anonimowy
~pawel :
No photo ~pawel Użytkownik anonimowy
Moim zdaniem c-hr może się dobrze sprzedawać w 2017 roku. Widziałem to auto w galerii i fajnie się prezentowało. Teraz się wybieram na jazdę próbną, żeby je przetestować na drodze. W hybrydach tkwi potencjał, znajomy jeździ i sobie chwali.
9 sty 15:15 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Auto Bild/Larson, Auto Bild/Avarvarii / Auto Świat

Alfa Romeo Giulietta QV, for. Larson

W przyszłym roku rynkową premierę będzie świętowało Stelvio, SUV Alfy, ale wszystko wskazuje na to, że nie będzie to jedyna nowość w ofercie Włochów. Kolejnym etapem rozbudzenia marki po panującym przez lata letargu będzie kolejna generacja kompaktowej Giulietty, która może być pokazana pod koniec 2017 roku.

Wkrótce w salonach - rynkowe hity najbliższych miesięcy (slajd 1 z 10)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild/Larson, Auto Bild/Avarvarii / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild/Larson, Auto Bild/Avarvarii / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild/Larson, Auto Bild/Avarvarii / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild/Larson, Auto Bild/Avarvarii / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild/Larson, Auto Bild/Avarvarii / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild/Larson, Auto Bild/Avarvarii / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild/Larson, Auto Bild/Avarvarii / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild/Larson, Auto Bild/Avarvarii / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild/Larson, Auto Bild/Avarvarii / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego