Top 10 - najpopularniejsze opony całoroczne w rozmiarze 225/55 R16 95V

4 paź, 12:18
Udostępnij
0
Skomentuj
Top 10 - najpopularniejsze opony całoroczne w rozmiarze 225/55 R16 95V Top 10 - najpopularniejsze opony całoroczne w rozmiarze 225/55 R16 95V Foto: Auto Świat

Opony całoroczne w naszym kraju zyskują na popularności. Ich największą zaletą jest uniwersalność, a co za tym idzie jednorazowy wydatek.

Wśród opon całorocznych użytkownicy porównywarki cen Skąpiec.pl najczęściej wybierali te, w rozmiarze 225/55R16. W związku z tym przygotowaliśmy zestawienie 5 najpopularniejszych modeli o tych właśnie wymiarach.

Miejsce pierwsze - Nokian WeatherProof 225/55R16 95V

Na pierwszym miejscu w naszym rankingu znajduje się opona fińskiej marki Nokian. Model WeatherProof doskonale spisuje się podczas jazdy w temperaturze około 0 stopni lub trochę niższej. Jednak dzięki specjalnej mieszance jej zużycie nie wzrasta nawet podczas upałów w okresie letnim. Produkt jest dostępny już od 425 zł. Kup w najlepszej cenie z dostawą do domu!

Miejsce drugie - Michelin CrossClimate 225/55R16 99W

Michelin CrossClimate jest oponą typu premium, w każdym znaczeniu tego słowa, począwszy od skomplikowanego wzoru lameli, odpowiadającego za głębokie wgryzanie się w śnieg. Dzięki dodaniu naturalnej krzemionki udało się zredukować opory toczenia, a co za tym idzie - zmniejszyć koszta podróży. Michelin CrossClimate 225/55R16 99W jest dostępny już od 514 zł. Kup w najlepszej cenie z dostawą do domu!

Miejsce trzecie - Uniroyal All Season Expert 225/55R16 99V

Niemiecki koncern wypuścił na rynek oponę wielosezonową o bardzo trwałym bieżniku. Bieżnik ten jest kierunkowy, o szerokich bardzo długich rowkach. Ten zabieg miał na celu lepsze odprowadzanie wody oraz błota pośniegowego, ale nie tylko, wydłuża on również żywotność produktu. Ważne, że ta opona została sklasyfikowana jako zimowa, co jest wielkim powodem do dumy dla producenta. Jest ona dostępna już od 422 zł. Kup w najlepszej cenie z dostawą do domu!

Mijesce czwarte - Vredestein Quatrac 5 225/55R16 95V

Model Quatrac 5 posiada trójwymiarowe bruzdy pomiędzy lamelami, co gwarantuje wysoki poziom przyczepności, nawet w przypadku trudnych, zimowych warunków. Specjalna mieszanka powoduje, że opona zachowuje się bardzo dobrze, zarówno latem, jak i zimą. Nie można zapomnieć o krótszej drodze hamowania na mokrej nawierzchni. Jeśli zdecydujemy się na zakup teraz, możemy ją kupić od 427,39 zł. Kup w najlepszej cenie z dostawą do domu!

Miejsce piąte - Kleber QUADRAXER2 225/55R16 99H

Kleber QUADRAXER2 została wyposażona w bieżnik kierunkowy z lamelami ułożonymi pod kątem 45 stopni. Dzięki temu zabiegowi ułatwiono ruszanie i hamowanie w na ośnieżonych drogach. Dodatkowo kanały rynnowe “Toboggan” ułatwiają odprowadzanie wody, poprawiając bezpieczeństwo jazdy w czasie jesiennych deszczy. Na oponie znajdziemy oznaczenia 3PMSF oraz M+S. Produkt można kupić już od 423,45 zł. Kup w najlepszej cenie z dostawą do domu!

Warto również sprawdzić takie opony jak:

Firestone Multiseason 225/55R16 99V dostępna od 371,45 zł. Kup w najlepszej cenie z dostawą do domu!

Nexen NPriz 4S 225/55R16 95H dostepna już od 243,22 zł. Kup w najlepszej cenie z dostawą do domu!

Goodyear Vector 4Seasons 225/55R16 99V dostępna już od 524,01 zł. Kup w najlepszej cenie z dostawą do domu!

Kleber Quadraxer 225/55R16 99H dostępna już od 328 zł. Kup w najlepszej cenie z dostawą do domu!

Falken AS200 225/55R16 99V dostępna już od 341,16 zł Kup w najlepszej cenie z dostawą do domu!

Poleć
Udostępnij
0
gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: A w nim: Wskazujemy auta, które nie są odporne na korozję oraz co psuje się w elektronice samochodów. Sprawdzamy też kto produkuje trwalsze diesle, BMW czy VW? Oceniamy czy warto założyć instalację LPG i czy opłaca się regenerować amortyzatory ze zmiennym tłumieniem.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze (36)

No photo
No photo ~Niki Użytkownik anonimowy
~Niki :
No photo ~Niki Użytkownik anonimowy
Też na nich jeżdżę. Super sprawa. W sumie nigdy nie jeździłem na oponach sezonowych. Zacząłem od Falkena, było Kumho, jest znów Falken. Ale następne będą Goodyer Vector 4S. W testach wypadały znacznie lepiej od Falkena AS200. Szczególnie w warunkach letnich. No i mają bardzo dobre opinie użytkowników. Generalnie zbierały laury w corocznych testach publikowanych na łamach Auto Świat czy Motor, dopóki nie pojawiły się Michelin CrossClimate. Ich sukces to głównie rzeźba bieżnika. Nie mają standardowych lameli jak zimowki lub większość opon wielosezonowych, co w okresie użytkowania auta w cieplejszym okresie, czyli wczesna wiosna lub lato w przypadku opon wielosezonowych, powoduje uginanie się opony i wrażenie pływania auta. Ale przyznam, że na Falken`ach tego zjawiska nie odczułem. Wracając do Michelin CrossClimate, czy warto aż tyle za nie zapłacić??? Bardzo proszę o opinie użytkowników.
4 paź 16:59 | ocena: 86%
Liczba głosów:7
86%
14%
| odpowiedzi: 6
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Gość Darek Użytkownik anonimowy
~Gość Darek :
No photo ~Gość Darek Użytkownik anonimowy
Opona wielosezonowa to ŚWIETNA sprawa jak się jeździ przede wszystkim po mieście. Jak nie jest zużyta to można też sobie pozwolić na szybszą jazdę a po 4 latach wymieni się na NOWE i jazda dalej. Tradycyjne opony są lepsze w odpowiednich warunkach lato letnie zima zimowe i to jest fakt ale trzeba mieć 2 komplety opon a jeśli wielosezon kosztuje podobnie do zimowej i letniej np 14 cali Dębica to przy zaoszczędzeniu przez 8 lat na przekładkach ma się gratis 1 komplet i święty spokój z wymianą 2X w roku. Mam Dębice i nie narzekam na nie jeżdże po mieście to wiem.
4 paź 17:20 | ocena: 79%
Liczba głosów:19
79%
21%
| odpowiedzi: 3
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Rs Użytkownik anonimowy
~Rs :
No photo ~Rs Użytkownik anonimowy
Dominacja opon sezonowych powoli się kończy nawet Continental wypuścił już wielosezonowki. Oczywiście sezonówki to jest wielki biznes dla producentów felg, wulkanizatorow itd ale przy takich zimach jakie mamy posiadanie opon na śnieg nie ma sensu a w magiczne 7 stopni coraz mniej osób wierzy.
4 paź 17:36 | ocena: 94%
Liczba głosów:16
94%
6%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~ads Użytkownik anonimowy
~ads :
No photo ~ads Użytkownik anonimowy
Ja niedawno kupiłem nexeny.
Szału nie ma, ale trzyma się drogi i kosztuje mało.
Zobaczymy, jak będzie zimą.
Jeżdżę głównie po mieście, więc nie potrzebuję super jakości w ogumieniu.
4 paź 18:12 | ocena: 100%
Liczba głosów:6
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Jimmy Użytkownik anonimowy
~Jimmy
No photo ~Jimmy Użytkownik anonimowy
do ~Niki:
No photo ~Niki Użytkownik anonimowy
4 paź 16:59 użytkownik ~Niki napisał
Też na nich jeżdżę. Super sprawa. W sumie nigdy nie jeździłem na oponach sezonowych. Zacząłem od Falkena, było Kumho, jest znów Falken. Ale następne będą Goodyer Vector 4S. W testach wypadały znacznie lepiej od Falkena AS200. Szczególnie w warunkach letni
Mam CrossCliamte i jestem bardzo zadowolony, spalanie według komputera niższe, świetna przyczepność, nie mam do czego się przyczepić, poza tym że są one dość drogie.
4 paź 18:35 | ocena: 100%
Liczba głosów:10
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Lex Użytkownik anonimowy
~Lex :
No photo ~Lex Użytkownik anonimowy
Michelin CrossClimate 225/50R17 Jeżdżę od lipca 2017 temperatury max 35 stopni bez problemu balem się ze będą pływać w wysokiej temperaturze ale nic z tych rzeczy wszystko pod kontrola, dozą zaleta to ze są ciche jeżdżę Lexusem i wcześniej słyszałem tylko opony teraz jest super ogólnie jak na razie i warunki letnie rewelacja a jeśli chodzi o zimę to dopiero przede mną Pozdrawiam.
4 paź 16:52 | ocena: 73%
Liczba głosów:11
73%
27%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Niki Użytkownik anonimowy
~Niki
No photo ~Niki Użytkownik anonimowy
do ~Gość Darek:
No photo ~Gość Darek Użytkownik anonimowy
4 paź 17:20 użytkownik ~Gość Darek napisał
Opona wielosezonowa to ŚWIETNA sprawa jak się jeździ przede wszystkim po mieście. Jak nie jest zużyta to można też sobie pozwolić na szybszą jazdę a po 4 latach wymieni się na NOWE i jazda dalej. Tradycyjne opony są lepsze w odpowiednich warunkach lato le
Przekładki jakby nie było, trzeba robić. Jedna sprawa, koło trzeba wyważyć, chociażby raz w roku, druga sprawa, aby opony równo się wycierały. Przekładka konieczna. Według specjalistów rotacja opon przynajmniej co 11 tys. Wtedy też i wyważenie. Pomijając oszczędność na "przekładkach", opony wielosezonowe pozwalają na pominiecie problemu składowania jednego kompletu, a chyba wiemy jak ważne są warunki składowania/przechowywania opon oraz kłopotu, może bardzie dylematu, czy przekładać już, czy za tydzień. Ja od zawsze jeżdżę na wielosezonowych, także nigdy nie jestem zaskoczony może nie tyle pogodą, a bardziej warunkami jazdy, do których należy tylko dostosować styl jazdy.
4 paź 20:30 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
100%
0%
| odpowiedzi: 2
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Niki Użytkownik anonimowy
~Niki
No photo ~Niki Użytkownik anonimowy
do ~Ech!:
No photo ~Ech! Użytkownik anonimowy
4 paź 19:26 użytkownik ~Ech! napisał
5 rok jeżdzę na Vectorach 4S.
Świetne opony, w zimie nie mam żadnych problemów.
Trochę głośne, ale idzie wytrzymać.
Jak się zużyją, to spróbuję CrossClimate.
Nie ukrywam, że jestem pod wrażeniem Vector`ów 4S czytając testy i opinie użytkowników, także na 100% te opony będą następne. Co do CrossClimate, poczekam. Opinie mają bardzo dobre, ale ciekaw jestem, jak z ich ścieralnością. Moje Falkeny po ponad 30 tys. straciły na bieżniku zaledwie 2,4 milimetra. Do 4 milimetrów głębokości bieżnika można je zjechać, bo poniżej tej wartości niestety staną się skuteczne zaledwie w 50% swoich pierwotnych parametrów, a to w warunkach zimy, czy deszczu, już ryzykowne.
4 paź 20:16 | ocena: 80%
Liczba głosów:5
80%
20%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~ngan Użytkownik anonimowy
~ngan :
No photo ~ngan Użytkownik anonimowy
Opony wielosezonowe sa dobre do samochodów klasy A i B ale nie do innych , a szczególnie do tylnonapedówek , A Micheliny Crossclimatete porażka . Kupiłem dwa sezony temu za namową P. Hołowczyca i jestem ciekaw ile dostał ,że opowiadał takie głupoty. Nie kupujcie do samochodów klasy C i wyższej..Przejechałem na nich 25000 km.
4 paź 18:01 | ocena: 56%
Liczba głosów:16
56%
44%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~LEO - PARD . Użytkownik anonimowy
~LEO - PARD . :
No photo ~LEO - PARD . Użytkownik anonimowy
Ja przy kupnie nowego auta dostałem gumowe gąsienice a z opon zimowych zrezygnowałem teraz czują się czołgistą pl dobre co .
4 paź 17:28 | ocena: 57%
Liczba głosów:7
57%
43%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej