Trójbryłowy Renault stał się przebojem na wielu rozwijających się rynkach. Od roku 1999 powstało ponad pół miliona egzemplarzy, a za kilka tygodni w Paryżu Thalia zaprezentuje się w zmodyfikowanej wersji.
Mały sedan Renault sprzedawany na rozwijających się rynkach pod nazwą Thalia, Symbol czy Clio Classic doczekał się kolejnych modyfikacji. W krajach Europy Środkowej, w Rosji, Grecji, Turcji, w Południowej i Środkowej Ameryce klienci doczekają się nowego przedniego zderzaka z nową atrapą i zintegrowanymi światłami przeciwmgielnymi. Na klapie bagażnika widnieje teraz duże logo Renault, nowy kształt otrzymał tylny zderzak. W niektórych krajach w standardzie dostępne będą listwy ochronne, lusterka zewnętrzne i klamki w kolorze nadwozia. Nową stylistyką mogą się pochwalić również 14-calowe alufelgi lub kołpaki. W ofercie znajdą się cztery lakiery metaliczne.
Wewnątrz skoncentrowano się na poprawie jakości materiałów. Dostępne będzie m. in. skórzane obszycie kierownicy i drążka zmiany biegów. Panele drzwiowe i deska rozdzielcza bazuje na nowocześniejszym rozwiązaniu zaczerpniętym z Clio II. Obrotomierz i szybkościomierz mają nową stylistykę oraz białe tarcze.
Thalia produkowana jest z szeroką gamą silników, jednak na poszczególne rynki trafiają tylko niektóre z nich, m. in. z powodu różnic w normach emisji spalin. Gama silników składa się z benzynówek 1,2 16V (75 KM), 1,4 (75 KM) i 1,4 16 V (98 KM), silniki diesla reprezentuje jednostka 1,5 dCi w trzech wersjach – 65 KM, 68 KM i 82 KM. Nowością jest możliwość wyposażenia turbodiesla w 4-stopniowy automat.