Sławomir Sawicki i Paweł Skrzywan, jadący samochodem Renault Clio RS, okazali się najlepsi w klasyfikacji szóstej rundy Pucharu PZM.

Rywalizacja na trasie była zacięta. Zawodnicy mieli do przejechania sześć odcinków specjalnych - tych samych, po których dwie godziny później podążali kierowcy RSMP.

Do mety dojechało 39 załóg, z których siedem wykluczono po zawodach za odstępstwa techniczne. Aż 35 samochodów wycofało się podczas zawodów! To najlepiej świadczy o trudach zmagań.

Dość szybko (bo już na drugiej próbie) odpadli: Mariusz Nowocień i Michał Marcula (Peugeot 306 S16), którzy wyruszyli z najniższym numerem startowym oraz Mariusz Małyszczycki i Paweł Raczak w Citroënie C2 VTS, którzy otrzymali numer 101.

Pod nieobecność głównych faworytów ton walce nadawali Sławomir Sawicki i Paweł Skrzywan. Objęli oni prowadzenie już na pierwszym odcinku specjalnym i nie oddali go do końca. Na mecie ich przewaga nad Pawełem Danysem i Michałem Grudzińskim w Hondzie Civic wyniosła powyżej minuty.

Dla liderów klasyfikacji Rajdowego Pucharu PZM sytuacja i tak okazała się dość pomyślna, większość zawodników z pierwszej dziesiątki tym razem nie punktowała. Sławomir Sawicki i Paweł Skrzywan awansowali na drugie miejsce - mają w dorobku 31 punktów. Prowadzą Mariusz Nowocień i Michał Marcula - 36 punktów, a trzecie miejsce zajmują Mariusz Małyszczycki i Paweł Raczak - 25 punktów.

Wyniki Subaru Poland Rally - Rajdowy Puchar PZM

MiejsceKierowca i pilot (Auto) Czas (min.)1.Sławomir Sawicki i Paweł Skrzywan (Renault Clio Sport) 50.14,42.Paweł Danys i Michał Grudziński (Honda Civic)strata - 1.04,33.Jarosław Szeja i Marcin Szeja (Peugeot 106)1.17,64.Paweł Melon i Marcin Melon (Opel Astra)1.30,35.Rafał Szebla i Rafał Grzesiński (Peugeot 106)1.42,96.Dariusz Witkowski i Katarzyna Borek (Opel Astra)3.11,07.Robert Smolarek i Witold Kubiniec (Peugeot 206 XS)3.22,78.Arkadiusz Przybylski i Krzysztof Grzenia (Peugeot206 XS)4.03,99. Maciej Krzyszycha i Grzegorz Gołda (Peugeot206 XS)4.20,810. Marcin Kwaśny i Andrzej Świat (Fiat SeicentoSporting Vk)4.30,7