Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.454.684.281.99
Średnio4.674.824.572.15
Najdrożej4.894.894.792.29

BMW 520d xDrive - autostradowy typ

3 lis, 10:38
Udostępnij
0
Skomentuj

Ponad 1300 km zasięgu i napęd, który daje pewność jazdy nawet w niekorzystnych warunkach pogodowych – 520d xDrive to auto na długie podróże.

BMW serii 5 (G30) jest w sprzedaży od lutego 2017 roku. Nasza testowa wersja 520d to prawdziwy high-tech na kołach – oprócz systemu zdalnego parkowania (obsługiwany z kluczyka) niektóre funkcje pokładowe (np. regulację głośności) obsługuje się gestami.

BMW 520d - nadwozie

Luxury Line – tak nazywa się wersja stylistyczna „piątki” (16 300 zł), w której skład wchodzą m.in.: aluminiowe skrzela oraz listwy przy oknach i na zderzakach, mniejsza sportowa kierownica, a także specjalna skórzana tapicerka. Całość uzupełniają szlachetna antracytowa podsufitka (1670 zł) i przeciwsłoneczne rolety (2600 zł). Monitor do obsługi urządzeń pokładowych i multimediów ma przekątną aż 8,8 cala. Mimo pakietu obsługi gestami (1100 zł) wybór odpowiedniej funkcji pokrętłem i przyciskami jest intuicyjny i nie stanowi problemu – tak powinna wyglądać nowoczesność!

BMW 520d - silnik

Od mocy (190 KM) ważniejszy jest moment obrotowy (400 Nm), który sprawia, że auto jeździ bardzo płynnie i przyjemnie. We wnętrzu bardziej słychać opony niż silnik, a 8-stopniowy „automat” działa bezszelestnie i szybko. Jednak spalanie w mieście 5,4 l/100 km można włożyć między bajki. Trzeba się liczyć z 7-8 litrami.

BMW 520d - prowadzenie

System xDrive dba o trakcję, a aktywne zawieszenie (5240 zł) i układ kierowniczy (5500 zł) – o bezpieczeństwo i frajdę z jazdy. Bez względu na warunki trzeba mocno się postarać (czyli jechać zdecydowanie za szybko), by to auto straciło stabilność.

BMW 520d - koszty

Podstawowa odmiana 520d xDrive kosztuje 229 300 zł. Pakiet Luxury Line ma cenę 16 354 zł, a suma innych opcji to 121 661 zł. Mercedes klasy E 220 d 4Matic (194 KM) – bezpośredni konkurent – jest o ponad 20 000 zł tańszy.

BMW 520d - to nam się podoba

Duża przyjemność z jazdy, cichy silnik, innowacyjne wyposażenie, łatwość obsługi.

BMW 520d - to nam się nie podoba

Znacząco wyższe spalanie miejskie niż deklaracje producenta, wysoka cena.

BMW 520d - naszym zdaniem

Z jednej strony: automatyczne parkowanie spoza auta, pakiet systemów wspomagania kierowcy i sterowanie gestami, z drugiej – przyjemnie rozwijający moc diesel, wsparty napędem 4x4 i aktywnym układem kierowniczym. „Piątka” nadal jest autem, które prowadzi się z dużą przyjemnością!

BMW 520d xDrive Luxury Line - dane techniczne

Silnik: typ/cylindry/zawory t.diesel/R4/16
Pojemnośc skokowa 1995 cm3
Moc maksymalna 190 KM/4000 obr./min.
Maks. moment. obrotowy 400 Nm/1750 obr./min.
Skrzynia biegów/napęd aut. 8-biegowa/4x4
Prędkość maksymlana 235 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h 7,6 s
Średnie spalanie producenta 4,9 l/100 km
Średnie spalanie testowe 7,5 l/100 km
Pojemność bagażnika 530 l
Długość/szerokość, wysokość 4936/1868/1479 mm
Rozstaw osi 2975 mm
Masa własna/ładowność 1695 kg/705 kg
Cena testowanej wersji 350 961 zł
Poleć
Udostępnij
0

Polecamy także:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 45/2017 już w sprzedaży, a w nim m.in. elektryczna ofensywa BMW; Citroen C4 Cactus po liftingu; porównanie kompaktowych kombi z dieslami; test Kii Stinger; wielki test żarówek; porady jak uzywać świateł; Mazda 6 z drugiej ręki; używane minivany za 35-40 tys. zł.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze

No photo
No photo ~Inter Użytkownik anonimowy
~Inter :
No photo ~Inter Użytkownik anonimowy
I takim jak ty Patryku powinno zabierać się prawko za same posty. 2e5 nad i 7.6 Do setki to dla Ciebie jest co najwyżej ok na Polska autoske? Nie, ibiza
4 jest co najwyżej ok. Po niemieckich autostradach też nie za dużo jeździłes. Tam.jest wypracowany kompromis między zużyciem A prędkością, i niektórzy choćby mieli 400 koni będą jechali 150, a niektórzy mający 100 koni będą jechali 180. Więc nie gadaj głupot gimbusie o niemieckich autostradach, w większości wypadków to nie móc decyduje kto tam kogo wyprzedza. No, i zapomniałeś o dość wzmożonym ruchu na niemieckich autostradach gdzie coraz częściej jedziesz tyle n ile pozwalają inni. No, zapomniałeś albo nie wiedziałeś.
5 lis 10:00 | ocena: 100%
Liczba głosów:4
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Grzes Użytkownik anonimowy
~Grzes :
No photo ~Grzes Użytkownik anonimowy
350 tyś za 5-ke z dwu litrowym dieslem ?? Niezależnie od wyposażenia to duża przesada.
3 lis 13:26 | ocena: 91%
Liczba głosów:11
91%
9%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~mafakr Użytkownik anonimowy
~mafakr :
No photo ~mafakr Użytkownik anonimowy
2tonowa limuzyna i 2litrowy diesel. moja ocena tez będzie 2. taki silnik to pasuje do Passata i Mondeo
3 lis 20:29 | ocena: 50%
Liczba głosów:6
50%
50%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Fadosz Użytkownik anonimowy
~Fadosz :
No photo ~Fadosz Użytkownik anonimowy
Problem w tym ze w wiekoszosci przypadkow ta 190konna 2litrowka daje rade. Jasne nie ma takiego przyspieszenia(szalu) jak 530d 260km ale starcza... biorac pod uwage koszty to dobra opcja. Jezdzilem 520 525 i 530d w F10. Osobiście wybralbym 525. Stosunek kosztow do zyskow.
4 lis 02:13 | ocena: 100%
Liczba głosów:3
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Praktyk Użytkownik anonimowy
~Praktyk :
No photo ~Praktyk Użytkownik anonimowy
Niestety, ale na autostrade niemiecka za slaby silnik. Z lewego pasa bylaby non stop przeganiana przez szybkie bety i audi z 3.0, ktorych lata sporo. Na autostrade w PL - co najwyzej ok
3 lis 22:05 | ocena: 70%
Liczba głosów:10
30%
70%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~123 Użytkownik anonimowy
~123 :
No photo ~123 Użytkownik anonimowy
diesel..
6 lis 09:22
Liczba głosów:0
0%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat

BMW 520d xDrive

BMW 520d xDrive - autostradowy typ (slajd 1 z 13)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego