Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

BMW 520d xDrive - autostradowy typ

3 lis 17 10:38

Ponad 1300 km zasięgu i napęd, który daje pewność jazdy nawet w niekorzystnych warunkach pogodowych – 520d xDrive to auto na długie podróże.

Udostępnij
0
Skomentuj

BMW serii 5 (G30) jest w sprzedaży od lutego 2017 roku. Nasza testowa wersja 520d to prawdziwy high-tech na kołach – oprócz systemu zdalnego parkowania (obsługiwany z kluczyka) niektóre funkcje pokładowe (np. regulację głośności) obsługuje się gestami.

BMW 520d - nadwozie

Luxury Line – tak nazywa się wersja stylistyczna „piątki” (16 300 zł), w której skład wchodzą m.in.: aluminiowe skrzela oraz listwy przy oknach i na zderzakach, mniejsza sportowa kierownica, a także specjalna skórzana tapicerka. Całość uzupełniają szlachetna antracytowa podsufitka (1670 zł) i przeciwsłoneczne rolety (2600 zł). Monitor do obsługi urządzeń pokładowych i multimediów ma przekątną aż 8,8 cala. Mimo pakietu obsługi gestami (1100 zł) wybór odpowiedniej funkcji pokrętłem i przyciskami jest intuicyjny i nie stanowi problemu – tak powinna wyglądać nowoczesność!

BMW 520d - silnik

Od mocy (190 KM) ważniejszy jest moment obrotowy (400 Nm), który sprawia, że auto jeździ bardzo płynnie i przyjemnie. We wnętrzu bardziej słychać opony niż silnik, a 8-stopniowy „automat” działa bezszelestnie i szybko. Jednak spalanie w mieście 5,4 l/100 km można włożyć między bajki. Trzeba się liczyć z 7-8 litrami.

BMW 520d - prowadzenie

System xDrive dba o trakcję, a aktywne zawieszenie (5240 zł) i układ kierowniczy (5500 zł) – o bezpieczeństwo i frajdę z jazdy. Bez względu na warunki trzeba mocno się postarać (czyli jechać zdecydowanie za szybko), by to auto straciło stabilność.

BMW 520d - koszty

Podstawowa odmiana 520d xDrive kosztuje 229 300 zł. Pakiet Luxury Line ma cenę 16 354 zł, a suma innych opcji to 121 661 zł. Mercedes klasy E 220 d 4Matic (194 KM) – bezpośredni konkurent – jest o ponad 20 000 zł tańszy.

BMW 520d - to nam się podoba

Duża przyjemność z jazdy, cichy silnik, innowacyjne wyposażenie, łatwość obsługi.

BMW 520d - to nam się nie podoba

Znacząco wyższe spalanie miejskie niż deklaracje producenta, wysoka cena.

BMW 520d - naszym zdaniem

Z jednej strony: automatyczne parkowanie spoza auta, pakiet systemów wspomagania kierowcy i sterowanie gestami, z drugiej – przyjemnie rozwijający moc diesel, wsparty napędem 4x4 i aktywnym układem kierowniczym. „Piątka” nadal jest autem, które prowadzi się z dużą przyjemnością!

BMW 520d xDrive Luxury Line - dane techniczne

Silnik: typ/cylindry/zawory t.diesel/R4/16
Pojemnośc skokowa 1995 cm3
Moc maksymalna 190 KM/4000 obr./min.
Maks. moment. obrotowy 400 Nm/1750 obr./min.
Skrzynia biegów/napęd aut. 8-biegowa/4x4
Prędkość maksymlana 235 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h 7,6 s
Średnie spalanie producenta 4,9 l/100 km
Średnie spalanie testowe 7,5 l/100 km
Pojemność bagażnika 530 l
Długość/szerokość, wysokość 4936/1868/1479 mm
Rozstaw osi 2975 mm
Masa własna/ładowność 1695 kg/705 kg
Cena testowanej wersji 350 961 zł
Poleć
Udostępnij
0

Polecamy także:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 7/2018 już w sprzedaży, a w nim m.in. pierwsze jazdy BMW X2 i zmodernizowaną Hondą Jazz; prezentacja Skody Fabii po liftingu; raport: VW po Dieselgate; porównanie: kompakty kontra crossovery; testy Volvo V90 i Porsche Cayenne; raport: jak kradną auta; ustawianie geometrii zawieszenia; co to jest eCall; używany Opel Zafira; Top 10: używane kombi klasy średniej; Nissan Leaf nowej generacji.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze

No photo
No photo ~Inter Użytkownik anonimowy
~Inter :
No photo ~Inter Użytkownik anonimowy
I takim jak ty Patryku powinno zabierać się prawko za same posty. 2e5 nad i 7.6 Do setki to dla Ciebie jest co najwyżej ok na Polska autoske? Nie, ibiza
4 jest co najwyżej ok. Po niemieckich autostradach też nie za dużo jeździłes. Tam.jest wypracowany kompromis między zużyciem A prędkością, i niektórzy choćby mieli 400 koni będą jechali 150, a niektórzy mający 100 koni będą jechali 180. Więc nie gadaj głupot gimbusie o niemieckich autostradach, w większości wypadków to nie móc decyduje kto tam kogo wyprzedza. No, i zapomniałeś o dość wzmożonym ruchu na niemieckich autostradach gdzie coraz częściej jedziesz tyle n ile pozwalają inni. No, zapomniałeś albo nie wiedziałeś.
5 lis 17 10:00 | ocena: 100%
Liczba głosów:4
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Grzes Użytkownik anonimowy
~Grzes :
No photo ~Grzes Użytkownik anonimowy
350 tyś za 5-ke z dwu litrowym dieslem ?? Niezależnie od wyposażenia to duża przesada.
3 lis 17 13:26 | ocena: 91%
Liczba głosów:11
91%
9%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~mafakr Użytkownik anonimowy
~mafakr :
No photo ~mafakr Użytkownik anonimowy
2tonowa limuzyna i 2litrowy diesel. moja ocena tez będzie 2. taki silnik to pasuje do Passata i Mondeo
3 lis 17 20:29 | ocena: 50%
Liczba głosów:6
50%
50%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Praktyk Użytkownik anonimowy
~Praktyk :
No photo ~Praktyk Użytkownik anonimowy
Niestety, ale na autostrade niemiecka za slaby silnik. Z lewego pasa bylaby non stop przeganiana przez szybkie bety i audi z 3.0, ktorych lata sporo. Na autostrade w PL - co najwyzej ok
3 lis 17 22:05 | ocena: 64%
Liczba głosów:11
36%
64%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Fadosz Użytkownik anonimowy
~Fadosz :
No photo ~Fadosz Użytkownik anonimowy
Problem w tym ze w wiekoszosci przypadkow ta 190konna 2litrowka daje rade. Jasne nie ma takiego przyspieszenia(szalu) jak 530d 260km ale starcza... biorac pod uwage koszty to dobra opcja. Jezdzilem 520 525 i 530d w F10. Osobiście wybralbym 525. Stosunek kosztow do zyskow.
4 lis 17 02:13 | ocena: 100%
Liczba głosów:3
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~123 Użytkownik anonimowy
~123 :
No photo ~123 Użytkownik anonimowy
diesel..
6 lis 17 09:22
Liczba głosów:0
0%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej