Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

Honda CBF 1000A - niech inni się ścigają

28 sie, 09:47

Honda CBF 1000A to motocykl nie dla nowicjusza, ale nie dlatego, że jest za nerwowy, zbyt ciężki i ogólnie trudny do opanowania. Po prostu jego zalety najszybciej docenią doświadczeni motocykliści, którzy lubią dużo jeździć, a okres udowadniania wszystkim wokół, że są najszybsi, mają już za sobą

Udostępnij
0
Skomentuj

Honda CBF1000A - do spokojnej jazdy

Honda CBF 1000A nie jest motocyklem, któremu brakuje mocy, chociaż w porównaniu z tym, co oferują najmocniejsi przedstawiciele klasy "tysiąc", wypada skromnie. Silnik o pojemności 998 cm³ z wtryskiem paliwa rozmyślnie ma tylko 98 KM, by być bardziej przyjaznym podczas codziennego użytkowania. Dzięki temu CBF jest cichym i ekonomicznym, a przy tym ciągle bardzo dynamicznym motocyklem. W perspektywie dłuższego czasu z pewnością okaże się też trwalszy od bardziej wysilonych jednostek.

Zawsze można liczyć na dobrą elastyczność silnika i nawet przy szybkiej jeździe zużycie paliwa nie przekracza 7 l/100 km. Pozwala to na dużą uniwersalność zastosowania. Dzięki stosunkowo małym wymiarom i wadze Honda CBF100A dobrze sprawdza się nie tylko w mieście, ale i jako motocykl turystyczny również. Szyba ma regulowaną wysokość (podobnie siedzenie kierowcy) i łatwo można zainstalować kufry.

Jednak o tym, że nie jest to typowy "turystyk", przypomina po godzinie jazdy twarde siedzenie i słaba ochrona przed wiatrem przy wyższych prędkościach. Zawieszenie ma uniwersalną charakterystykę. Nie jest zbyt sztywne, ale sprawia, że Honda CBF zawsze dobrze trzyma się drogi. Motocykl oferowany jest w dwóch wersjach z systemem ABS (litera A w nazwie) i bez. Testowany przez nas egzemplarz miał ABS - wyręcza on dobrze kierowcę w ekstremalnych sytuacjach. Jednak z tego powodu CBF 1000A jest droższy o 2 tys. zł od wersji bez układu antypoślizgowego.

Poleć
Udostępnij
0

Polecamy także:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 38/2018 już w sprzedaży, a w nim m.in. nowa Octavia i inne nowości Skody; pierwsze jazdy Fiatem 500X z silnikiem z Polski i Lexusem UX; narodziny marki Vinfast; porównanie kompaktów z benzyniakami turbo; czyszczenie wtryskiwaczy; niebezpieczne pojazdy elektryczne; VW Golf VII z drugiej ręki; Top 5 - używane auta sportowe; dodatek specjalny "Telefon w aucie".

Komentując korzystasz z narzędzia Facebooka. Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników. Aby zgłosić naruszenie – kliknij w link „Zgłoś Facebookowi” przy wybranym poście. Regulamin i zasady obowiązujące na Facebooku znajdują się pod adresem https://www.facebook.com/policies

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej