Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.384.494.291.97
Średnio4.594.754.492.10
Najdrożej4.994.994.992.29

Nowe BMW serii 7 - cyfrowy luksus

30 wrz 15 08:54

Od liczby gadżetów dostępnych dziś w luksusowych limuzynach można dostać zawrotu głowy. Tym bardziej że coraz częściej są one tak naprawdę wirtualne – jak w nowej „siódemce”

Udostępnij
0
Skomentuj

BMW serii 7 uchodziło za auto dla kierowcy wśród dużych limuzyn. Miło było być nim wożonym, ale kierowca nie dziwił się, że jego szef lubi czasem sam poprowadzić. I choć na świecie przybywa tych, którzy wolą być wożeni, BMW nie zapomina o prezesach relaksujących się bardziej za kierownicą niż z tyłu na rozkładanych, masujących fotelach z podnóżkiem.

Nowa „siódemka” jeździ jeszcze lepiej od swych poprzedniczek. To zasługa wielu czynników: obniżenia masy i środka ciężkości dzięki zastosowaniu części karoserii z włókna węglowego, nowego zawieszenia (pneumatyka w standardzie przy obu osiach), skrętnej tylnej osi (dopłata: 7300 zł), a także opcjonalnego układu z aktywnymi stabilizatorami przechyłu (15 000 zł).

Oprócz dotychczasowych trybów pracy podzespołów – Sport, Comfort i Eco Pro – dostępny jest teraz także Adaptive. Potrafi on błyskawicznie dostosować niezależnie nastawy m.in. układu kierowniczego, zawieszenia i silnika do warunków jazdy (na podstawie obrazu z kamery) oraz sposobu prowadzenia. To działa, choć w trakcie dynamicznej jazdy układ kierowniczy mógłby otrzymywać nieco mniejszą siłę wspomagania.

Zanim opiszemy wrażenia z tyłu – słowo o multimediach. W nowej „siódemce” BMW zastosowało kolejną generację pokładowego systemu infotainment. Po raz pierwszy można nim sterować nie tylko za pomocą kontrolera iDrive, lecz także na dotykowym ekranie lub... gestami. Umieszczona w podsufitce kamera rozpoznaje ruchy, które wykonuje się palcem lub dłonią w powietrzu. W ten sposób można m.in. regulować głośność, odrzucić połączenie albo wywołać inną zdefiniowaną funkcję.

W przeciwieństwie do rozwiązań poprawiających jazdę machanie rękami w powietrzu jest tylko bajerem. Przesiadka do tyłu. Szybko dociera do nas, że „siódemka” także z tej perspektywy stawia w cieniu swą poprzedniczkę. Komfort jest bajeczny, bliski temu, co oferuje klasa S – nie możemy się doczekać bezpośredniego zestawienia tych limuzyn. Jeżeli zakreślicie wszystkie opcje w cenniku, z tyłu nigdy nie dopadnie was nuda.

Centrum „sterowania wszechświatem” stanowi wyjmowany tablet z eleganckim interfejsem, oprócz niego są też oczywiście dwa ekrany na przednich fotelach, służące rozrywce bądź pracy. Ale najlepsze i tak są te mięciutkie jasieczki na zagłówkach – zupełnie jak w Maybachu!

Nowe BMW serii 7 - nasza opinia

Wybaczam BMW brak nowości pod maską – te pojawią się później. Natomiast sposób prowadzenia i komfort zrobiły na mnie duże wrażenie. Jeszcze nigdy „siódemka” nie była tak bliska „eski”. A pod względem multimediów wygrywa.

Poleć
Udostępnij
0

Polecamy:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 50/2017 już w sprzedaży, a w nim m.in. pierwsze jazdy nowym BMW M5, Volkswagenem Golfem Sportsvan po liftingu i nowym Subaru XV; porównanie kombi klasy średniej z dieslami; test Porsche 911 GT3; początek testu długodystansowego Mitsubishi ASX; najczęstsze usterki silników Diesla; paliwa zimowe; Skoda Octavia II z drugiej ręki; używane SUV-y w cenie 35-45 tys. zł; specjalne Nissan rodem z Gwiezdnych Wojen.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze (17)

No photo
No photo ~andy75 Użytkownik anonimowy
~andy75
No photo ~andy75 Użytkownik anonimowy
do ~as:
No photo ~as Użytkownik anonimowy
2 paź 15 17:43 użytkownik ~as napisał
Niemiecka skrajnie niegustowna tandeta. Niemieckimi sie juz nie jezdzi.
Jeżeli to jest skrajnie niegustowna tandeta to nie chcę wiedzieć jakim gustownym wozem ty jeżdzisz panie frustrat.
2 paź 15 20:16 | ocena: 100%
Liczba głosów:7
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Grześ Użytkownik anonimowy
~Grześ :
No photo ~Grześ Użytkownik anonimowy
Jeżeli chodzi o prowadzenie bije merca na łopatki w przebiegach
1 paź 15 00:41 | ocena: 89%
Liczba głosów:9
89%
11%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Jxjd Użytkownik anonimowy
~Jxjd :
No photo ~Jxjd Użytkownik anonimowy
As nie jezdzi sie francuskimi trupami.
2 paź 15 19:18 | ocena: 67%
Liczba głosów:6
67%
33%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Madamfly Użytkownik anonimowy
~Madamfly :
No photo ~Madamfly Użytkownik anonimowy
Ciekawe ile razy się popsuje w czasie trzyletniego leasingu. Bo moja to prawie co trzeci dzień jest na serwisie. A jeszcze zostało 14 miesięcy po 12 000 zł.
2 paź 15 18:00 | ocena: 50%
Liczba głosów:10
50%
50%
| odpowiedzi: 2
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Fan BMW Użytkownik anonimowy
~Fan BMW :
No photo ~Fan BMW Użytkownik anonimowy
Buraki z mercedesow bedą krytykować i sie nie przyznają ze jest piękny.
2 paź 15 20:42 | ocena: 100%
Liczba głosów:5
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~maczo Użytkownik anonimowy
~maczo :
No photo ~maczo Użytkownik anonimowy
miałem go i powiem tak: szajs!
3 paź 15 03:26 | ocena: 67%
Liczba głosów:3
33%
67%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~yo Użytkownik anonimowy
~yo :
No photo ~yo Użytkownik anonimowy
wole s classe
2 paź 15 20:02 | ocena: 75%
Liczba głosów:4
25%
75%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Z DE Użytkownik anonimowy
~Z DE
No photo ~Z DE Użytkownik anonimowy
do ~Madamfly:
No photo ~Madamfly Użytkownik anonimowy
2 paź 15 18:00 użytkownik ~Madamfly napisał
Ciekawe ile razy się popsuje w czasie trzyletniego leasingu. Bo moja to prawie co trzeci dzień jest na serwisie. A jeszcze zostało 14 miesięcy po 12 000 zł.
Ty zes widzial BMW 7 jak swinia niebo polacke,hahhahahhahahahhahahahahhahahahahhahahhah
16 cze 09:56
Liczba głosów:0
0%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Manx Użytkownik anonimowy
~Manx
No photo ~Manx Użytkownik anonimowy
do ~Grześ:
No photo ~Grześ Użytkownik anonimowy
1 paź 15 00:41 użytkownik ~Grześ napisał
Jeżeli chodzi o prowadzenie bije merca na łopatki w przebiegach
No ,co ty powiesz - hahahahahahahha A jeździłeś jednym i drugim ? Zapewne na playstation :)
No , bo jakby nie było to, na testach najsilniejsza siódemka wychodzi dużo gorzej od S klase AMG 63 biturbo. Ta limuzyna spokojnie staje w szranki z Ferrari, Lambo i podobnymi. BMW nie ma tam czego szukać. Wpisz sobie Mercedes vs BMW do przeglądarki -. co tam , wpisz Ferrari vs Mercedes - i przestań bredzić.
3 paź 15 06:30 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
0%
100%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Bawar Użytkownik anonimowy
~Bawar :
No photo ~Bawar Użytkownik anonimowy
Madamefly, jak się jeździć nie umie, to nawet czołg się zepsuje ;-)
3 paź 15 00:08 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: BMW / BMW

Nowe BMW serii 7 - cyfrowy luksus

Od liczby gadżetów dostępnych dziś w luksusowych limuzynach można dostać zawrotu głowy. Tym bardziej że coraz częściej są one tak naprawdę wirtualne – jak w nowej „siódemce”

Nowe BMW serii 7 - cyfrowy luksus (slajd 1 z 14)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego