Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.354.494.281.99
Średnio4.684.824.552.14
Najdrożej4.925.084.792.29

Porsche Cayenne - mniejsza masa, więcej wigoru

1 wrz, 10:12
Udostępnij
0
Skomentuj

Wygląda niemal jak poprzednik, ale jest bardziej mocarny pod maską, do tego mniej waży. Mieliśmy już okazję podróżować nowym Cayenne’em. Wniosek? Żaden inny SUV nie może się z nim mierzyć pod względem sportowego charakteru.

Maska, wloty powietrza czy kształt szyb prezentują się niemal tak samo, jak w poprzednim modelu. Trzeba się przyjrzeć dwa razy, żeby poznać, że to jedzie nowy Cayenne. Tył okraszono ledowymi lampami. To znak rozpoznawczy Porsche, tak jak reflektory z czterema punktowymi lampami, które poprzedzającemu autu dają znak, by opuściło lewy pas autostrady.

Jak na Porsche futurystycznie prezentuje się kokpit z zaznaczonymi poziomymi liniami i mocno przeszkloną środkową konsolą. Podobnie jak w Panamerze, także i tutaj zamontowano dotykowy ekran, za pomocą którego są obsługiwane infotainment oraz klimatyzacja.

Podczas debiutu pojawią się trzy benzyniaki: 3-litrowe doładowane V6 o mocy 340 KM, V6 biturbo o pojemności 2,9 l oraz mocy 440 KM, a także 4-litrowe V8 biturbo, generujące 550 KM. W późniejszym czasie dołączy hybryda plug-in – najpierw bazująca na V6 biturbo, a następnie na V8. Moc układu ma wynosić około 700 KM. Na tę chwilę nie wiadomo czy i kiedy do gamy trafią silniki Diesla. Niezależnie od motoru napęd jest przekazywany za pomocą 8-biegowego „automatu” ZF.

Teraz Cayenne będzie zbudowany na platformie MLBevo, którą wykorzystano też w Audi Q7 i Bentleyu Bentaydze. Płyta występuje z dwoma wariantami rozstawu osi. W Cayennie wykorzystano krótszą z nich.

I bardzo dobrze, bo to nie ma być rodzinny model, lecz sportowy SUV. Auto zapewnia dynamikę, jakiej jeszcze nie było w segmencie SUV-ów. Cayenne precyzyjnie wykonuje polecenia prowadzącego, silnik zachowuje się jadowicie, a podczas dynamicznego pokonywania zakrętów nadwozie niemal się nie przechyla.

Porsche Cayenne - w punkt

To jest super. Jest lżejszy i mocniejszy.

To nie wyszło. Podczas debiutu zabraknie diesla.

Efekt WOW! Wyjątkowo futurystyczny kokpit.

Kto to kupi? Zamożni fani mocnych SUV-ów.

Porsche Cayenne - naszym zdaniem

Cayenne ma nową platformę i silniki, a do tego jest lżejszy i bardziej dynamiczny. Jednocześnie kształty Porsche subtelnie wyostrzono.

Poleć
Udostępnij
0
gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 45/2017 już w sprzedaży, a w nim m.in. elektryczna ofensywa BMW; Citroen C4 Cactus po liftingu; porównanie kompaktowych kombi z dieslami; test Kii Stinger; wielki test żarówek; porady jak uzywać świateł; Mazda 6 z drugiej ręki; używane minivany za 35-40 tys. zł.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze

No photo
No photo ~Suv z Niemiec Użytkownik anonimowy
~Suv z Niemiec
No photo ~Suv z Niemiec Użytkownik anonimowy
do ~INż:
No photo ~INż Użytkownik anonimowy
3 wrz 10:55 użytkownik ~INż napisał
Ale to brzydkie ochydztwo !!! Zero "polotu" ot taki kartofel . Co innego suvy producentów za oceanu kwitnącej wiśni. To pięknie przemyślane linie i przetłoczenia na bokach czy masce. Nie ma o czym gadać to Porsche to DNO !!!! i za co to płacić . Bo presti
Jak Cię nie stać na takie auto,to po prostu napisz a nie oceniasz samochód którym nawet nie zrobiłeś 1km. Nie ma lepiej jeżdżącego suva na rynku. Z kraju kwitnącej wiśni dostaniesz kupę plastiku i zero samochodu w samochodzie.postaw obok siebie Porsche i infiniti czy lexusa zaproś 100 facetów i zobaczysz kto co wybierze myśle ze byś był jeden do tych dwóch autek z japoni reszta odjedzie Porsche
8 wrz 21:25 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~INż Użytkownik anonimowy
~INż :
No photo ~INż Użytkownik anonimowy
Ale to brzydkie ochydztwo !!! Zero "polotu" ot taki kartofel . Co innego suvy producentów za oceanu kwitnącej wiśni. To pięknie przemyślane linie i przetłoczenia na bokach czy masce. Nie ma o czym gadać to Porsche to DNO !!!! i za co to płacić . Bo prestiż to to nie jest. Chyba , że u wsiocha co nim jeździ. Normalni myślący i wykształceni kupią auto znacznie ...
3 wrz 10:55 | ocena: 100%
Liczba głosów:4
0%
100%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Porsche

Nowe Porsche Cayenne

Nieznacznie zmieniona stylistyka sprawia, że trzeba się przyjrzeć dwa razy, żeby rozpoznać w nim nowego Cayenne’a.

Porsche Cayenne - mniejsza masa, więcej wigoru (slajd 1 z 6)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego