Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.354.494.281.98
Średnio4.684.824.562.14
Najdrożej4.965.084.792.29

Renault Talisman Grandtour 1.6 TCe - z francuskim duchem

11 lip, 14:37
Udostępnij
0
Skomentuj

Talisman kombi z najsłabszym silnikiem benzynowym nie jest autem tylko flotowym. Przypadnie do gustu także rodzinom z dziećmi.

Talisman kombi (Grandtour) pojawił się na rynku w połowie zeszłego roku. Do testu trafiło auto z podstawowym silnikiem benzynowym.

Renault Talisman Grandtour - nadwozie

Grandtour jest o 18 mm dłuższy od limuzyny i ma ten sam rozstaw osi. Pasażerowie zarówno z przodu, jak i z tyłu nie będą narzekać na brak przestrzeni. Bagażnik nie jest może największy w klasie (np. VW Passat Variant 650-1780 l), ale 4-osobowa rodzina bez problemu powinna zapakować się na urlop. Szkoda, że po rozłożeniu tylnych siedzeń (pociągnięciem dźwigni) powstaje niewielki próg. Duży atut to wykończenie auta – drewnopodobne panele na desce rozdzielczej dobrze wyglądają i świetnie współgrają z brązową skórzaną tapicerką. Za dobry nastrój podróżujących Talismanem odpowiada system Multi-Sense, który trybom jazdy podporządkowuje też kolorystykę nastrojowego oświetlenia (Sport – czerwony; Comfort – niebieski itd).

Renault Talisman Grandtour - silnik

150-konny motor i 7-stopniowa skrzynia dwusprzęgłowa – życzylibyśmy sobie częściej takiej podstawowej wersji! Oczywiście, wobec tej wielkości i masy pojazdu nie jest to sportowe auto, ale rozpędza się żwawo, a kabinę wzorowo wyciszono. Jedynie fabryczne spalanie wygląda niezbyt optymistycznie – w mieście nie udało się nam zejść poniżej 10 l/100 km.

Renault Talisman Grandtour - prowadzenie

Komfortowo i miękko jak w statecznej limuzynie, ale bez przesady i tendencji do bujania nadwozia.

Renault Talisman Grandtour - koszty

Testowe auto bez opcjonalnych dodatków (skórzana tapicerka, elektrycznie sterowane fotele) kosztuje 118 900 zł – o ponad 15 000 zł mniej niż porównywalny pod względem silnika i wyposażenia Passat Variant.

Renault Talisman Grandtour - to nam się podoba

Dbałość o wykończenie wnętrza, przestronność kabiny, komfort jazdy.

Renault Talisman Grandtour - to nam się nie podoba

Próg po rozłożeniu tylnej kanapy, słaba widoczność do tyłu, spore zużycie paliwa.

Renault Talisman Grandtour - naszym zdaniem

Z Talismanem najszybciej zaprzyjaźnią się ci, którzy często jeżdżą w długie trasy – auto prowadzi się komfortowo, ale i pewnie, a we wnętrzu jest cicho. Tylko miejskie spalanie mogłoby być trochę niższe.

Silnik: typ/cylindry/zawory t.benz./R4/16
Pojemnośc skokowa 1618 cm3
Moc maksymalna 150 KM/5200 obr./min.
Maks. moment. obrotowy 220 Nm/1750 obr./min.
Skrzynia biegów/napęd aut. 7b/na przednie koła
Prędkość maksymlana 209 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h 9,9 s
Średnie spalanie testowe 10,0 l/100 km
Pojemność bagażnika 572-1681 l
Długość/szerokość, wysokość 4866/1870/1465 mm
Rozstaw osi 2809 mm
Masa własna/ładowność 1430 kg/600 kg
Cena testowanego egz. 127 900 zł
Poleć
Udostępnij
0

Polecamy także:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 45/2017 już w sprzedaży, a w nim m.in. elektryczna ofensywa BMW; Citroen C4 Cactus po liftingu; porównanie kompaktowych kombi z dieslami; test Kii Stinger; wielki test żarówek; porady jak uzywać świateł; Mazda 6 z drugiej ręki; używane minivany za 35-40 tys. zł.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze (20)

No photo
No photo ~łooo_takk Użytkownik anonimowy
~łooo_takk
No photo ~łooo_takk Użytkownik anonimowy
do ~Pejotpe:
No photo ~Pejotpe Użytkownik anonimowy
13 lip 00:38 użytkownik ~Pejotpe napisał
Niedawno szukałem nowego samochodu dla żony. Podobało mi się Clio (jej tak sobie). Zadzwoniła do swojego zaufanego mechanika (speca od francuskich samochodów). Odpowiedział jej, że jak chce się z nim bliżej zaprzyjaźnić, to może brać Renault - bo głównie
Proponuję Ci jeszcze aby ten mechanik został Twoim doradcą finansowym, podatkowym, prawnikiem albo nawet chrzestnym. Twoje wnioskowanie jest na poziomie mojej córki z przedszkola. A wziąłeś pod uwagę, że Renault sprzedane więcej samochodów niż Peugeot i Citroen razem wzięty? Jak sprzeda 5 razy więcej, to 5 razy więcej Renault zobaczy i wnioskowanie po tym, że Renault jest gorsze świadczy o tym, że Twój mechanik jest prymitywem :) Lepiej zapytaj go ilu klientów wraca z tymi samymi problemami, jak powie, że dużo to w 1 kolejności zmień mechaniki, bo nie dość, że tłuk to jeszcze partacz.
4 sie 10:10 | ocena: 50%
Liczba głosów:4
50%
50%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Martin Użytkownik anonimowy
~Martin :
No photo ~Martin Użytkownik anonimowy
Renault Polska ma takie problemy z tym modelem ze nawet nie warto komentować. Auto mega super ładne ale powtarza sie historia z laguny II przed liftem. Alektronika szaleje, spasowanie wnetrza to tragedia. Trzaski, odstajace plastiki słupków wewnątrz! O nowym Espace juz nie wspomnie.. Wiem co mowie, pracuje dla nich xD
11 lip 15:27 | ocena: 53%
Liczba głosów:36
47%
53%
| odpowiedzi: 4
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Talisman Użytkownik anonimowy
~Talisman :
No photo ~Talisman Użytkownik anonimowy
Spalanie mocno spada po przejechaniu pierwszych 3000 km
13 lip 06:20 | ocena: 82%
Liczba głosów:17
82%
18%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~widolub Użytkownik anonimowy
~widolub :
No photo ~widolub Użytkownik anonimowy
Dla jakiej rodziny z dziećmi.Chyba tego dziennikarzyny porąbało bo kto pozwoli sobie na takie auto jeżeli Polakom brakuje na normalne życie.
20 lip 22:31 | ocena: 64%
Liczba głosów:11
64%
36%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Normalny2244 Użytkownik anonimowy
~Normalny2244 :
No photo ~Normalny2244 Użytkownik anonimowy
Dlaczego nikt nie pisze ze te skrzynie automatyczne z tym silnikiem 1,5benzyna już przy 30tys km się sypia. Mamy w firmie dwa takie auta, tragedia. Renault nie przyznaje się do problemu......
20 lip 21:07 | ocena: 56%
Liczba głosów:16
56%
44%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Pejotpe Użytkownik anonimowy
~Pejotpe
No photo ~Pejotpe Użytkownik anonimowy
do ~Martin:
No photo ~Martin Użytkownik anonimowy
11 lip 15:27 użytkownik ~Martin napisał
Renault Polska ma takie problemy z tym modelem ze nawet nie warto komentować. Auto mega super ładne ale powtarza sie historia z laguny II przed liftem. Alektronika szaleje, spasowanie wnetrza to tragedia. Trzaski, odstajace plastiki słupków wewnątrz!
Niedawno szukałem nowego samochodu dla żony. Podobało mi się Clio (jej tak sobie). Zadzwoniła do swojego zaufanego mechanika (speca od francuskich samochodów). Odpowiedział jej, że jak chce się z nim bliżej zaprzyjaźnić, to może brać Renault - bo głównie z tej marki się utrzymuje. Peugeoty i Citroeny czasami przyjeżdżają do naprawy, ale nie tak często jak Renault...
13 lip 00:38 | ocena: 69%
Liczba głosów:32
31%
69%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Ma Użytkownik anonimowy
~Ma :
No photo ~Ma Użytkownik anonimowy
Nigdy nie bedzie mnie stac na nowe auto.
13 lip 08:17 | ocena: 69%
Liczba głosów:13
69%
31%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~GW.MONSTER Użytkownik anonimowy
~GW.MONSTER :
No photo ~GW.MONSTER Użytkownik anonimowy
Oj widzę sami znawcy nam sue dobrali pozdrowienia dla was coo może mam kupić wv co wszystkie nowe takie same i tak sami sue juz psują jak trafisz tak masz teraz to juz nawet z nowymi samochodami tak jest ,:porażka: teraz kupujesz co ci sie podoba i co lubisz i jak ci sie uda to pojezdzisz obojętnie od marki i modelu samochodu
21 lip 08:00 | ocena: 100%
Liczba głosów:5
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~z. Użytkownik anonimowy
~z.
No photo ~z. Użytkownik anonimowy
do ~Ma:
No photo ~Ma Użytkownik anonimowy
13 lip 08:17 użytkownik ~Ma napisał
Nigdy nie bedzie mnie stac na nowe auto.
Więcej optymizmu, pod wodzą Prezesa wszyscy niedługo będziemy jeździli nowymi BMW!
20 lip 17:57 | ocena: 53%
Liczba głosów:19
53%
47%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~kolonista_kunkwista Użytkownik anonimowy
~kolonista_kunkwista :
No photo ~kolonista_kunkwista Użytkownik anonimowy
Renault wyuściło bardzo ładne samochody. Meganka jest mega, gdyby tylko nie psuły sie na potęgę. Sąsiedzi kupili piękną czerwoną megane i szkoda tylko, że częściej widzę auto zastępcze z serwisu niż tą czerwoną ślicznotę.
13 lip 07:14 | ocena: 68%
Liczba głosów:19
32%
68%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat

Renault Talisman Grandtour 1.6 TCe Intens

Najtańszy Talisman Grandtour ma pod maską 110-konnego diesla (od 98 900 zł). Nasz egzemplarz był wyposażony w podstawowy silnik benzynowy.

Renault Talisman Grandtour 1.6 TCe - z francuskim duchem (slajd 1 z 9)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego