CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.454.634.142.05
Średnio4.684.864.592.22
Najdrożej4.995.094.942.39

Samochody do 40 tys. zł

6 mar 02 01:00
Udostępnij
0
Skomentuj

W kolejnej części porównania sprawdziliśmy, jakie nowe auto może kupić osoba dysponująca gotówką do 40 tysięcy złotych

W tym przedziale cenowym wybór jest już dużo większy niż w przypadku pojazdów najtańszych, których ceny nie przekraczają bariery 30 tysięcy złotych. Na polskim rynku występuje ponad dwadzieścia takich samochodów. W tej części prezentujemy 11 z nich.

Od najtańszej Astry Classic do Skody Fabii

Druga część za dwa tygodnie. Samochody kosztujące pomiędzy 30 a 40 tysięcy złotych to reprezentanci różnych klas. Najmniejsze z nich to Atos Prime, Renault Twingo i Opel Agila.

Przedstawiciele klasy B w tym zestawieniu to Toyota Yaris, Fiat Punto, CitroĎn Saxo, Peugeot 206 i Skoda Fabia. Nie zabrakło też kompaktów reprezentowanych przez Daewoo Lanosa, Opla Astrę Classic i Kię Rio.

Samochody występują w różnych wersjach nadwoziowych i wyposażeniowych

Płacąc mniej niż 40 tysięcy złotych, można kupić auto wyposażone w poduszki powietrzne, elektrycznie sterowane szyby lub ABS. Dotyczy to jednak lepiej wyposażonych egzemplarzy kosztujących niecałe 40 tysięcy złotych.

Modele podstawowe są najczęściej pozbawione tych elementów.Większość samochodów występujących w porównaniu pochodzi z importu. W polskich fabrykach wytwarzane są tylko Opel Astra Classic, Fiat Punto oraz Daewoo Lanos i Opel Agila.

Poleć
Udostępnij
0
gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Nowy Auto Świat 8/2017 już w sprzedaży, a w nim m.in. nowa generacja kompaktów segmentu Premium; pierwsze jazdy Lamborghini Aventador S i odnowioną Skodą Octavią 1.0 TSI; raport - jak wysoko siedzimy w aucie; porównanie kompaktowych hatchbacków z benzyniakami; Skoda Kodiaq - test SUV-a w wersji 1.4 TSI 4x4; serwis smart - ile warte są szybkie naprawy nadwozia?; naprawy i zakupy przed sezonem - czy to się opłaca?; carsharing w Polsce; porównanie używanych hot-hatchy za 20-30 tys. zł; Citroen C-Elysee z drugiej ręki oraz test Ferrari GTC4 Lusso w Bieszczadach.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej