Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.384.494.291.97
Średnio4.594.754.492.10
Najdrożej4.994.994.992.29

Skoda Fabia Combi kontra Fiat Tipo SW - propozycje dla rodziny

18 paź, 11:24

Choć Skoda Fabia i Fiat Tipo pochodzą z różnych klas, to jednak walczą o tego samego klienta. Szuka on pakownego i funkcjonalnego auta rodzinnego w dobrej cenie. Co powinien wybrać?

Udostępnij
0
Skomentuj
  • Oba auta mają zawieszenia dobrze znoszące kiepskie drogi. Fabię jednak prowadzi się zwinniej i precyzyjniej
  • Choć Fabia i Tipo pochodzą z różnych klas, to jednak walczą o tego samego klienta. Szuka on pakownego i funkcjonalnego auta rodzinnego w dobrej cenie
  • Zarówno Fabię, jak i Tipo można zamówić z instalacją LPG. Koszt wynosi odpowiednio 3150 i 3500 zł

Najwięcej samochodu za złotówkę oferuje Dacia – za 33 900 zł wyjeżdżamy z salonu Loganem MCV z 73-konnym silnikiem, 573-litrowym bagażnikiem i absolutnym brakiem czegokolwiek. Gwarancja daje 3 lata spokoju. Jest to jakiś pomysł na tanie auto rodzinne. Ale nie każdy chce jeździć tak topornym pojazdem z astmatycznym silnikiem. Oczekuje więcej, chce poczuć, że ma samochód z tego tysiąclecia, ale chłodno kalkuluje.

Skoda Fabia i Fiat Tipo - wyłamują się ze swoich segmentów

My byśmy mu zaproponowali Skodę Fabię Combi lub Fiata Tipo Station Wagon. Owszem, jeden reprezentuje segment B, a drugi kompakty, ale Fabia należy do największych przedstawicielek swojego gatunku i jednocześnie jest jednym z ostatnich kombi w tej klasie. Tipo z kolei to wstęp do segmentu C, auto prostsze konstrukcyjnie i mniejsze od Opla Astry czy Kii cee’d, a już na pewno nieporównywalne ze Skodą Octavią.

Zacznijmy od kluczowych kryteriów: Fabia Combi z testowanym silnikiem 1.2 TSI o mocy 110 KM kosztuje 53 380 zł. 120-konne Tipo SW 1.4 T-Jet startuje od 60 400 zł. Na pierwszy rzut oka: kusząca oferta. Płacimy o 7000 zł więcej i dostajemy mocniejsze, a przy tym większe auto. Mierząca 4,26 m długości Fabia mieści w bagażniku imponujące 530 l. Tipo jest aż o 30 cm dłuższe, ale tylko o 20 l pakowniejsze.

Skoda Fabia i Fiat Tipo - realnie różni je 10 220 zł

Ceny możemy porównać miarodajnie tylko przy identycznym wyposażeniu i z uwzględnieniem opcji, które miały wpływ na pomiary testowe.

Dlatego w tabeli cena Fabii rośnie do 63 630 zł, natomiast Tipo – do 73 850 zł. Na tym pułapie oba auta mają już m.in. system multimedialny z dotykowym ekranem, automatyczną klimatyzację, pełną elektrykę oraz tylne czujniki parkowania (lista punktowanych opcji na s. 20). Realna różnica w cenie wynosi 10 220 zł, w dodatku Tipo więcej traci na wartości.

Skoda Fabia Combi kontra Fiat Tipo SW Skoda Fabia Combi kontra Fiat Tipo SW Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat

Skoda Fabia jest mniejsza od Tipo z zewnątrz, jak i w środku. Czuć to bardziej z tyłu niż z przodu. Pozycja za kierownicą jest wygodna, kolumna i fotel mają odpowiedni zakres regulacji, nawet przy 185 cm wzrostu nie zawadza się głową o dach ani nie szturcha też łokciem pasażera. Z tyłu dorośli także się mieszczą bez nienaturalnego zginania kończyn, choć w Tipo cieszą się odczuwalnie większą przestrzenią na kolana. W obu autach kanapy umieszczono stosunkowo wysoko, ale dłuższe siedziska Tipo lepiej podpierają uda, Włosi też wygodniej wyprofilowali oparcia. Za 600 zł można mieć tylny podłokietnik, którego Skoda nie oferuje. Kabina Tipo jest szersza, ale powiedzmy szczerze: w trójkę nie będzie wygodnie w żadnym z aut, w Fiacie – mimo wszystko – znośniej. Jeśli ktoś jednak planuje często podróżować z wyrośniętymi nastolatkami, rodzicami czy teściami z tyłu, powinien wybrać Tipo.

Pod względem wykończenia wnętrza nie należy się spodziewać frykasów. W Tipo górną część deski rozdzielczej wykonano z miękkiego tworzywa, za to gdzieniegdzie jakość montażu pozostawia nieco do życzenia. Fabia jest twarda, gdziekolwiek dotknąć, ale montaż okazuje się solidny. Oba kokpity bardzo zyskują dzięki systemom multimedialnym z dotykowym ekranem. Obsługa nie sprawia problemów w żadnym z tych aut, jednak czytelność wskazań instrumentów i logika interfejsu są bardziej dopracowane w Fabii.

Skoda Fabia Combi kontra Fiat Tipo SW - wyniki testu

Fabia Combi Tipo SW
Przyspieszenie 0-50 km/h 3,1 s 3,9 s
Przyspieszenie 0-100/0-130 km/h 9,9/16,4 s 10,9/18,9 s
Czas rozpędzania 60-100 km/h (4/5 bieg) 9,0/12,5 s 7,1/9,1 s
Czas rozpędzania 80-120 km/h (4/5 bieg) 13,2/16,9 s 9,9/12,2 s
Masa rzeczywista/ładowność 1155/453 kg 1341/514 kg
Rozdział masy (przód/tył) 59/41 proc. 59/41 proc.
Średnica zawracania (w lewo/w prawo) 10,6/10,5 m 11,5/11,4 m
Hamowanie (opony letnie) ze 100 km/h (zimne) 37,2 m 36,9 m
Hamowanie (opony letnie) ze 100 km/h (gorące) 38,5 m 37,3 m
Hałas w kabinie przy 50 km/h 57 dB (A) 59 dB (A)
Hałas w kabinie przy 100 km/h 64 dB (A) 64 dB (A)
Hałas w kabinie przy 130 km/h 68 dB (A) 68 dB (A)
Spalanie testowe 6,8 l/100 km 7,6 l/100 km
Zasięg 660 km 660 km

Skoda Fabia traci cylinder

Czterocylindrowe 1.2 TSI, które napędzało testową Fabię, jest w tym roku po cichu zastępowane trzycylindrowym 1.0 TSI, które znamy już m.in.z Seata Ibizy. Moc pozostaje bez zmian, cena rośnie o 680 zł. My wolimy jednak schodzącą konstrukcję: ma wyższą kulturę pracy, bardziej linearnie buduje moc i żwawiej reaguje na gaz. Oszczędnego spalania i tak nie należy się spodziewać po żadnym z nich. Stary silnik Skody i tak jest nowocześniejszy od 120-konnego T-Jeta Tipo – ten nie ma nawet bezpośredniego wtrysku paliwa. W efekcie na pętli testowej zużył aż 7,6 l/100 km, czyli o 0,8 l więcej niż Fabia. Wydatki na paliwo można ograniczyć, zamawiając fabryczną instalację LPG za 3500 zł. W Skodzie kosztuje ona 3150 zł.

Skoda Fabia Combi kontra Fiat Tipo SW - dane producentów

Fabia Combi Tipo SW
Silnik: typ/cylindry/zawory t.benzynowy/R4/16 t.benzynowy/R4/16
Zasilanie/napęd rozrządu wtrysk bezpośr./pasek wtrysk bezpośr./pasek
Pojemność skokowa (cm3) 1197 1368
Maks. moc silnika (KM/obr./min) 110/4600 120/5000
Maks. moment obrotowy (Nm/obr./min) 175/1400 215/2500
Prędkość maksymalna (km/h) 199 200
Skrzynia biegów man. 6-biegowa man. 6-biegowa
Napęd przedni przedni
Pojemność bagażnika (l) 530-1395 550-1650
Rozmiar opon testowanego auta (p | t) 215/45 R 16 205/55 R 16
Pojemność zbiornika paliwa (l) 45 50
Emisja CO2 (g/km) 108 139
Dł./szer./wys. (mm) 4257/1732/1467 2638/1792/1512

Skoda Fabia Combi kontra Fiat Tipo SW - test spalania

Żadne z aut nie popisało się oszczędnym spalaniem. Lżejsza i nieco słabsza Fabia zużyła mniej od Tipo, a jej katalogowy wynik spalania jest mocno zaniżony. Fiat mniej przekłamuje dane fabryczne, jednak wyższa masa auta, większa pojemność silnika, mniej wydajny układ wtryskowy oraz krótsze przełożenie 6. biegu sprawiają, że pali o 0,8 l/100 km więcej niż Skoda.

. . Foto: Auto Świat

Fiat Tipo mniej zwarty

Osiągi i dynamika jazdy nie są w przypadku tych aut decydującym kryterium. Fabia dobija do „setki” o sekundę szybciej niż Tipo, Fiat za to z racji krótszych przełożeń skrzyni szybciej się rozpędza w zakresach 60-100 i 80-120 km/h. Skodę prowadzi się poręczniej, ma też bardziej precyzyjny układ kierowniczy. Tipo jest mniej zwarte w prowadzeniu, ale jego zawieszenie odrobinę lepiej filtruje nierówności niż to w Skodzie. Zestrojenie obu aut nadaje się na drogi o gorszych nawierzchniach.

W mieście trochę wygodniej jeździ się Fabią: ma znacznie mniejszą średnicę zawracania niż Tipo, zapewnia lepszą widoczność, a mniejsze gabaryty pozwalają łatwiej zaparkować.

Skoda Fabia Combi kontra Fiat Tipo SW - droga hamowania

. . Foto: Auto Świat

Skoda Fabia Combi 1.2 TSI Drive kontra Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet Lounge - gwarancja/ceny

Fabia Combi Tipo SW
Cena podstawowa testowanej wersji 58 580 zł 70 400 zł
Utrata wartości (po 3 latach i 90 tys. km) 39,1 proc. 45,8 proc.
Gwarancja mechaniczna 2 lata 2 lata
Gwarancja perforacyjna 12 lat 8 lat
Przeglądy co 30 ty. km lub rok co 30 ty. km lub rok
Cena po doposażeniu 63 630 zł 73 850 zł

Skoda Fabia Combi kontra Fiat Tipo SW - punkty i klasyfikacja

Nadwozie Maks. pkt. Fabia Tipo
Przestronność z przodu 40 21 26
Przestronność z tyłu 30 14 20
Pojemność bagażnika 25 20 21
Ładowność 15 9 11
Widoczność 20 18 17
Fotele, pozycja kierowcy 30 24 23
Ergonomia obsługi 20 19 18
Jakość wykończenia 20 13 13
Suma punktów 200 138 149
Napęd i zawieszenie Maks. pkt. Fabia Tipo
Przyspieszenie 25 18 16
Elastyczność 25 14 18
Poziom hałasu 15 13 12
Skrzynia biegów 15 12 11
Zachowanie na drodze 30 24 23
Komfort jazdy 30 24 25
Układ kierowniczy 15 13 11
Średnica zawracania 5 5 3
Skuteczność hamulców 40 29 32
Suma punktów 200 152 151
Koszty i wyposażenie Maks. pkt. Fabia Tipo
Cena po doposażeniu 50 45 41
Utrata wartości 15 15 13
Zużycie paliwa 30 15 12
Wyposażenie – komfort 30 20 20
Wyp. – bezpieczeństwo 30 16 16
Ubezpieczenia 10 8 8
Gwarancja 15 8 7
Przeglądy 20 17 17
Suma punktów 200 144 134
Wynik końcowy 600 434 434
Miejsce w teście 1. 1.

Skoda Fabia Combi kontra Fiat Tipo SW - naszym zdaniem jest remis

Fabię lepiej się prowadzi i pomieści rodzinę z dwójką małych dzieci. Tipo oferuje więcej miejsca w kabinie i trochę wyższy komfort jazdy, ale nie jest w stanie pobić Fabii mimo atrakcyjnej ceny jak na kompakt. Żadne z nich nie daje podróżującym poczucia jazdy autem budżetowym, a kupujący ma spory wybór opcji wyposażenia.

Opony całoroczne w najlepszych cenach - znaleźliśmy je dla Was!

Goodyear Vector 4Seasons Gen-2 - sprawdź cenę!

Michelin CrossClimate + - sprawdź cenę!

Continental AllSeasonContact - sprawdź cenę!

Vredestein Quatrac 5 - sprawdź cenę!

Nexen N’blue 4Season - sprawdź cenę!

Pirelli Cinturato AllSeason - sprawdź cenę!

BF Goodrich g-Grip All Season 2 - sprawdź cenę!

Hankook Kinergy 4S - sprawdź cenę!

Apollo Alnac 4G All Season - sprawdź cenę!

Kleber Quadraxer 2 - sprawdź cenę!

Kumho Solus 4S HA31 - sprawdź cenę!

Falken Euro All Season AS200 - sprawdź cenę!

Nokian Weatherproof - sprawdź cenę!

Maxxis All Season AP2 - sprawdź cenę!

Uniroyal AllSeason Expert - sprawdź cenę!

General Altimax A/S 365 - sprawdź cenę!

Aeolus 4Season Ace - sprawdź cenę!

Viking Four Tech - sprawdź cenę!

Nankang NK All Season Plus - sprawdź cenę!

Goodride All Seasons SW602 - sprawdź cenę!

Tristar Ecopower 4S - sprawdź cenę!

Syron 365 Days - sprawdź cenę!

Sailun Atrezzo 4Seasons - sprawdź cenę!

Firestone Multiseason - sprawdź cenę!

Poleć
Udostępnij
0

Polecamy także:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 50/2017 już w sprzedaży, a w nim m.in. pierwsze jazdy nowym BMW M5, Volkswagenem Golfem Sportsvan po liftingu i nowym Subaru XV; porównanie kombi klasy średniej z dieslami; test Porsche 911 GT3; początek testu długodystansowego Mitsubishi ASX; najczęstsze usterki silników Diesla; paliwa zimowe; Skoda Octavia II z drugiej ręki; używane SUV-y w cenie 35-45 tys. zł; specjalne Nissan rodem z Gwiezdnych Wojen.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze (117)

No photo
No photo ~Aaa Użytkownik anonimowy
~Aaa :
No photo ~Aaa Użytkownik anonimowy
Po pierwsze gdybym kupował tipo to z silnikiem wolnossącym 1,4. Jest wystarczający. A cena spada poniżej fabii. Gdyby fabię można było kupić ze starszym 1,4 16v też byłaby lepsza. A tak mamy tendencyjny artykuł na siłę promujący niemiecki samochód w niemieckiej gazecie. I tak wszyscy wiedzą że tipo jest o klasę lepsze od fabii a przy tym tańsze. Auto świata (autobilda) nie kupuję od jakichś 5-6 lat (kiedyś kupowałem co tydzień) odkąd nachalna promocja niemieckich aut (szczególnie stajni vw) przekroczyła poziom przyzwoitości. Zauważyłem że Motor od paru lat podąża tą samą drogą (od 2 lat też nie kupuję). Auto świat powinien zmienić nazwę na "folder reklamowy vw"
19 paź 10:10 | ocena: 95%
Liczba głosów:81
95%
5%
| odpowiedzi: 3
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~VWiszerstwo Użytkownik anonimowy
~VWiszerstwo :
No photo ~VWiszerstwo Użytkownik anonimowy
Kto opłacał ten reportaż , jak sądzę VW - ach te kary za oszukiwanie ludzi strasznie gniotą i cisną koncern VW i VW teraz robi wszystko, łącznie z inwestowaniem w "reklamę" aby jak najwięcej sprzedać produktów z pod znaku VW (czytaj Skoda, Seat).
Co do jakości to dla przypomnienia
- silniki TSI
- rozpadający się łańcuch rozrządu
- zużycie oleju (ludzie się zastanawiali czy nie zamatować dodatkowego zbiornika na olej)
- czyli jakość po prostu leżała w tamtym czasie
- świadome oszustwo przedstawicieli VW odnośnie spalin
- ceny Skody, Seata , są po prost z Księżyca
- Robocizna w Skodzie 40 PLN/NET a cena jak za produkcję w Niemczech 40 Euro?net
19 paź 13:38 | ocena: 92%
Liczba głosów:24
92%
8%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Tom Użytkownik anonimowy
~Tom :
No photo ~Tom Użytkownik anonimowy
Co za debilny test. Jeżdżę lepszą Fabią bo starszą nieco i od niedawna nowym FIATem TIPO SW. Takich dyrdymałów nigdy nie słyszałem jak w tym kłamliwym artykule sponsorowanym oczywiście przez Niemców. W niczym Fabia nie dorównuje Fiatowi a hitem jest silnik. Od kiedy zaletą jest bezpośredni wtrysk? W ogóle nie porównywałbym tej czesko-niemieckiej psującej się puszki do Fiata.
Utrata wartości po 3 latach buahahahaha TIPO SW ledwie od pół roku na rynku :)
19 paź 12:54 | ocena: 96%
Liczba głosów:25
96%
4%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~pepe Użytkownik anonimowy
~pepe :
No photo ~pepe Użytkownik anonimowy
Test (choć trudno nazwać "to" testem...) jest zdecydowanie tendencyjny... Np. punktacja za pojemność bagażnika wynosi 20:21 podczas gdy różnica w obu bagażnikach po rozłożeniu siedzeń (co u Fiata jest bardzo wygodne) jest kolosalna - wynosi ponad 250 L na korzyść Tipo. Fiat ma dużo tańsze części zamienne. Poza tym (choć to już oczywiście kwestia gustu) moim zdaniem Tipo jest po prostu dużo ładniejszy od Fabii.
19 paź 09:46 | ocena: 98%
Liczba głosów:51
98%
2%
| odpowiedzi: 3
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~zdegustowany Użytkownik anonimowy
~zdegustowany :
No photo ~zdegustowany Użytkownik anonimowy
Tych bredni nie da się po prostu czytać. Na fiata zostało wylane tyle jadu że to jest aż przykre. Moje spostrzeżenia z osobistych oględzin obu samochodów jednego dnia: Fabia kombi ma duży bagażnik na papierze w rzeczywistości jest mały ale wysoki stąd właśnie te "litry" Pozycja za kierownicą lepsza w skodzie?.... wolne żarty, siedzi się tam jak na krześle w porównaniu z fiatem. Wnętrze fiata jest dużo bardziej przytulne ale cóż to jest cecha niemierzalna więc nic to nie wnosi do punktacji. Szkoda komentować ten artykuł to stek bzdur i nic więcej. Te ich testy są nic nie warte, każde auto trzeba ocenić osobiście wedle swoich preferencji bo na punkty zawsze zwycięży Vag i to nie dlatego że jest najlepszy, ale dlatego że tak został zaprojektowany.
23 paź 19:57 | ocena: 89%
Liczba głosów:19
89%
11%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~marek Użytkownik anonimowy
~marek :
No photo ~marek Użytkownik anonimowy
Taki kit o wyższości Fabii nad Tipo, możecie wciskać panu Helmutowi na Renem. Wsparty patriotyzmem może uwierzy, bo pan Helmut realista też nie uwierzy. Jak to wygląda z tą wyższością motoryzacyjnej techniki niemieckiej najlepiej widać w Austrii. Karaj niemiecko języczny, zbliżony kulturowo i poziomem życia, tylko bez własnego przemysłu motoryzacyjnego. Ulice Austrii wyraźnie wskazują co preferują. Na słowo VW większość kręci nosem.
19 paź 10:06 | ocena: 90%
Liczba głosów:51
90%
10%
| odpowiedzi: 3
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~WTF32 Użytkownik anonimowy
~WTF32 :
No photo ~WTF32 Użytkownik anonimowy
W fabii z tyłu jest wystarczająco mi3jsca dla dorosłych osób?! Mam 183 cm po ustawieniu z przodu fotela pod siebie z tylu mógłby zasiąść co najwyżej inwalida po amputacji nóg. W Tipo nie siedziałem. Dla pocieszenia, w clio jest jeszcze gorzej. Dziwny artykuł, oglądaliśmy z żoną Fabię i jakbyśmy mieli do czynienia z innym autem.... Kupiliśmy ostatecznie Kia venga, taniej niż Fabię.
19 paź 06:57 | ocena: 97%
Liczba głosów:64
97%
3%
| odpowiedzi: 2
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Jan Użytkownik anonimowy
~Jan :
No photo ~Jan Użytkownik anonimowy
Nikt nie wspomniał że LPG w skodzie działa z dotryskiem benzyny a w tipo mamy 100% jazdę na LPG. Do tego silnik fiata spokojnie przejedzie 500k km za to wspaniały 3 cylindrowy silnik TSI po 200k km będzie w najlepszym wypadku nadawał się do remontu. Plus porównajcie proszę części eksploatacyjne w tych autach, i okaże się który wygląda lepiej.
18 paź 12:45 | ocena: 98%
Liczba głosów:84
98%
2%
| odpowiedzi: 2
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Ted Użytkownik anonimowy
~Ted
No photo ~Ted Użytkownik anonimowy
do ~xxx:
No photo ~xxx Użytkownik anonimowy
19 paź 11:36 użytkownik ~xxx napisał
Brak miejsca za kierowcą - kluczowa jest właściwa pozycja za kierownicą, zgodnie z zasadami ergonomii. To absolutnie nie znaczy, że kierowca ma zajmować pozycję półleżącą i ledwie sięgać do kierownicy. Dla tych, którzy nie rozumieją problemu proszę zwróci
Rajdowcy na pewno nie przyjmują pozycji optymalnej i najbezpieczniejszej z punktu widzenia normalnego ruchu ulicznego. Po pierwsze dlatego, ze nie korzystają z pasów bezwładnościowych, muszą siedzieć bliżej kierownicy aby lepiej panować nad samochodem w zakrętach. Po drugie w rajdówkach kolumna kierownicy jest dłuższa i kierowcy siedzą niejako głębiej w aucie - dalej od przedniej szyby - więcej miejsca zostaje na strefę zgniotu w razie wypadku. Natomiast masz rację, jak widzę niektórych kierowców i ich fotele w aucie rozłożone prawie jak do spania to się zastanawiam jak oni dają radę w ogóle kierować. Ja bym ledwo sięgał kierownicy.
19 paź 12:13 | ocena: 80%
Liczba głosów:10
80%
20%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~benchi Użytkownik anonimowy
~benchi
No photo ~benchi Użytkownik anonimowy
do ~Nick:
No photo ~Nick Użytkownik anonimowy
23 paź 14:23 użytkownik ~Nick napisał
Akurat na pierwszych miejscach sprzedazy w Austrii sa Golf i Passat, na ulicach widac coraz wiecej Dacii a Fiatow, poza 500tka ani widu ani slychu. Nie ma, niente, nada! A i 500tke kupuja tylko kobiety i "chlopaki" :-)
Koles, ty Austrii nie znasz w ogole.
Niechętnie przyznaję rację przedmówcy. W Austrii pierwsze 5 miejsc w rankingu sprzedaży to 3 volkswageny i 2 skody. Nie zmienia to jednak faktu, że auta z porównania nie zostały dobrane dobrze. Różnią się gabarytami, silnikami i wyposażeniem. W tym budżecie trzeba mieć niezłe schizo żeby kupić Skodę.
23 paź 15:17 | ocena: 100%
Liczba głosów:6
100%
0%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat

Skoda Fabia Combi kontra Fiat Tipo SW

Oba auta mają zawieszenia dobrze znoszące kiepskie drogi. Fabię jednak prowadzi się zwinniej i precyzyjniej.

Skoda Fabia Combi kontra Fiat Tipo SW - propozycje dla rodziny (slajd 1 z 20)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego