Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.354.494.281.98
Średnio4.684.824.562.14
Najdrożej4.965.084.792.29

Mitsubishi L200 2.4 - luksusowy pikap do pracy

7 sty 16 14:56
Udostępnij
0
Skomentuj

Nowe L200 zyskało atrakcyjny wygląd, bogatsze wyposażenie i lepsze wykończenie. Najwięcej zmian wprowadzono jednak pod maską. W teście – 181-konny wariant z „automatem”, w limitowanej wersji Premiere Edition.

Czasy, gdy pikapy były wyłącznie wołami roboczymi, minęły bezpowrotnie. Dziś znaczna część klientów decyduje się na nie nie tylko z powodu możliwości transportowych, lecz także dlatego, że po prostu im się podobają. Tak też jest z najnowszym L200, które wiosną zadebiutuje w salonach. Nadwozie ma bardziej obłe kształty (współczynnik Cx zmalał z 0,46 na 0,40), jest o wiele lżejsze, oferuje też nieco więcej miejsca dla podróżnych.

W obu rzędach foteli dorosłe osoby mają do dyspozycji wystarczającą przestrzeń zarówno na nogi, jak i nad głowami. Kierowcę ucieszą większe fotele z lepszym trzymaniem bocznym. Pasażerom kanapy będzie wygodniej z racji większego o 25 stopni kąta nachylenia oparcia.

Mitsubishi L200 – Więcej komfortu w kabinie

Duży nacisk położono na zwiększenie wygody jazdy. Wnętrze jest lepiej wyciszone, a jazdę uprzyjemniają automatyczna klimatyzacja oraz audio z nawigacją i cyfrowym radiem. Dodatkowo kierowcy pomagają liczni asystenci, w tym: system ostrzegający o zmianie pasa ruchu LDW, układ stabilizacji toru jazdy przyczepy, wspomaganie ruszania pod górę i kamera cofania. Komfort jazdy wzrósł, choć nadal nie jest na takim poziomie, jak w osobówce, ale pamiętajcie, że L200 to pojazd użytkowy, mogący przewozić ładunki o masie ponad 800 kg. Także zdolności offroadowe są niezmiennie dobre. Prześwit wynosi 225 mm, a głębokość brodzenia – 600 mm.

Mitsubishi L200 – Nie boi się trudnego terenu

Na śliskich nawierzchniach i w terenie można skorzystać z napędu Super Select, pracującego w czterech trybach. Na asfalcie używa się napędu tylnego lub 4x4 (zmiana możliwa do prędkości 100 km/h). W terenie warto skorzystać z jednego z dwóch ustawień: 4HLc, czyli napęd na cztery koła z blokadą centralnego mechanizmu różnicowego (na szuter), lub 4LLc – dodatkowo z reduktorem (ciężki offroad).

Pokrętło wyboru napędu (zmiana możliwa do prędkości 100 km/h) Pokrętło wyboru napędu (zmiana możliwa do prędkości 100 km/h) Foto: Adam Mikuła / Auto Świat

W L200 pracowały nowe 2,4-litrowy turbodiesel o mocy 181 KM i 5-stopniowy „automat”. Ta para dobrze współgra z sobą, bowiem wzrost dynamiki jazdy w stosunku do poprzednika wyraźnie się odczuwa. Lepsze jest nie tylko przyspieszenie, lecz także spalanie. W mieście można bez trudu uzyskać mniej niż 10 l/100 km, w trasie zużycie spada nawet poniżej 8 l/100 km. Tylko na autostradzie okazuje się za wysokie – ponad 13 l/100 km. Wówczas przeszkadzał nam również za duży hałas. Z okazji debiutu importer oferuje L200 w limitowanej wersji Premiere Edition (30 szt.). Bazuje ona na topowej Instyle i wyposażono ją w dużą liczbę chromowanych przedmiotów, m.in. orurowanie, dalekosiężne reflektory Hella, nakładki tylne.

Mitsubishi L200 2.4 - dane techniczne

Dane producenta L200 2.4 AT
Silnik: typ/cylindry/zawory t.diesel/R4/16
Ustawienie silnika wzdłużnie z przodu
Zasilanie common rail
Pojemność skokowa (cm3) 2442
Moc maksymalna (KM/obr./min) 181/3500
Maks. mom. obr. (Nm/obr./min) 430/2500
Prędkość maksymalna (km/h) 177
Skrzynia biegów/napęd aut. 5/4x4
Głębokość brodzenia (mm) 600
Kąty natarcia/ramp./zejścia (st.) 29/24/22
Prześwit (mm)/zbiornik paliwa (l) 225/75
Śr. spalanie fabr. (l/100 km) 7,2
Emisja CO2 (g/km) 189
Wyniki testu L200 2.4 AT
Przyspieszenie 0-50 km/h 3,9 s
0-100 km/h 11,4 s
0-130 km/h 19,4 s
Elastyczność 60-100 km/h 8,0 s (4. bieg)
80-120 km/h 12,1 s (5. bieg)
Masa rzeczywista/ładowność 2055/850 kg
Rozdział masy (przód/tył) 53/47 proc.
Śr. zawracania (w lewo/w prawo) 13,0/12,7 m
Hamowanie ze 100 km/h (zimne) 41,9 m
ze 100 km/h (gorące) 41,8 m
Hałas w kabinie przy 50 km/h 58 dB (A)
przy 100 km/h 67 dB (A)
przy 130 km/h 72 dB (A)
Spalanie testowe 8,6 l/100 km
Zasięg 870 km
Gwarancja i ceny
Cena podst. testowanej wersji 157 990,00 zł
Gwarancja mech./perforacyjna 5/12 lat
Przeglądy co 20 tys. km
Cena po doposażeniu 161 240,00 zł

Mitsubishi L200 – nasza opinia:

Mimo że Mitsubishi zdecydowało się na większą dawkę luksusu i komfortu, nie zapomniało o solidnym napędzie i dobrych możliwościach przewozowych. Nas najbardziej ucieszył nowy silnik, który oprócz lepszej dynamiki jest oszczędniejszy i pracuje z wyższą kulturą niż poprzednik.

Poleć
Udostępnij
0

Zobacz również:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 45/2017 już w sprzedaży, a w nim m.in. elektryczna ofensywa BMW; Citroen C4 Cactus po liftingu; porównanie kompaktowych kombi z dieslami; test Kii Stinger; wielki test żarówek; porady jak uzywać świateł; Mazda 6 z drugiej ręki; używane minivany za 35-40 tys. zł.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Adam Mikuła / Auto Świat

Mitsubishi L200 2.4:181 KM A:T

L200 nie boi się trudnego terenu. To zasługa dopracowanego napędu 4x4 oraz dobrej geometrii nadwozia.

Mitsubishi L200 2.4 - luksusowy pikap do pracy (slajd 1 z 11)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego