GeigerCars zajmuje się amerykańskimi samochodami od ponad trzydziestu lat, a przede wszystkim uchodzi za specjalistę od modernizacji Corvette. Najnowsza kreacja firmy to Z06 biTURBO, która zwraca na siebie uwagę intensywną zieloną barwa nadwozia.
Niemiecka firma GeigerCars do modernizacji samochodów Corvette wykorzystuje swój body-kit. Nowy jest przedni zderzak z większymi wlotami powietrza. Charakterystyczna kształt ma także pokrywa silnika. Zupełnie nowy jest tył pojazdu, który kształtem świateł zespolonych przypomina Ferrari F430.
Najważniejsze zmiany dotyczą jednostki napędowej. Ośmiocylindrowy silnik benzynowy LS7 ma pojemność skokową 7,6 litra i dwie turbosprężarki.
Seryjna Corvette Z06 napędzana jest silnikiem o mocy 373 kW (507 KM) przy 6200 obr./min i maksymalnym momentem obrotowym 657 Nm przy 4800 obr./min. co zapewnia prędkość maksymalną 310 km/h i przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu 3,8 sekundy.
Natomiast Corvette Z06 po ingerencji specjalistów GeigerCars osiąga moc 664 kW (890 KM) przy 6100 obr./min i maksymalnym momencie obrotowym 940 Nm przy 4500 obr./min, co pozwala na osiąganie maksymalnej prędkości 354 km/h. Parametrów przyspieszenia nie podano.
Wyraźne zwiększenie mocy związane jest z zamontowaniem mocniejszego sprzęgła, modernizacji przekładni oraz dyferencjału. Zawieszenie otrzymało regulowane amortyzatory, sztywniejsze sprężyny i stabilizatory. Bezpieczne i szybkie hamowanie zapewniają nowe hamulce tarczowe StopTech o wymiarach 380x32 z przodu i 355x32 z tyłu. Czarne lakierowane obręcze kół o średnicy 19-cali pochodzą z firmy OZ, na które zamontowano opony o rozmiarach 285/30 z przodu i 345/25 z tyłu.