Niemiecka firma tuningowa Heron, znana wcześniej pod nazwą Digi-Tec Automobiltechnik, istnieje już 15 lat. Był więc czas, aby wyspecjalizowała się w zwiększaniu mocy jednostek napędowych. Ostatnia oferta spółki skierowana jest do właścicieli Golfów GT z benzynowym silnikiem 1,4 TSI, który dzięki wykorzystaniu sprężarki mechanicznej i turbosprężarki osiąga 170 KM (125 kW).
W doładowanym silniku 4-cylindrowym przeprogramowano jednostkę sterującą, poprawiono kolektor dolotowy, zwiększono ciśnienie doładowania i zmodyfikowano układ wydechowy. Heron przygotował dwie wersje mocy: 190 KM (140 kW) i mocniejszą 210 KM (154 kW) przy 6600 obr./min. Tuner zmodyfikował także podwozie, które współpracuje z 19-calowymi kołami ze stopów lekkich O. Z. Podrasowany Heron Golf GT przyśpiesza od 0 do 100 km/h w 7,0 s, czyli o 0,6 s szybciej od seryjnego auta. Zużycie paliwa w cyklu mieszanym wynosi 9,7 l/100 km.