JE Design podrasował już wiele modeli Audi, teraz nadszedł czas na ostatnie wcielenie popularnej tetetki. Właścicieli wersji z 4-cylindrowym silnikiem 2,0 TFSI ucieszy możliwość zwiększenia mocy do 180 kW (244 KM) przy 5100 obr./min. Maksymalny moment obrotowy wzrasta o 75 Nm do końcowych 355 Nm. Tak mocne coupe przyśpiesza od 0 do 100 km/h w 6 s i rozpędza się do 250 km/h.
Dla posiadaczy Audi TT z 6-cylindrowcem 3,2 FSI przygotowano zestaw obejmujący nowy kolektor dolotowy, nowy układ wydechowy, a przede wszystkim sprężarkę mechaniczną. Seryjna moc wzrasta po zastosowaniu pakietu z 184 kW do 257 kW (355 KM), czyli wartości atakującej pozycję Porsche 911 Carrera. Mocniejszy silnik wymaga nowego zestrojenia zawieszenia, które obniżyło auto o 30 mm. Przebudowany układ hamulcowy składa się z czterech tarcz o średnicy 330 mm i 4-tłoczkowych zacisków.