CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.004.333.382.03
Średnio4.494.694.362.23
Najdrożej4.924.995.052.39

Ryzykowne auta na literę C - zdjęcia

20 gru 13 12:51
Udostępnij
0
Skomentuj

Chevrolet, Chrysler oraz Citroën – ta właśnie trójka producentów na literę C znalazła się na naszym celowniku w zestawieniu najbardziej ryzykownych samochodów. Główny nacisk położyliśmy na francuskiego producenta, natomiast w przypadku Chevroleta i Chryslera skupiliśmy się na modelach przeznaczonych na rynek europejski.

Poleć
Udostępnij
0
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze (11)

No photo
No photo ~oldfashionman Użytkownik anonimowy
~oldfashionman
No photo ~oldfashionman Użytkownik anonimowy
do ~hudy:
No photo ~hudy Użytkownik anonimowy
21 gru 13 09:56 użytkownik ~hudy napisał
C5 zawieszenie C5 - "coraz częściej pękają tzw. sfery zasobniki powietrza". Proszę podać udokumentowany chociaż jeden taki przypadek. Poza tym sfera to ciśnieniowy zbiornik hydropneumatyczny azot/olej (LDS) a nie zasobnik powietrza. Bzdury się wypisuje pa
Myślę, że Twój komentarz wyjaśnia wszystko... tylko nikomu nie będzie się chciało sprawdzać kto ma rację a niestety papier (internet) przyjmie wszystko co ktoś napisze. Poza tym obsługa "hydro" nie wymaga wcale niewiadomo jak wyspecjalizowanego warsztatu, tylko kogoś kto się na tym zna i ma sprzęt (a wbrew pozorom jest takich osób sporo w całej Polsce). Ja moją Cytrynę naprawiam u człowieka w "szopie" a serwis kosztuje mnie rocznie na pewno nie więcej niż typowego przedstawiciela innych marek.
14 sty 14 10:00 | ocena: 100%
Liczba głosów:7
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~buggy Użytkownik anonimowy
~buggy :
No photo ~buggy Użytkownik anonimowy
nierzetelny artykuł Przejechałem C5 2.0 hdi prawie 200 tys km bez awarii. Teraz C4 Picasso już prawie 100 tys bez awarii.
Zawieszenie Hydro w C5 należy do najtańszych w eksploatacji we współczesnych autach - sfery pracują praktycznie bezawaryjnie. Nie ma amortyzatorów i sprężyn które w zwykłych autach trzeba wymieniać.
Elektronika - jak dbasz o auto, jeździsz bezawaryjnie.
Faktycznie silniki 2.0 hpi (benzyna) i 2.7 hdi sprawiają częściej kłopoty, ale artykuł tak napisany, że gdybym się nie znał, to w życiu Citroena bym nie kupił. A moje następne też będzie Citroenem :)
I jeszcze: 1.6 THP to silnik montowany również w BMW i Mini. Może warto by o tym wspomnieć i te auta również odradzić Panie Redaktorze?
30 gru 13 09:56 | ocena: 93%
Liczba głosów:27
93%
7%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~hudy Użytkownik anonimowy
~hudy :
No photo ~hudy Użytkownik anonimowy
nie podoba mi się ten artykuł Autor ewidentnie materiał przygotował po to, aby odradzić markę Citroen. Wszystkie usterki opisane "może" albo "prawdopodobnie" - tak samo można opisać modele każdej marki np Audi czy Mercedesa. Beznadziejny artykuł. Jasne, Citroeny mają swoje wady o których spodziewałem się tu przeczytać ale mają bardzo dużo zalet, których autor nawet nie wspomniał. Redaktor napewno nigdy nie posiadał żadnego Citroena i nie ma o nich pojęcia.
21 gru 13 10:05 | ocena: 79%
Liczba głosów:24
79%
21%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~hudy Użytkownik anonimowy
~hudy :
No photo ~hudy Użytkownik anonimowy
C5 zawieszenie C5 - "coraz częściej pękają tzw. sfery zasobniki powietrza". Proszę podać udokumentowany chociaż jeden taki przypadek. Poza tym sfera to ciśnieniowy zbiornik hydropneumatyczny azot/olej (LDS) a nie zasobnik powietrza. Bzdury się wypisuje panie redaktorze !!!
21 gru 13 09:56 | ocena: 95%
Liczba głosów:22
95%
5%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~dmkrt Użytkownik anonimowy
~dmkrt :
No photo ~dmkrt Użytkownik anonimowy
komunikat podprogowy Po przeczytaniu tych wypocin większość pobiegnie po używanego wieśwagena (który oczywiście się nie psuje!!!). Gdyby wiedzieli ten szwabski złom u mojego mechanika to by przejrzeli na oczy.
4 sty 14 21:26 | ocena: 100%
Liczba głosów:11
100%
0%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~oldfashionman Użytkownik anonimowy
~oldfashionman
No photo ~oldfashionman Użytkownik anonimowy
do ~dmkrt:
No photo ~dmkrt Użytkownik anonimowy
4 sty 14 21:26 użytkownik ~dmkrt napisał
komunikat podprogowy Po przeczytaniu tych wypocin większość pobiegnie po używanego wieśwagena (który oczywiście się nie psuje!!!). Gdyby wiedzieli ten szwabski złom u mojego mechanika to by przejrzeli na oczy.
niestety propaganda, ale ten cały cykl (polecam propagande na B jak BMW i A jak Audi) jest z założenia propagandą antymotoryzacyjną. Każdy kto miał Cytrynę z hydropneumatem wie co to znaczy komfort w dobrej cenie.
14 sty 14 10:03 | ocena: 100%
Liczba głosów:6
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~młodymechanik Użytkownik anonimowy
~młodymechanik :
No photo ~młodymechanik Użytkownik anonimowy
Cytryna? Bywa różnie... Pracowałem w warsztacie specjalizującym się w Cytrynach. Nie zgadzam się ze wszystkimi wymienionymi awariami, ale częśc z nich występuje. Citroeny to fajne auta i mają to coś w sobie, ale z trwałością bywa bardzo różnie. Mechanika nie jest taka zła, najgorzej jest z głupiejącą elektroniką!!!
22 gru 13 10:00 | ocena: 86%
Liczba głosów:7
86%
14%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~kojtek Użytkownik anonimowy
~kojtek :
No photo ~kojtek Użytkownik anonimowy
szkoda komentarza Szkoda komentować ten niby artykuł. Skoro Citroeny i Chryslery są zbyt oryginalne i monumentalne, Chevrolety mają zbyt mało prestiżu, to autor tego artykułu jest zwykłą beznadzieją.
21 gru 13 21:39 | ocena: 91%
Liczba głosów:11
91%
9%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Hydro III+ Użytkownik anonimowy
~Hydro III+ :
No photo ~Hydro III+ Użytkownik anonimowy
Pewnie dzięki Opatrzności lub niewiedzy "Franka" który naopowiadał bzdur Panu redaktorowi nie został ujęty w tym zestawieniu Citroen C5 III 2.0 HDI FAP z hydropneumatyką. Mam ten model i od nowości zrobiłem nim ok.170tys km. z groszkami. Oprócz materiałów eksploatacyjnych (jak w każdym aucie) AWARII ULEGŁO: 1) linka podnośnika drzwi (z wymianą 70zł), 2) 2szt łączniki stabilizatora przód ( 57zł + wym. 20zł. = 77zł za stronę, 3) tarcze hamulcowe kpl. (ok.700zl z wym.) przy okazji założenia kolejnych nowych opon na lato. Zawieszenie Hydro nawet się nie poci, więc nie wiem o czym Pan redaktor opowiada - Jestem pewien, że z Citroenem nie miał PAN NIC do czynienia, no noże z wyjątkiem silnika 1.6 który zaprojektowało BMW i które są też w autach innych producentów, ale tam widocznie nie są awaryjne - Panie Redaktorze, niech Pan nie psuje opinii o sobie, może się jeszcze przydać w innej pracy, kto to wie co nas czeka !
4 lis 19:34 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~c4 Użytkownik anonimowy
~c4 :
No photo ~c4 Użytkownik anonimowy
Maamm c4 picasso 2.0 hdi silnik jest super, a to mój pierwszy diesel, zrobiłem 100tys. Km i żadnych problemów, jak dbasz tak masz
1 lis 17:34 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej

Ryzykowne auta na literę C - zdjęcia (slajd 1 z 22)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego