CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej3.484.353.961.69
Średnio4.394.604.231.84
Najdrożej4.694.894.592.09

Do miasta i dla rodziny - małe vany w cenach 10-20 tys. zł

11 sie, 11:30
Udostępnij
0
Skomentuj

Prosta budowa, tanie części zamienne, niewielkie nadwozie, a w środku sporo miejsca i wiele praktycznych rozwiązań – używane małe vany kuszą na wiele sposobów. Modele warte uwagi kupicie już za 10-20 tys. zł.

Używane minivany to łakomy kąsek dla osób szukających użytecznego auta rodzinnego, które łatwo będzie zaparkować w miejskiej dżungli. Ich ogromną zaletą jest też to, że powstały zazwyczaj na bazie popularnych modeli klasy B, co sprawia, że mają prostą budowę, a części są tanie i łatwo dostępne.

Koszty utrzymania jak w aucie miejskim, ale o wiele więcej przestrzeni w kabinie – to wizytówka minivanów

Na tym jednak nie koniec zalet, bo mikrovany, jak na ich gabaryty zewnętrzne, oferują sporo miejsca w kabinach – szczególnie na długość i wysokość. Wiele z nich ociera się rozstawem osi o segment C, podobnie ma się sprawa z pojemnościami bagażników, które w niektórych minivanach znacznie przekraczają 300 litrów.

A to nie wszystko, bo producenci pomyśleli też o przydatnych rozwiązaniach w kabinie. Przykład: kanapa. Większość przypadków ma rozdzielone miejsca, które można niezależnie ustawiać na kilka sposobów. Sporo jest też schowków i ciekawych rozwiązań zwiększających ogólną użyteczność.

Sprawdź za darmo numer VIN!

Dlaczego warto sprawdzić historię pojazdu? Samochód po wypadku może stać się poważnym zagrożeniem. Zakup skradzionego auta to ogromne problemy. Poznanie przeszłości kupowane auta pomoże wystrzec się takich zagrożeń.

W przedziale 10-20 tys. zł nie brakuje atrakcyjnych propozycji wśród minivanów – bez wątpienia znajdziecie ciekawe samochody w dobrym stanie, charakteryzujące się niezłą trwałością i rozsądnymi kosztami napraw. Właśnie takie modele weszły w skład naszej topowej siódemki.

Naszym zdaniem: małe, ale praktyczne

Prezentowane minivany łączy to, że powstały na bazie aut klasy B. Są to samochody użyteczne, oczywiście, w odniesieniu do ich gabarytów zewnętrznych czy też w porównaniu z pojazdami segmentu B. Pamiętajcie jednak, że nie są to pełnowartościowe vany. Występują więc pewne ograniczenia przewozowe, o czym użytkownicy często zapominają. Na rynku nie brakuje zatem aut zmęczonych wysiloną eksploatacją.

Poleć
Udostępnij
0

Polecamy także:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 33/2017 już w sprzedaży a w nim - Nowości Audi – Q6 i e-tron oraz nowe generacje A1, A3 i A4; McLaren 570S Spider – pierwsza jazda superkabrioletem; Dacia Dokker, Hyundai i40 kombi, Mercedes klasy E kombi, Renault Grend Scenic, Seat Ibiza, Skoda Kodiaq, VW Golf Variant i VW Tiguan – porównanie możliwości aut obciążonych wakacyjnym bagażem; Cisza w kabinie – wygłuszanie auta: jak, gdzie i ile kosztuje; Z drugiej ręki: Skoda Octavia I (1996-2010); Top 5: pikapy za 30-40 tys. zł. Zapraszamy do lektury
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze (19)

No photo
No photo ~Artur Użytkownik anonimowy
~Artur :
No photo ~Artur Użytkownik anonimowy
Ja bym postawił na Fiata Ide
13 sie 16:56 | ocena: 100%
Liczba głosów:11
100%
0%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Motofun Użytkownik anonimowy
~Motofun :
No photo ~Motofun Użytkownik anonimowy
Producenci fabrycznie nowych silników mają już oficjalnie rozwiązany sposób użycia powłok polimerowych, info. z AUTO-MOTOR-SPORT Niemcy,wydanie 14/22.06.2017 str.69. Myślę, że ta informacja w końcu skłoni niektórych do zmiany skostniałego myślenia, ale kłamców z pewnością to też nie ruszy!
Ale Ty też możesz przedłużyć trwałość silnika, skrzyni, dyferencjałów. Zmniejszając tarcie o 88% w silniku, turbinie, skrzyni biegów, dyferencjale w odniesieniu do samego tylko oleju wydłużamy 2 - 4 x ich trwałość i osiągamy przyrost 7 - 9% mocy, 6,5 - 8% momentu obrotowego (średn. wynik hamowni)! Tarcie „pożera” moc, generuje ciepło i niszczy podzespoły. Dzięki technologii s x 6 0 0 0. p l która generuje powłoczkę o najniższym współczynniku tarcia ciał stałych osiągnięto 8 - 12% niższe zużycie paliwa. W zimie do rozruchu potrzeba 20% mniej prądu. Silnik zdecydowanie lżej wchodzi na obroty, a tym samym samochód, motocykl lepiej przyśpiesza i jest cichszy. Redukuje branie oleju od 50 - 90%. Stosuje się tylko raz na 80 - 130 tys. km! Nie ma jakościowych odpowiedników. W USA stosowany od 1989 roku, w Polsce od 2010 r. Toyota - Japonia (link:toyota.jp/after_service/car_care/yohin/engine_room/index.html) zaleca technologię S X 6 0 0 0 wymagającym klientom a Mazda zalecała do czasu nawiązania współpracy z Fordem. W 1991r. Mazda 787B właśnie z problematycznym silnikiem Wankla wygrała 24 godzinny wyścig Le Mans. Nie wierz „wszystkowiedzącym”, w Opiniach są telefony użytkowników, sam sprawdź, porozmawiaj. Nie daj się zmanipulować lobby olejowemu czy paliwowemu, producentom samochodów, gdyż skuteczność tych środków szkodzi im interesom a oni Tobie. Sprawdź nas zanim ślepo im zaufasz!
16 sie 07:20 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~WK Użytkownik anonimowy
~WK :
No photo ~WK Użytkownik anonimowy
Zgubiono w zestawieniu chyba najlepszaą w tym segmencie Venge (KIA).
13 sie 20:14 | ocena: 63%
Liczba głosów:8
63%
38%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~jacus Użytkownik anonimowy
~jacus :
No photo ~jacus Użytkownik anonimowy
Jeśli chodzi o rodzinne auto to rodius jest wygodny. Ma 7 miejsc, więc można dodatkowe osoby zabierać, a jak nie ma takiej potrzeby to sie robi więcej miejsca w bagażniku wyjmując fotele. U nas przy 5 osobowej rodzince dobrze sie spisuje
14 sie 11:19 | ocena: 100%
Liczba głosów:4
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~tylko USA Użytkownik anonimowy
~tylko USA :
No photo ~tylko USA Użytkownik anonimowy
Królem jest bezapelacyjnie Chrysler Voyager a reszta może mu zamiatać dywaniki
15 sie 18:17 | ocena: 67%
Liczba głosów:3
33%
67%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~RobertAW Użytkownik anonimowy
~RobertAW :
No photo ~RobertAW Użytkownik anonimowy
Jeśli jest tu Skoda (dostawczak) to gdzie Kangoo?
13 sie 08:38 | ocena: 75%
Liczba głosów:4
75%
25%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~znafca Użytkownik anonimowy
~znafca :
No photo ~znafca Użytkownik anonimowy
Fiat Ulisse bije pozostałe marki na głowę.
15 sie 14:50 | ocena: 50%
Liczba głosów:2
50%
50%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Aleksander1 Użytkownik anonimowy
~Aleksander1 :
No photo ~Aleksander1 Użytkownik anonimowy
Zastanawiałbym się pomiędzy Toyotą a Skodą. jak dla mnie to są marki niezawodne. jak już pożyczam samochód w Panek to właściwie najczęściej decyduję się na Toyotę ale Skoda równie dobrze sprawdza się w terenie
wczoraj 22:50 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
0%
100%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~robson Użytkownik anonimowy
~robson :
No photo ~robson Użytkownik anonimowy
trudno tafic w dobra uzywana furke. ostatnio musialem jezdzic przez pol Polski i dopiero znalazalem cos wartego uwagi. kumpel polecil mi automotogo podobno jezdza na ogledziny i przysylaja raport stanu technicznego fury. wydaje mi sie to fajna opcja
wczoraj 21:55 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
0%
100%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~aloyzy Użytkownik anonimowy
~aloyzy :
No photo ~aloyzy Użytkownik anonimowy
Artykuł zamieszczony w zakładce AUTO ŚWIAT › UŻYWANE › SKODA
komentarz więc raczej zbędny...
wczoraj 14:43
Liczba głosów:0
0%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Auto Bild

Opel Meriva I (2002-10)

Trudno uwierzyć, że Meriva powstała na wydłużonej płycie podłogowej Corsy C, bo w środku miejsca jest całkiem sporo. Do tego można liczyć na świetny system FlexSpace (łatwe składanie i dostosowanie do potrzeb miejsc w 2. rzędzie; możliwość przesuwania ich o 13 cm). Ten model potrafi też sporo przewieźć, bo jego kufer ma pojemność od 350 (5 osób) aż do 1410 l (2 osoby). Deska rozdzielcza dobrze znosi upływ czasu. Auta z importu często są bogato wyposażone.

Za około 10 tys. zł kupicie egzemplarz z 2004 r., a na wersję poliftingową (w 2006 r.) – którą polecamy – trzeba wydać ok. 15 tys. zł. Opel nie jest pojazdem bezawaryjnym, na szczęście większość napraw nie nadszarpnie zbytnio waszej kieszeni. Dość drogo wychodzi regeneracja przekładni kierowniczej, sporo możecie zapłacić też za naprawę manualnych skrzyń biegów. Z ostrożnością podchodźcie do diesli 1.7 (Isuzu), o wiele pewniejsze są benzyniaki (prosta budowa).

Do miasta i dla rodziny - małe vany w cenach 10-20 tys. zł (slajd 1 z 14)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego