Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

Do miasta i dla rodziny - małe vany w cenach 10-20 tys. zł

11 sie 17 11:30

Prosta budowa, tanie części zamienne, niewielkie nadwozie, a w środku sporo miejsca i wiele praktycznych rozwiązań – używane małe vany kuszą na wiele sposobów. Modele warte uwagi kupicie już za 10-20 tys. zł.

Udostępnij
0
Skomentuj

Używane minivany to łakomy kąsek dla osób szukających użytecznego auta rodzinnego, które łatwo będzie zaparkować w miejskiej dżungli. Ich ogromną zaletą jest też to, że powstały zazwyczaj na bazie popularnych modeli klasy B, co sprawia, że mają prostą budowę, a części są tanie i łatwo dostępne.

Koszty utrzymania jak w aucie miejskim, ale o wiele więcej przestrzeni w kabinie – to wizytówka minivanów

Na tym jednak nie koniec zalet, bo mikrovany, jak na ich gabaryty zewnętrzne, oferują sporo miejsca w kabinach – szczególnie na długość i wysokość. Wiele z nich ociera się rozstawem osi o segment C, podobnie ma się sprawa z pojemnościami bagażników, które w niektórych minivanach znacznie przekraczają 300 litrów.

A to nie wszystko, bo producenci pomyśleli też o przydatnych rozwiązaniach w kabinie. Przykład: kanapa. Większość przypadków ma rozdzielone miejsca, które można niezależnie ustawiać na kilka sposobów. Sporo jest też schowków i ciekawych rozwiązań zwiększających ogólną użyteczność.

Sprawdź za darmo numer VIN!

Dlaczego warto sprawdzić historię pojazdu? Samochód po wypadku może stać się poważnym zagrożeniem. Zakup skradzionego auta to ogromne problemy. Poznanie przeszłości kupowane auta pomoże wystrzec się takich zagrożeń.

W przedziale 10-20 tys. zł nie brakuje atrakcyjnych propozycji wśród minivanów – bez wątpienia znajdziecie ciekawe samochody w dobrym stanie, charakteryzujące się niezłą trwałością i rozsądnymi kosztami napraw. Właśnie takie modele weszły w skład naszej topowej siódemki.

Naszym zdaniem: małe, ale praktyczne

Prezentowane minivany łączy to, że powstały na bazie aut klasy B. Są to samochody użyteczne, oczywiście, w odniesieniu do ich gabarytów zewnętrznych czy też w porównaniu z pojazdami segmentu B. Pamiętajcie jednak, że nie są to pełnowartościowe vany. Występują więc pewne ograniczenia przewozowe, o czym użytkownicy często zapominają. Na rynku nie brakuje zatem aut zmęczonych wysiloną eksploatacją.

Poleć
Udostępnij
0

Polecamy także:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 19/2018 już w sprzedaży, a w nim m.in. pierwsza jazda prototypem BMW serii 8, Suzuki Swift Sport i nowym Mercedesem Klasy G; Nissan Micra kontra Volkswagen Polo; testy BMW i3s, Audi A7 i Mitsubishi Space Star; instalacja LPG w hybrydzie i zasilanie gazem ziemnym; pierwszeństwo w ruchu drogowym; pierwszy test Ferrari 488 Pista; wizyta w fabryce FCA w Tychach; dodatek "Używane ekstra".

Komentując korzystasz z narzędzia Facebooka. Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników. Aby zgłosić naruszenie – kliknij w link „Zgłoś Facebookowi” przy wybranym poście. Regulamin i zasady obowiązujące na Facebooku znajdują się pod adresem https://www.facebook.com/policies

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Auto Bild

Opel Meriva I (2002-10)

Trudno uwierzyć, że Meriva powstała na wydłużonej płycie podłogowej Corsy C, bo w środku miejsca jest całkiem sporo. Do tego można liczyć na świetny system FlexSpace (łatwe składanie i dostosowanie do potrzeb miejsc w 2. rzędzie; możliwość przesuwania ich o 13 cm). Ten model potrafi też sporo przewieźć, bo jego kufer ma pojemność od 350 (5 osób) aż do 1410 l (2 osoby). Deska rozdzielcza dobrze znosi upływ czasu. Auta z importu często są bogato wyposażone.

Za około 10 tys. zł kupicie egzemplarz z 2004 r., a na wersję poliftingową (w 2006 r.) – którą polecamy – trzeba wydać ok. 15 tys. zł. Opel nie jest pojazdem bezawaryjnym, na szczęście większość napraw nie nadszarpnie zbytnio waszej kieszeni. Dość drogo wychodzi regeneracja przekładni kierowniczej, sporo możecie zapłacić też za naprawę manualnych skrzyń biegów. Z ostrożnością podchodźcie do diesli 1.7 (Isuzu), o wiele pewniejsze są benzyniaki (prosta budowa).

Do miasta i dla rodziny - małe vany w cenach 10-20 tys. zł (slajd 1 z 14)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego