Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.354.494.281.99
Średnio4.674.804.562.15
Najdrożej4.895.084.792.29

Do miasta i dla rodziny - małe vany w cenach 10-20 tys. zł

11 sie, 11:30
Udostępnij
0
Skomentuj

Prosta budowa, tanie części zamienne, niewielkie nadwozie, a w środku sporo miejsca i wiele praktycznych rozwiązań – używane małe vany kuszą na wiele sposobów. Modele warte uwagi kupicie już za 10-20 tys. zł.

Używane minivany to łakomy kąsek dla osób szukających użytecznego auta rodzinnego, które łatwo będzie zaparkować w miejskiej dżungli. Ich ogromną zaletą jest też to, że powstały zazwyczaj na bazie popularnych modeli klasy B, co sprawia, że mają prostą budowę, a części są tanie i łatwo dostępne.

Koszty utrzymania jak w aucie miejskim, ale o wiele więcej przestrzeni w kabinie – to wizytówka minivanów

Na tym jednak nie koniec zalet, bo mikrovany, jak na ich gabaryty zewnętrzne, oferują sporo miejsca w kabinach – szczególnie na długość i wysokość. Wiele z nich ociera się rozstawem osi o segment C, podobnie ma się sprawa z pojemnościami bagażników, które w niektórych minivanach znacznie przekraczają 300 litrów.

A to nie wszystko, bo producenci pomyśleli też o przydatnych rozwiązaniach w kabinie. Przykład: kanapa. Większość przypadków ma rozdzielone miejsca, które można niezależnie ustawiać na kilka sposobów. Sporo jest też schowków i ciekawych rozwiązań zwiększających ogólną użyteczność.

Sprawdź za darmo numer VIN!

Dlaczego warto sprawdzić historię pojazdu? Samochód po wypadku może stać się poważnym zagrożeniem. Zakup skradzionego auta to ogromne problemy. Poznanie przeszłości kupowane auta pomoże wystrzec się takich zagrożeń.

W przedziale 10-20 tys. zł nie brakuje atrakcyjnych propozycji wśród minivanów – bez wątpienia znajdziecie ciekawe samochody w dobrym stanie, charakteryzujące się niezłą trwałością i rozsądnymi kosztami napraw. Właśnie takie modele weszły w skład naszej topowej siódemki.

Naszym zdaniem: małe, ale praktyczne

Prezentowane minivany łączy to, że powstały na bazie aut klasy B. Są to samochody użyteczne, oczywiście, w odniesieniu do ich gabarytów zewnętrznych czy też w porównaniu z pojazdami segmentu B. Pamiętajcie jednak, że nie są to pełnowartościowe vany. Występują więc pewne ograniczenia przewozowe, o czym użytkownicy często zapominają. Na rynku nie brakuje zatem aut zmęczonych wysiloną eksploatacją.

Poleć
Udostępnij
0

Polecamy także:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 45/2017 już w sprzedaży, a w nim m.in. elektryczna ofensywa BMW; Citroen C4 Cactus po liftingu; porównanie kompaktowych kombi z dieslami; test Kii Stinger; wielki test żarówek; porady jak uzywać świateł; Mazda 6 z drugiej ręki; używane minivany za 35-40 tys. zł.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze (58)

No photo
No photo ~Obserwator Użytkownik anonimowy
~Obserwator :
No photo ~Obserwator Użytkownik anonimowy
Najlepszym miniwanem jest Renault "Twingo" I w wersji produkcyjnej z przed roku 1998. Można w nim wygodnie przespać się, a w razie potrzeby, przewieźć pralkę. Późniejsza modyfikacja znacznie ograniczyła te wygody.
Wszystko przy długości 3,43 m.
Deski długości 3m też wejdą.
Nadmieniam, że pierwowzorem auta jest polski FSM 106 "Beskid".
18 sie 22:08 | ocena: 100%
Liczba głosów:8
100%
0%
| odpowiedzi: 2
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~RobertAW Użytkownik anonimowy
~RobertAW :
No photo ~RobertAW Użytkownik anonimowy
Jeśli jest tu Skoda (dostawczak) to gdzie Kangoo?
13 sie 08:38 | ocena: 94%
Liczba głosów:16
94%
6%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~patatajpatataj Użytkownik anonimowy
~patatajpatataj :
No photo ~patatajpatataj Użytkownik anonimowy
Jestem małą Multiplą.Czy ktoś mnie pokocha?
18 sie 19:03 | ocena: 92%
Liczba głosów:13
92%
8%
| odpowiedzi: 2
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Artur Użytkownik anonimowy
~Artur :
No photo ~Artur Użytkownik anonimowy
Ja bym postawił na Fiata Ide
13 sie 16:56 | ocena: 86%
Liczba głosów:14
86%
14%
| odpowiedzi: 2
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~jacus Użytkownik anonimowy
~jacus :
No photo ~jacus Użytkownik anonimowy
Jeśli chodzi o rodzinne auto to rodius jest wygodny. Ma 7 miejsc, więc można dodatkowe osoby zabierać, a jak nie ma takiej potrzeby to sie robi więcej miejsca w bagażniku wyjmując fotele. U nas przy 5 osobowej rodzince dobrze sie spisuje
14 sie 11:19 | ocena: 58%
Liczba głosów:12
58%
42%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~lolo Użytkownik anonimowy
~lolo
No photo ~lolo Użytkownik anonimowy
do ~tylko USA:
No photo ~tylko USA Użytkownik anonimowy
15 sie 18:17 użytkownik ~tylko USA napisał
Królem jest bezapelacyjnie Chrysler Voyager a reszta może mu zamiatać dywaniki
Zgadza się, wygodne wielkie auto, ale nie za 20 tysięcy. I nie rozmawiajmy o 15 letnich bezwypadkowych samochodach :)
18 sie 17:36 | ocena: 70%
Liczba głosów:10
70%
30%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Lucyferrari Użytkownik anonimowy
~Lucyferrari
No photo ~Lucyferrari Użytkownik anonimowy
do ~jacus:
No photo ~jacus Użytkownik anonimowy
14 sie 11:19 użytkownik ~jacus napisał
Jeśli chodzi o rodzinne auto to rodius jest wygodny. Ma 7 miejsc, więc można dodatkowe osoby zabierać, a jak nie ma takiej potrzeby to sie robi więcej miejsca w bagażniku wyjmując fotele. U nas przy 5 osobowej rodzince dobrze sie spisuje
Tym nawet na wieś głupio wyjechać. Nie mówiąc już o mieście. Już Multipla przed faceliftem lepsza.
18 sie 19:07 | ocena: 71%
Liczba głosów:7
71%
29%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~maxxi Użytkownik anonimowy
~maxxi :
No photo ~maxxi Użytkownik anonimowy
Jeśli małe vany to czemu nie ma Hondy Jazz, najmniej awaryjne auto i dużo sprytnych rozwiązań do załadunku różnych rzeczy
18 sie 17:29 | ocena: 67%
Liczba głosów:6
67%
33%
| odpowiedzi: 2
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Majk Użytkownik anonimowy
~Majk :
No photo ~Majk Użytkownik anonimowy
Ja jednak wolę suvy. Jeżdżę rextonem co prawda za te pieniądze to bym go nie kupił ale czasem trzeba kupić lepszy samochód by posłużył na dłużej. Takie kilku letnie się szybko psują.
18 sie 13:31 | ocena: 58%
Liczba głosów:12
58%
42%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~WK Użytkownik anonimowy
~WK :
No photo ~WK Użytkownik anonimowy
Zgubiono w zestawieniu chyba najlepszaą w tym segmencie Venge (KIA).
13 sie 20:14 | ocena: 58%
Liczba głosów:19
58%
42%
| odpowiedzi: 2
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Auto Bild

Opel Meriva I (2002-10)

Trudno uwierzyć, że Meriva powstała na wydłużonej płycie podłogowej Corsy C, bo w środku miejsca jest całkiem sporo. Do tego można liczyć na świetny system FlexSpace (łatwe składanie i dostosowanie do potrzeb miejsc w 2. rzędzie; możliwość przesuwania ich o 13 cm). Ten model potrafi też sporo przewieźć, bo jego kufer ma pojemność od 350 (5 osób) aż do 1410 l (2 osoby). Deska rozdzielcza dobrze znosi upływ czasu. Auta z importu często są bogato wyposażone.

Za około 10 tys. zł kupicie egzemplarz z 2004 r., a na wersję poliftingową (w 2006 r.) – którą polecamy – trzeba wydać ok. 15 tys. zł. Opel nie jest pojazdem bezawaryjnym, na szczęście większość napraw nie nadszarpnie zbytnio waszej kieszeni. Dość drogo wychodzi regeneracja przekładni kierowniczej, sporo możecie zapłacić też za naprawę manualnych skrzyń biegów. Z ostrożnością podchodźcie do diesli 1.7 (Isuzu), o wiele pewniejsze są benzyniaki (prosta budowa).

Do miasta i dla rodziny - małe vany w cenach 10-20 tys. zł (slajd 1 z 14)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego