Foto: Robert Magdziak / Newspix

Skoda Octavia I Combi (1996-2010)

Pierwsza generacja Octavii ma największy kufer w naszym „Top 5”! Wśród porównywanych tu modeli ten bagażnik jest też najgłębszy przy komplecie pasażerów na pokładzie. Jeśli dodać do tego udane benzyniaki – 1.6 8V (75, 101 lub 102 KM) i 2.0 8V (115 KM) – otrzymujemy pojazd prosty w naprawach i całkiem trwały. Benzyniak 1.6 8V idealnie nadaje się do zasilania LPG, ale nie kupujcie egzemplarza z instalacją - lepiej założyć ją samodzielnie.

Octavia mimo upływu lat wciąż nieźle się prezentuje, niestety, liczba pojazdów w dobrym stanie jest coraz mniejsza – wiek i tysiące kilometrów robią swoje. Ceny aut nieźle rokujących na przyszłość zaczynają się od ok. 7 tys. zł. Za 10 tys. kupicie egzemplarz maksymalnie z 2004 r. Oznacza to, że będzie to już wersja po liftingu (2000 r.), która ma nieco lepsze wyposażenie i którą też częściej spotkacie z klimatyzacją. Ogromną zaletą pojazdu jest prosta budowa (podwozie z Golfa IV), co sprawia, że dostęp do tanich zamienników okazuje się rewelacyjny. Również ceny napraw tego modelu są rozsądne.

Kombi z dużym kufrem i benzyniakiem (slajd 1 z 10)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego