Foto: Auto Bild

Honda Jazz I (2002-08)

Przed laty dla wielu kierowców Jazz był wzorem w segmencie B – niestety, nieosiągalnym ze względu na wysokie ceny zakupu. Obecnie auto też kosztuje nieco więcej niż konkurenci, ale na rynku używanych zawsze można wybrać np. egzemplarz o rok starszy. Nawet najmłodsze i najbardziej zadbane Jazzy I przeważnie nie kosztują więcej niż 19 tys. zł (uwaga: nie brak słabych egzemplarzy, np. z importu!).

Prawidłowo eksploatowane auto nawet po blisko 10 latach potrafi być niezawodne (japońska produkcja!), lepiej jednak unikać mało trwałej i drogiej w naprawie skrzyni CVT. Samochody zmagają się za to z korozją nadwozia i płyty podłogowej. Mała paleta silników (benzyniaki 1.2 i 1.3).

Polecany silnik: 1.3 benz. R4 8V, 83 KM, 119 Nm

Prędkość maksymalna: 170 km/h

Przyspieszenie 0-100 km/h: 12,9 s

Średnie spalanie: 5,7 l/100 km

Małe, tanie i pojemne - przegląd aut segmentu B z dużymi bagażnikami (slajd 1 z 14)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego