Nie będzie dużą przesadą stwierdzenie, że jeśli Colt nie nosi śladów rdzy, to można go kupić bez większych obaw. Korozja atakuje przede wszystkim tylne podłużnice, ale pojawia się także na nadkolach, układzie wydechowym oraz misce olejowej. Stosunkowo częstym problemem jest awaria aparatu zapłonowego. Natomiast pozostałe usterki to z reguły drobnostki, które usunąć można niedużym kosztem. Są to m.in.: problemy z uruchamianiem na dużym mrozie (zalane świece) i niezwijające się pasy bezpieczeństwa.
Większych kłopotów nie powinien natomiast sprawiać układ jezdny. Najszybciej zużywają się łączniki i gumy stabilizatora, ale nie są na szczęście zbyt drogie. Również tylne zawieszenie okazuje się trwałe, wymiany mogą wymagać tuleje wahaczy. Ponadto niektórzy użytkownicy skarżą się na skrzypienie pojawiające się pod wpływem wilgoci.