Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat

10. Peugeot 607 (1999-2010)

Mimo braku pneumatyki 607 jest bardzo komfortowe, a do tego nieźle się je prowadzi (o ile zawieszenie nie ma luzów). Ta obszerna limuzyna z przeciętnym bagażnikiem może być dość droga w utrzymaniu (nietypowe części), na szczęście za 20 tys. zł wybieramy spośród aut z końca produkcji. Polecamy diesla 2.2 HDi (także w wersji biturbo z seryjnym FAP-em) oraz benzyniaka 2.9 (fabryczne oznaczenie „3.0”).

Polecany silnik: 2.2 HDi bit.diesel R4/16V, 170 KM, 370 Nm

Prędkość maksymalna: 224 km/h

Przyspieszenie 0-100 km/h: 9,3 s

Średnie spalanie: 6,4 l/100 km

Prestiż w dobrej cenie - luksusowe sedany za 20 tys. zł (slajd 1 z 30)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego