Foto: Auto Bild, Piotr Czypionka / Auto Bild

Używane BMW serii 5 - komfort, sport i duże koszty

Wtryskiwacze w jednostkach benzynowych

Objawy: nierówna praca silnika na wolnych obrotach, kłopoty z rozruchem.

Diagnoza: uszkodzenia wtryskiwaczy w benzyniakach (wszystkie wersje). Przeważnie wystarczają na 60-100 tys. km i – jak twierdzą mechanicy Mag-Pol Bis z Piaseczna – jeśli zawiedzie jeden, to w niedługim czasie konieczna okazuje się wymiana pozostałych wtrysków.

Uszkodzenie napędu pompy oleju

Objawy: charakterystyczne „wycie”, dochodzące z okolic miski olejowej.

Diagnoza: niedomagania napędu pompy oleju. To problem typowy dla wersji 528i 2.0 R4/245 KM z turbo Twin Scroll (oznaczenie N20B20; w ofercie od września 2011 r.). Podajemy orientacyjny koszt wymiany w ASO (łącznie z napędem łańcuchowym).

Używane BMW serii 5 - komfort, sport i duże koszty (slajd 16 z 27)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego