Foto: Auto Świat

Używane BMW serii 5 - komfort, sport i duże koszty

Wszystkie silniki mają bezpośredni wtrysk paliwa, w wielu stosowane jest doładowanie: z jedną, dwiema lub trzema turbinami! Fot. po prawej - diesel R6 z aluminiową skrzynią korbową i piezoelektrycznymi wtryskiwaczami. W układzie przeniesienia napędu – 6-biegowe skrzynie manualne (z suchą miską olejową), 8-biegowe „automaty” lub skrzynie dwusprzęgłowe.

Wiele nowinek znajdziecie w podwoziu: amortyzatory mogą mieć dynamiczną kontrolę tłumienia, aktywny układ kierowniczy steruje skrętem również tylnych kół (w zakresie 2,5o, zgodnie lub przeciwnie do skrętu przednich kół - fot. po lewej). W układzie wspomagania znajdziecie elektryczny silnik, montowany na przekładni kierowniczej.

Używane BMW serii 5 - komfort, sport i duże koszty (slajd 26 z 27)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego