Foto: Nissan

Nissan X-Trail I (2001-07)

W swoim pierwszym SUV-ie Nissan postawił na awangardowe rozwiązania stylistyczne – kanciaste nadwozie często ma na dachu duże relingi zakończone dalekosiężnymi reflektorami, a deska rozdzielcza otrzymała umieszczony na środku zestaw wskaźników. Egzamin z funkcjonalności kokpit zdaje ze średnim wynikiem (bagażnik do rolety ma tylko 350 l). Pod względem technicznym to klasyczne rozwiązania: benzyniak 2.0 (czasem zdarzają się problemy z katalizatorami i cylindrami – samochody były naprawiane jeszcze na gwarancji) lub paliwożerny 2.5 (R4) oraz japoński diesel 2.2 (common rail, 114 KM, po liftingu 136 KM). Jednostka 2.0 ma łańcuchowy napęd rozrządu, niezbyt dobrze współpracuje z instalacją LPG – słabe gniazda zaworowe. W poszukiwanym przedziale cenowym macie naprawdę duży wybór egzemplarzy (zdecydowana większość z napędem 4x4!).

Czy warto kupić SUV-a za kilkanaście tys. zł? (slajd 1 z 20)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego