Foto: Auto Bild

Toyota RAV4 II (2000-06)

Weteranka rynku lekkich SUV-ów – kiedy inni dopiero myśleli o takim aucie, Toyota wprowadzała już na rynek 2. generację. Przewidziano wersje z napędem tylko przedniej osi, ale większość używanych egzemplarzy jest wyposażona w stały napęd 4x4 (centralny dyferencjał). Duża renoma „rawki” przekłada się na wysokie ceny – za kilkanaście tys. zł bez problemów kupicie 2. generację (również lepiej wyposażone poliftingowe, z okrągłymi halogenami w zderzaku), ale będą to egzemplarze ze średniej półki, na pewno nie te najlepsze, wyceniane na blisko 30 tys. zł! Czy taki poziom cen jest uzasadniony? To solidne auto, ale niepozbawione wad: trzeba obejrzeć podwozie (korozja!), szczególnej uwagi wymaga diesel – liczne przypadki uszkodzenia turbin, kół dwumasowych itp. Najlepszym wyborem wydaje się benzyniak 2.0, ale potrafi on naprawdę dużo spalić (zwłaszcza w wersji z „automatem”).

Czy warto kupić SUV-a za kilkanaście tys. zł? (slajd 1 z 20)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego