Foto: Auto Bild

4. Fiat Bravo II (2007-13) od 14 000 zł

Polecane wersje: 1.4, 1.4T, 1.9 D i 2.0 D

Fiat Bravo nie ma aż tak atrakcyjnej ceny, jak Mégane, bo za 20 tys. zł kupicie auto maksymalnie z 2010 r. Z drugiej strony i tak będzie to egzemplarz średnio o 2 lata młodszy od zbliżonej Skody Octavii. Najwięcej jest Bravo z udanym dieslem 1.9 (polecamy 120-konną wersję 8-zaworową). Warte uwagi są też benzyniaki 1.4, zarówno w wersji wolnossącej, jak i doładowanej. Bravo ma tylko pięciodrzwiowe nadwozie hatchback, które w środku jest obszerne. Zastrzeżeń nie mamy do wielkości kufra, jedynie jego długość po rozłożeniu kanapy jest najmniejsza wśród porównywanych modeli. W załadunku przeszkadza wysoki próg (najgorszy w teście: 8. miejsce ex aequo z Renault Mégane’em i Peugeotem 308). Pod względem trwałości jest przeciętnie, ale części mają atrakcyjne ceny.

Ranking najobszerniejszych kompaktów. Praktyczne i pakowne hatchbacki za 20 tys. zł (slajd 13 z 40)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego