CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej3.504.353.961.66
Średnio4.404.584.211.85
Najdrożej4.694.894.572.31

Szukamy pakownego i dużego kombi za 10 tys. zł

14 sty 16 16:24
Udostępnij
0
Skomentuj

Audi A6, BMW serii 5, Mercedes kl. E, Opel Omega i Volvo V70 – wszystkie w wersji kombi i w podobnym wieku. Można je kupić za 10 tys. zł. Ale czy warto? I co sobą dziś reprezentują?

Tym razem na celownik bierzemy praktyczne kombi klasy wyższej, które można kupić za ok. 10 tys. zł. Przeglądając ogłoszenia, wytypowaliśmy pięć modeli nadal wartych uwagi – szeroka oferta, dobry dostęp do zamienników i części używanych.

Do tego ich walory przewozowe robią duże wrażenie, i to ze względu nie tylko na pojemne bagażniki, lecz także niemałą ilość miejsca w kabinie, często bogate wyposażenie i szeroki wybór wersji silnikowych. Zalet jest zatem wiele. Gorzej wygląda kwestia stanu technicznego. Na rynku dominują auta mocno zmęczone, niedoinwestowane, z dużymi przebiegami (często mają cofnięty licznik). Znalezienie ładnego egzemplarza za 10 tys. zł nie jest łatwe, ale okazje niekiedy się zdarzają.

W galerii zobaczycie, które kombi za 10 tys. zł warto kupić.

Poleć
Udostępnij
0

Polecamy także:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 33/2017 już w sprzedaży a w nim - Nowości Audi – Q6 i e-tron oraz nowe generacje A1, A3 i A4; McLaren 570S Spider – pierwsza jazda superkabrioletem; Dacia Dokker, Hyundai i40 kombi, Mercedes klasy E kombi, Renault Grend Scenic, Seat Ibiza, Skoda Kodiaq, VW Golf Variant i VW Tiguan – porównanie możliwości aut obciążonych wakacyjnym bagażem; Cisza w kabinie – wygłuszanie auta: jak, gdzie i ile kosztuje; Z drugiej ręki: Skoda Octavia I (1996-2010); Top 5: pikapy za 30-40 tys. zł. Zapraszamy do lektury
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze (35)

No photo
No photo ~p 407 Użytkownik anonimowy
~p 407 :
No photo ~p 407 Użytkownik anonimowy
co za głupi artykuł, na plus bo są duże i pakowne i łatwo dostępne, a na minus, bo się psują i są zajeżdżone i pordzewiałe, a konkluzja, że nie łatwo kupić dobry egzemplarz, to może dodać jeszcze dyche i kupić coś nowszego?
21 sty 16 15:32 | ocena: 80%
Liczba głosów:10
80%
20%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~nitrixx Użytkownik anonimowy
~nitrixx :
No photo ~nitrixx Użytkownik anonimowy
Tylko A6 i tylko 2.5 TDi i nie jest tak ryzykowny jak go opisują !!!! trzeba tylko kupić silnik po modernizacji czyli z roku 2004 który posiada pełne i tu zaznaczam PEŁNE !!! a nie puste wałki rozrządu nowego typu, takie rozwiązanie jest stosowane prawie do dziś, co do pompy wtryskowej to trzeba zadbać o "czyste paliwo" regularne wymiany filtra i o to żeby układ się nam nie zapowietrzył bo pompa nie znosi powietrza w paliwie, ewentualnie jak dojdzie to najgorszego to 1500 zł regeneracja, koszt rozrządu to 800 do 1000 zł zależy od użytych części, czyli tak samo jak w dzisiejszych 2.0 TDi, sprzęgło LUK dwumasa 1600 + docisk z tarczą ok 800 zł, tarcze przód komplet 800 zł
Wszystkie ceny nie zawierają robocizny, mam to auto z tym silnikiem i jestem bardzo z niego zadowolony ! pozdro dla nie świadomych redaktorów którym nie chce się poczytać trochę o tym silniku że w 2004 roku przeszedł dużo modernizację i jest dużo wytrzymalszy niż poprzednicy, tylko od razu przypiąć trzeba łatę że bardzo awaryjny, a to bzdura :)
29 lis 16 15:36 | ocena: 100%
Liczba głosów:4
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~grregf Użytkownik anonimowy
~grregf :
No photo ~grregf Użytkownik anonimowy
Wybralbym Volvo V70 - najlepsze zabezpieczenie przed korozja, najwyzsze bezpieczenstwo i komfort, trwalosc silnikow benzynowych jak i diesla, duzy wybor zamiennikow, auta nie katowane tak jak bmw czy audi,
24 sty 16 11:56 | ocena: 78%
Liczba głosów:9
78%
22%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~B.I.D.A. Użytkownik anonimowy
~B.I.D.A. :
No photo ~B.I.D.A. Użytkownik anonimowy
smutna prawda jest taka , że pakowne kombi za 10k najłatwiej znaleźć na złomie
20 sty 16 21:57 | ocena: 85%
Liczba głosów:13
85%
15%
| odpowiedzi: 2
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~koneseser Użytkownik anonimowy
~koneseser :
No photo ~koneseser Użytkownik anonimowy
Mam na zbyciu duże pakowne kombi. Poza bagażnikiem, który jest na prawdę imponujący nie mogę o reszcie powiedzieć nic godnego uwagi.Chętnie sprzedam ów bagażnik z całą przyległością. Pisać na Berdyczów.
22 sty 16 22:50 | ocena: 67%
Liczba głosów:6
67%
33%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Francuz fan Użytkownik anonimowy
~Francuz fan :
No photo ~Francuz fan Użytkownik anonimowy
Standardowo tylko niemieckie sie nadaja wedlug auto swiatu... Jezdze francuze i zlego slowa nie powiem
20 sty 16 21:30 | ocena: 78%
Liczba głosów:18
78%
22%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~PLDE Użytkownik anonimowy
~PLDE :
No photo ~PLDE Użytkownik anonimowy
To mnie rozbawilo - "często mają cofnięty licznik" .
wejdzcie sobie na mobile.de
Ustaw auto jakie chcecie.
Te pierwsze auta co maja po 500 000 przejechane to macie na allegro po 100 do 200 tys. :D przebiegu. Nie ma sie co oszukiwac to jest biznes kazdy chce zarobic jak najwiecej.. auta z przebiegami do 175k maja zazwyczaj okolo 1 000 do 1 500 wieksza cene w euro. Niz juz przebiegiem nawet 200 do 250k. Euro stoi teraz po 4.445
24 sty 16 18:25 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Adam Użytkownik anonimowy
~Adam :
No photo ~Adam Użytkownik anonimowy
Tydzien temu mialem podobny dylemat. Kupilem C5 w ladnym stanie.
15 sty 16 19:11 | ocena: 77%
Liczba głosów:26
77%
23%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Yahoo Użytkownik anonimowy
~Yahoo :
No photo ~Yahoo Użytkownik anonimowy
Miałem podobny dylemat. Za taką cenę można znaleźć auto pakowne i wygodne, ale nie oszukujmy się są one dość wyjeżdżone, dlatego należy postawić na markę jak najmniej awaryjną . Ja postawiłem na Avensisa z 2003 roku, sprawdziłem go w ASO i jestem zadowolony. Auto pakowne, nie psuje się, wyposażenie dość bogate i cena przystępna dla każdego.
22 sty 16 10:05 | ocena: 63%
Liczba głosów:8
38%
63%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~znawca tematu Użytkownik anonimowy
~znawca tematu :
No photo ~znawca tematu Użytkownik anonimowy
Meganka II w kombi też solidna
15 sty 16 22:33 | ocena: 67%
Liczba głosów:18
67%
33%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Archiwum / Auto Świat

Audi A6 C5 (1997-2004) cena od 8 000 zł

Audi A6 nie jest rekordzistą pod względem wielkości kufra (poj. 455-1590 l), ale jeśli chodzi o liczbę ofert na rynku wtórnym, a przede wszystkim koszty napraw i obsługi technicznej (oczywiście, poza ASO), A6 Avant typoszeregu C5 wypada lepiej niż zadowalająco. Do tego można liczyć na: bogate wyposażenie wielu egzemplarzy, wersje z manualną lub automatyczną skrzynią biegów (odradzamy zakup auta z przekładnią Multitronic), odmiany z napędem na przednią oś lub 4x4, a także szeroką paletę silników.

Godne uwagi są benzyniaki 1.8T/150 i 180 KM i 2.4 V6/136-170 KM. Te dość solidne motory w zupełności wystarczą do codziennej jazdy. Owszem, mają słabe punkty, ale generalnie okazują się dość trwałe i nie palą przesadnie dużo (średnio: 1.8T – ok. 10 l/100 km, 2.4 V6 – ok. 11 l/100 km). Natomiast jeśli chodzi o diesle, to najbezpieczniejszą inwestycją obecnie wydaje się motor 1.9 TDI. 2,5-litrówka V6 TDI od samego początku zmagała się z wieloma poważnymi problemami (często drogimi w naprawie).

Dziś te „A-szóstki” 2.5 V6 TDI, które nie były systematycznie naprawiane, są prawdziwą skarbonką. Z kolei wersja 1.9 TDI może nie daje takiej satysfakcji z jazdy, jak „V-szóstka” TDI i często ma duże przebiegi za sobą, ale cechuje się wysoką trwałością, jest tania w naprawach i niewiele pali (ok. 6-7 l/100 km). Warto wiedzieć, że do 2001 r. silnik 1.9 TDI występował w dwóch wersjach mocy: 110 KM (pompa rozdzielaczowa) i 115 KM (pompowtryskiwacze), a później – tylko w odmianie 130-konnej (pompowtryskiwacze). Około 10 tys. zł wystarczy na A6 kombi z lat 1997-2001 (wersje sprzed modernizacji).

Audi A6 to nam się podoba: rozsądne koszty napraw polecanych wersji, pojemne wnętrze, bogate wyposażenie.

Audi A6 to nam się nie podoba: dużo aut z ogromnymi przebiegami i egzemplarzy powypadkowych, awaryjny diesel 2.5 V6 TDI.

Szukamy pakownego i dużego kombi za 10 tys. zł (slajd 1 z 6)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Archiwum / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Archiwum / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Archiwum / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Archiwum / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego