Foto: Auto Bild

Volkswagen Golf V (2003-09)

1. Golf 5. generacji sprzedaje się jak ciepłe bułeczki, co przekłada się na wysokie ceny używanych aut. Owszem, Golfa można kupić już nawet za 11 tys. zł, tyle że o wiele łatwiej o coś sensownego, gdy dysponujecie kwotą 15 tys. Najwięcej jest hatchbacków 5d i kombi, ale Golfa oferowano także w wersji sedan (Jetta), a nawet van (Plus). Polecamy proste benzyniaki: 1.4/75 KM oraz udany silnik 1.6 MPI/102 KM. Można też zainteresować się dieslem 2.0 SDI (ale to bardzo toporna jednostka, niezapewniająca dobrych osiągów) oraz 1.9 TDI, który występuje w wielu wariantach mocy (tanie naprawy, lecz wiele aut z ogromnymi przebiegami). Nie polecamy silników 1.4 z wtryskiem bezpośrednim (problemy z napędem rozrządu, tłokami, nagar odkładający się na zaworach itp.) ani dwulitrowego diesla z pompowtryskiwaczami.

Polecany silnik: 1.6 - benz. R4 8V, 102 KM, 148 Nm

Prędkość maksymalna: 184 km/h

Przyspieszenie 0-100 km/h: 11,4 s

Średnie spalanie: 8,1 l/100 km

Te kompakty są hitem! - auta za 10-20 tys. zł (slajd 1 z 14)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego