Foto: Auto Bild

  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4 - historia
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
Foto: Auto Bild

  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4 - historia
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
Foto: Auto Bild

  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4 - historia
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
Foto: Auto Bild

Test 100 tys. km Volvo XC60 D4

Blacha termoizolacyjna tłumika nie przetrwała w jednym kawałku.

W niektórych miejscach podwozia znaleźliśmy punktowe ogniska korozji.

  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4 - historia
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
Foto: Auto Bild

  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4 - historia
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
Foto: Auto Bild

  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4 - historia
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
Foto: Auto Bild

  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4 - historia
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
Foto: Auto Bild

  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4 - historia
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
Foto: Auto Bild

  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4 - historia
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
Foto: Auto Bild

  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4 - historia
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
Foto: Auto Bild

  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4 - historia
  • Test 100 tys. km Volvo XC60 D4

Mogą Cię również zainteresować treści :

  • Mercedes w nowym świetle
    Używany

    Mercedes w nowym świetle

  • Ciekawy styl, niemałe koszty - sprawdzamy Volvo XC60
    Używany

    Ciekawy styl, niemałe koszty - sprawdzamy Volvo XC60

  • Po prostu niezawodny! Test 100 tys. km – Hyundai i30 kombi 1.6 CRDi Style
    Nasze opinie o samochodach

    Po prostu niezawodny! Test 100 tys. km – Hyundai i30 kombi 1.6 CRDi Style

  • Na wesoło i beztrosko - Test 100 tys. km – Kia Sportage 2.0 CRDi AWD
    Nasze opinie o samochodach

    Na wesoło i beztrosko - Test 100 tys. km – Kia Sportage 2.0 CRDi AWD

  • Duży van w wielkiej próbie - Mercedes V 220 d na dystansie 100 tys. km
    Van

    Duży van w wielkiej próbie - Mercedes V 220 d na dystansie 100 tys. km

  • Ford Kuga 2.0 TDCi: zadyszka tuż przed metą - test 100 tys. km
    Nasze opinie o samochodach

    Ford Kuga 2.0 TDCi: zadyszka tuż przed metą - test 100 tys. km

Volvo XC60 D4 - może świecić przykładem! (slajd 1 z 11)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego