Foto: Auto Bild

Test 100 tys. km Volvo XC60 D4

Volvo XC60 może się podobać, szczególnie po modernizacji. Właśnie taką wersję testowaliśmy (wspólnie z kolegami z Auto Bilda) na dystansie 100 tys. km.

Przebieg testu:

33 165 km: uszkodzenie wiązki elektrycznej – przegryziona przez kunę.

45 734 km: narzekania na skomplikowany dostęp do wskazania poziomu oleju.

62 632 km: wymiana tarcz i klocków (tył) – ASO: 1435 zł.

75 443 km: auto utknęło na jednej z bałtyckich plaż, przydałby się napęd 4x4.

93 974 km: nowe tarcze i klocki (przód) – ASO: 1690 zł.

96 581 km: irytujące dźwięki dochodzą z okolic haka w trakcie holowania przyczepy.

Volvo XC60 D4 - może świecić przykładem! (slajd 1 z 11)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego