Foto: Auto Świat

Mitsubishi ASX - w produkcji od 2010 roku

Używane ASX-y sporo kosztują, ale ma to uzasadnienie, bo są trwałe. I rzeczywiście, szczególnie w przypadku benzyniaka 1.6 nie trzeba obawiać się awarii (psują się jedynie koła zmiennych faz rozrządu). Diesel 1.8, szczególnie z lat 2011-12, może mieć problemy z blokowaniem się pierścieni tłokowych, ale naprawa, o dziwo, nie jest kosztowna (pomaga czyszczenie i nowy soft). Model powstał na podwoziu większego Outlandera i ma spore wnętrze.

Egzemplarze z początku produkcji są wyceniane na ok. 35 tys. zł, ale wybór dobrych aut zaczyna się od przynajmniej 40 tys. zł. Napęd 4x4 pojawia się jedynie w co piątym ASX-ie. Przed zakupem tego modelu koniecznie zweryfikujcie historię akcji serwisowych w ASO, bo trochę ich było. Na plus zaliczamy dobre wyposażenie.

Top 10 używanych SUV-ów i crossoverów - dobre, trwałe i modne (slajd 1 z 10)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego