Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

Top 5: klasa średnia ma wzięcie! Używane auta za 10-20 tys. zł

30 lip 17 22:00

Wśród najchętniej poszukiwanych i kupowanych aut używanych samochody segmentu D cieszą się ogromnym zainteresowaniem. Na szczycie są modele niemieckich marek, choć francuskie pojazdy też nieźle się sprzedają.

Udostępnij
0
Skomentuj

Trend ten nie zmienia się od kilku lat – największym zainteresowaniem na rynku wtórnym cieszą się samochody klasy średniej! Już nie VW Golf, tylko Audi A4 wiedzie prym w większości statystyk portali ogłoszeniowych i dużych firm handlujących autami z drugiej ręki.

Dobre dla rodziny

Owszem, kompakt VW nadal plasuje się wysoko i przeważnie zajmuje 2. miejsce, ale już lokaty 3. i 4. najczęściej przypadają BMW serii 3 oraz VW Passatowi. Chętnie sięgamy też po Opla Vectrę, Forda Mondeo, a także Renault Lagunę. Co jest tego powodem? Dlaczego właśnie auta klasy średniej cieszą się tak dużym wzięciem?

Sprawdź za darmo numer VIN!

Dlaczego warto sprawdzić historię pojazdu? Samochód po wypadku może stać się poważnym zagrożeniem. Zakup skradzionego auta to ogromne problemy. Poznanie przeszłości kupowane auta pomoże wystrzec się takich zagrożeń.

Przyczyn jest wiele. Przede wszystkim samochody te świetnie łączą ogólną użyteczność z niezłym komfortem jazdy i dobrym wyposażeniem. Można liczyć na duży wybór wersji silnikowych, odmiany specjalne, rozsądne koszty napraw, a także atrakcyjną cenę.

Prawda jest taka, że nie każdy może sobie pozwolić na zakup auta klasy średniej w salonie i wydanie ok. 100 tys. zł, a w przypadku Audi czy BMW – ok. 150 tys. zł. Na rynku wtórnym raczej szukamy egzemplarzy za 10-20 tys. zł. Przeważnie mają już kilkanaście lat na karku, a ich stan pozostawia sporo do życzenia. Do zakupu podchodźcie więc bardzo ostrożnie.

Naszym zdaniem: chodliwy towar

Samochody klasy średniej za 10-20 tys. zł cieszą się dużym popytem na rynku wtórnym. A skoro są chętni do zakupu, to i nie brakuje aut na rynku. Problem w tym, że znakomita większość kilkunastoletnich „A4-ek”, „trójek” czy Passatów to pojazdy w kiepskim stanie – odpicowane, z cofniętym licznikiem lub powypadkowe. Przed podjęciem decyzji o kupnie zalecamy więc ostrożność i wnikliwą weryfikację stanu konkretnego egzemplarza.

Poleć
Udostępnij
0

Polecamy także:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 8/2018 już w sprzedaży, a w nim m.in. prezentacja nowej generacji Kii Ceed; pierwsza jazda nowym Audi A7 Sportback; porównanie SUV-ów z różnych stron świata; test Dacii Duster II; Hyundai Ioniq Electric w zimowych warunkach; raport - czy już czas na auta elektryczne w Polsce?; naprawiamy elektryczne szyby; poszukiwane kompakty z drugiej ręki; używane BMW serii 5 E39; nowa Toyota Land Cruiser na bezdrożach Namibii.

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Audi

Audi A4 B6 (2000-04)

Ładne kilkunastoletnie Audi nie czeka długo na nowego nabywcę, zwłaszcza gdy jest to „A4-ka” (choć A3 i A6 także szybko znajdują nowego właściciela). Dlaczego tak się dzieje? Po pierwsze, wiele osób postrzega ten model jako auto klasy premium – nie wstyd więc się w nim pokazać. Po drugie, można liczyć na szeroki wybór (różne silniki, rodzaje przeniesienia napędu, bogata oferta ogłoszeniowa), dobre wyposażenie i jakość wykończenia. Po trzecie (i najważniejsze!), koszty eksploatacji są naprawdę rozsądne, oczywiście, o ile nie kupicie zajeżdżonego auta. Audi A4 dzieli technikę z innymi modelami Grupy VW, naprawy więc są niedrogie, a dostęp do taniego serwisu – bardzo dobry. Najchętniej wybieranym typoszeregiem jest A4 B6 (lata 2000-04), którego ceny zaczynają się od 12 tys. zł, a kończą na niecałych 30 tys. zł.

Foto: Robert Magdziak / Auto Świat

Top 5: klasa średnia ma wzięcie! Używane auta za 10-20 tys. zł (slajd 1 z 10)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego