Foto: Igor Kohutnicki / Newspix

1. Toyota Hilux VII (2005-15)

Konkurenci postawili na nowinki techniczne i wysoką moc, Toyota – na niezawodność! Dlatego uważajcie: Hilux zapewnia niezbyt wysoki komfort czy precyzję prowadzenia, początkowo były też istotne zastrzeżenia do dynamiki. Siódma generacja pikapa otrzymała całkowicie nowe ramę i kabinę. Niezła jes ergonomia, przyzwoity wygląd – deska rozdzielcza ułatwia kierowcy pracę.

Niestety, początkowo Japończycy zaoferowali słabego diesla (moc: 105 KM). Wlot na masce zdradza jednak, że mamy mocniejszą odmianę o mocy 120 lub 144 KM. Pod względem trwałości Hiluxa można stawiać innym za wzór. Choć bardzo popularna jednostka 2.5 D-4D należy do tej samej rodziny silników co 3.0 (KD), to jednak omijają ją awarie znane z Land Cruiserów (uszkodzenia wtryskiwaczy, a w konsekwencji – tłoków). Z pewnością musicie uważać na korozję, bo rdzewieje nie tylko rama, lecz także nadwozie (np. okolice szyb, tylna klapa). Poza tym drobiazgi: trzeszczą resory, w partii aut o mocy 120 KM szybciej zużywa się turbina.

Toyota Hilux kontra Mitsubishi L200, Nissan Navara i Ford Ranger - który używany pikap będzie lepszym wyborem? (slajd 1 z 10)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Przemek Wąworek / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Krzysztof Paliński / Newspix

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Krzysztof Paliński / Newspix

Reklamy
Koniec bloku reklamowego